3 reakcí na tento příspěvek Problém s navigací
seikos píše: Jo, kamarád si koupil kapsičku proti dešti značky Interphone. Uvnitř byly takové vymezovací molitanové vložky kterými se řešily různé tloušťky navigací, aby tam ta navigace nelítala. A ty fungovaly jako spolehlivý kapacitor tepla. Navigace se uhřála a začala se vypínat
Přesně toto se mi stávalo taky.Měl jsem Mio v kapsičce!!! Až jednou odešla úplně.
Koupil jsem jinou a mám ji na držáku bez kapsičky. Paráda,není problém.
Nebo koupit origo na moto a taky bude v pohodě!!!
1 reakcí na tento příspěvek Problém s navigací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s navigací
Další možnost - že jí nedělají dobře otřesy. To beru, ale jak je tedy možné že těch 4000 km fungovala bez problému ? A hlavně- jezdím pouze po pěknejch asfaltkách, nejsem off roadovej typ a nesnažím se vlítnout do každý díry..
Nějaké další nápady ?
Já mám teda odjeto 11 000km s navi v telefonu bez problému, ale taky mám pořád lufta, že se mi tam něco uklepe. Navíc já mám 2V a to je jiný vibrátor.
Nazdar
seikos píše: Jo, kamarád si koupil kapsičku proti dešti značky Interphone. Uvnitř byly takové vymezovací molitanové vložky kterými se řešily různé tloušťky navigací, aby tam ta navigace nelítala. A ty fungovaly jako spolehlivý kapacitor tepla. Navigace se uhřála a začala se vypínat
přesně jak říkáš...čidlo hlasí přehřátí a vypne ji... mam tel v kapsičce a taky nechávám pootoevřenej kryt..když prší dám do kufru. Tak to jsme uvařil kdysi v albanii foťák ve slídě..kokot jsme ho tam nechal na slunku
Naposledy editováno 15.01.2015 16:02:26
1 reakcí na tento příspěvek Problém s navigací
a) pokud to má napájecí konektor USB mini, tak to je jedno z mnoha možných zel, které existují.... V laboratoři dobré, na mašině nepoužitelné. Pokud to umožňuje nastavení tak zkusit najít něco jako volbu "vypnout po odpojení od napájení" nebo něco takového a deaktivovat, nikdy prostě nezabráníš tomu aby to mělo - nemělo - mělo - nemělo kontakt asi tak tisíckrát za cestu
b) dotykový display - záleží na technologii, ale navigaci nemáš volně, bude v nějakém pouzdře nebo prostě pod slídou. Ta se ráda přicucne a nalepí na navigaci a náhodně tam něco pomačkává takže buď jedeš a na navigaci se mění cíle či je tam výpis bodů zájmu v okolí apod. a stejně čas od času se tam povede "namačkat" vypnutí
c) teplota, ale tam stačí zajistit aby nešlo teplo zespod a nesvítilo na ni přímo slunko. Během jízdy se musí spolehlivě uchladit, takže to jde jen najít vhodnou polohu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s navigací
dj_hroch píše: Jo, tohle je uplně běžný problém se "spolehlivýma navigacema z auta".
a) pokud to má napájecí konektor USB mini, tak to je jedno z mnoha možných zel, které existují.... V laboratoři dobré, na mašině nepoužitelné. Pokud to umožňuje nastavení tak zkusit najít něco jako volbu "vypnout po odpojení od napájení" nebo něco takového a deaktivovat, nikdy prostě nezabráníš tomu aby to mělo - nemělo - mělo - nemělo kontakt asi tak tisíckrát za cestu
b) dotykový display - záleží na technologii, ale navigaci nemáš volně, bude v nějakém pouzdře nebo prostě pod slídou. Ta se ráda přicucne a nalepí na navigaci a náhodně tam něco pomačkává takže buď jedeš a na navigaci se mění cíle či je tam výpis bodů zájmu v okolí apod. a stejně čas od času se tam povede "namačkat" vypnutí
c) teplota, ale tam stačí zajistit aby nešlo teplo zespod a nesvítilo na ni přímo slunko. Během jízdy se musí spolehlivě uchladit, takže to jde jen najít vhodnou polohu
ano to by bylo tak kdyby to nemělo baterii ta by měla nějaký čas vydržez i když se nebude dobíjet
1 reakcí na tento příspěvek Problém s navigací
Druhej pokus už byl do vymolitanovaný kapsičky na nádrži Viraga, sice na ní bylo vidět jen v otevřený helmě, klapačce jsem se musel nebezpečně předklánět tak jsem na ní čučel jen opravdu ve stavu nejvyšší nouze, ale odjezdila několik tisíc km v jakýmkoli počasí.
