Téma: Boxster nebo Z4
 
8.1.2015 v 10:50
Ahoj,
premyslim, ze na jare poridim cabrio. Ma to byt treti auto do rodiny, vikendovka. Jeste do nedavna jsem byl presvedcen, ze to bude Boxster - pripada mi nejsportovnejsi, ale jak tak do toho zabredavam vice a vice, vychazi mi z toho ted mozna trochu lepe Z4 - za dane penize koupim lepsi kousek, vetsi vyber, asi levnejsi udrzba, chapu Z4 vice jako auto pro denni jezdeni (coz by se mi vlastne hodilo, jezdim 50tkm rocne, tak ze bych auta stridal).
SLK asi ne, ale zase ma vyhodu plechove strechy, nevyhodou je, ze 6V motoru je malo a jsou drahe, levne jsou 200 kompressory. A ja chci 6 valec, v Z4 jedine 3.0.
Zkuste polozit na stul duvody, proc to ma byt Z4 nebo proc by to mel byt Boxster.
A DULEZITE - merim 190cm - jak dobre se vejdu do obou?
Jeste pridavam info, ze to ma stat kolem 300t Kc, tzn. Boxster rok 2001/2002, Z4 urcite o 2-3 roky novejsi.
Diky!

(reakce na) Boxster nebo Z4

11.1.2015 v 09:46 | Nahoru | #181

Georgino píše: Mam taky 191 a je to uplne v pohode. Ani nemusi byt sedacka nadoraz dolu a dozadu, aby to bylo akorat. Podle toho, co jsem zatim videl, je Boxster asi opravdu nejvetsi z techto aut.



...na rozdíl od místních "kecalů" ,si to pořídil a hlavně, že se ti to líbí a uvidíš ,že budeš spokojen,,první hezký den a jedeš...a věř,že ti bude celkem jedno,jestli ti fouká na hlavu a nebo jestli to má "milion" koní..dle mě je to bezvadné..myslím na výlety do přírody a nikoliv "motání se" po městě a kavárnách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

11.1.2015 v 22:51 | Nahoru | #182

Cuba_GSXR píše: tak S2000 fakt ne... sice ma velky koule a je to fakt pekelny kreslo... ale kdyz blbe parkrat přeřadíš, tak si muzes do japonska nechat poslat pro novou prevodovku... stoji kolem kila... celkove to je auto hrozne citlive na zachazeni... mel jsem to moznost ho mit asi pred 6 lety... afera s prevodovkou je vlastni zkusenost... co se tyce vysky tak ja se 178 cm jsem se do ni sotva vesel... se 190 cm bych premyslel spis o SL... nebo neco min sportovniho jako treba EOS...

a hlavne S2000 bys tezko shanel

U S2000 nejde blbě přeřadit-tam řadíš jen pohybem zápěstím a ten kdo u S2000. To auto snese hodně tvrdé zachzení hodně tvrdé a FUNGUJE troufám říct že na okruhu by většina aut nevydržela tolik co honda pokud by jsi jí držel u krku pořád v červenym, brzda, plyn a furt řadit.

1 reakcí na tento příspěvek Boxster nebo Z4

12.1.2015 v 23:12 | Nahoru | #183
Jirka749: no tak me treba se do s2000 nevejdou chodidla... a rozhodne teda mi v aute sedi vetsi motor kterej se nemusi tocit mezi 7a9ti aby to trochu jelo :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

12.1.2015 v 23:53 | Nahoru | #184

assassin píše: Jirka749: no tak me treba se do s2000 nevejdou chodidla... a rozhodne teda mi v aute sedi vetsi motor kterej se nemusi tocit mezi 7a9ti aby to trochu jelo :)


presne k tomuhle jsem taky casem dospel.Kdysi jsem jezdil crx, celicu, dvoukilo a podobny veci a hrozne me bavilo to tocit do bezvedomi.Ted cokoliv se nerozjede od volnobehu me nebavi......
jen tak mezi reci, taky vas u novejch aut sere gumova odezva na plyn a takovej ten pocit ze to nejede?Kdyz srovnam treba sestku golfa a 205 gti, tak mi ten starej krumpl prijde mnohem zabavnejsi a takovej lehkonohej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 01:13 | Nahoru | #185

Kopriw píše: presne k tomuhle jsem taky casem dospel.Kdysi jsem jezdil crx, celicu, dvoukilo a podobny veci a hrozne me bavilo to tocit do bezvedomi.Ted cokoliv se nerozjede od volnobehu me nebavi......
jen tak mezi reci, taky vas u novejch aut sere gumova odezva na plyn a takovej ten pocit ze to nejede?Kdyz