Na Varaderu už jsem na ní chtěl vidět pořádně, hlavně i kvůli občasný jízdě s tankvakem - takže je na origo klipspřísavce schovaná za plexi a mám tak furt na očích, co se děje na silnici přede mnou. Jen ty vibrace jsou eliminovaný tím, že ta přísavka je podložena vrstvou černýho molitanu a není natvrdo přišroubovaná k přístrojovce. Je sice pevně, přesto "plavmo" přidrátovaná černým obužírkovaným měděným drátem. Ty jemný zákeřný vibrace to krásně odfiltruje, přitom se to nečitelně neklepe jak řetěz od Babetty a navíc díky tmavýmu plexi tahle opičárna není ani vidět. Jen to chtělo trochu času na to, si s tím vyhrát - origo držáků navigací jsem měl díky známýmu z motoprodejny doma na zkoušku dost, nepasoval nikam ani jeden, aniž by nebránil ovládání, nebo pohledu na přístrojovku. Možná navigace časem odejde taky, ale na motorce odsloužila přes 10 000 km a jelikož jí budou brzy víc jak dva roky, tak očekávám, že se posere po záruce tak jako každá dnešní elektronika.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s navigací
Ať už to vyřeším nebo ne, zajímalo by mě jestli pokud koupim novou autonavigaci (za 2-4 tis,protože 10 tis a víc za origo moto nedám),takže s novými plnými bateriemi,namontuju s novým kabelem aby vše bylo cajk, jaká je pravděpodobnost že se mi to za chvíli stane znova ?
kldr píše: Po osobní zkušenosti můžu říct (a určitě nebudu jedinej, kdo není ochotnej kupovat řácky drahý origo navigace na moto) - klasický autonavigaci na motorce nevadí v podstatě skoro nic tak moc zásadního - přehřívání, vlhkost a napájení vždycky nějak zdárně a jednoduše pořešíš ... ale zabijákem jsou neustálý jemný vibrace. Takhle jsem odkouřil po 40 km moji první, sice letitou, ale plně funkční - přichycena na plexi přísavkou, nejdřív čáry přes displej, pak se vypínala, nakonec už nedělala nic a chcípla.
Druhej pokus už byl do vymolitanovaný kapsičky na nádrži Viraga, sice na ní bylo vidět jen v otevřený helmě, klapačce jsem se musel nebezpečně předklánět tak jsem na ní čučel jen opravdu ve stavu nejvyšší nouze, ale odjezdila několik tisíc km v jakýmkoli počasí.
Na Varaderu už jsem na ní chtěl vidět pořádně, hlavně i kvůli občasný jízdě s tankvakem - takže je na origo klipspřísavce schovaná za plexi a mám tak furt na očích, co se děje na silnici přede mnou. Jen ty vibrace jsou eliminovaný tím, že ta přísavka je podložena vrstvou černýho molitanu a není natvrdo přišroubovaná k přístrojovce. Je sice pevně, přesto "plavmo" přidrátovaná černým obužírkovaným měděným drátem. Ty jemný zákeřný vibrace to krásně odfiltruje, přitom se to nečitelně neklepe jak řetěz od Babetty a navíc díky tmavýmu plexi tahle opičárna není ani vidět. Jen to chtělo trochu času na to, si s tím vyhrát - origo držáků navigací jsem měl díky známýmu z motoprodejny doma na zkoušku dost, nepasoval nikam ani jeden, aniž by nebránil ovládání, nebo pohledu na přístrojovku. Možná navigace časem odejde taky, ale na motorce odsloužila přes 10 000 km a jelikož jí budou brzy víc jak dva roky, tak očekávám, že se posere po záruce tak jako každá dnešní elektronika.
sorry,ale měl jsem varadero i navigaci na ní něž jsme šel do motonavigace,a nikdy ji otřesy nevadili..v tom to nebude si myslím...teda pokud to nebyla čínská mrdka
JirkaR6 píše: No,po přečtení vašich poznatků to vypadá že buď se v kapsičce přehřívá, nebo jí vaděj ty otřesy motoru. Že by se sama vypínala tlačítkem o vršek kapsičky je nesmysl (je tam dost místa). Slída se mi na displej taky nepřilepuje. Aku v navi je určitě slabý, ale to na to nemůže mít vliv když v autě i doma to po strčení do napájení drží. Nebo holt nějakej kábl dole u motoru nedrží jak má.
Ať už to vyřeším nebo ne, zajímalo by mě jestli pokud koupim novou autonavigaci (za 2-4 tis,protože 10 tis a víc za origo moto nedám),takže s novými plnými bateriemi,namontuju s novým kabelem aby vše bylo cajk, jaká je pravděpodobnost že se mi to za chvíli stane znova ?
hele dají se koupit i starší motonavigace třeba na bmwgs.cz a za dobrý peníze..jen je třeba čekat a hlídat,nebo na ebay...taky jsou
Ja som mal problém s mojou navigáciou v tom, že sa mi po pár km jazdy už spomínanými otrasmi a vibráciami (a poviem ti sú teda fest zákerné) povytiahol nabíjací konektor z 12 V zásuvky a po chvíli navigácia skončila svoju činnosť (baterka nebola plne nabitá). Poriešil som to nakoniec mechanickým poistením, aby sa konektor po čase nevysúval zo zásuvky.
Ale kľudne môže byť v hre aj to prehrievanie - len aby to u teba neindikovalo to, že pomaly sa bude navigácia porúčať...
czunik píše: ano to by bylo tak kdyby to nemělo baterii ta by měla nějaký čas vydržez i když se nebude dobíjet
Jasný, baterka BY to vydržela. Jenže když už je na napájení a přijde první vypadek na konektoru, a mini/micro USB vypadávají imrvere, logika si řekne "ha, majitel mě vypnul ze zásuvky, sleep nebo se rovnou vypnu".
Když se podíváš na spešl moto navigace, tak právě jeden z rozdílů je i napájecí konektor. Bývají inteligentně na větší kulaté jacky, které tak citlivé nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s navigací
Tady je moje řešení umístění navigace: http://www.motorkar...etail&ddid=46523 a zatím funguje na 100%
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s navigací
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |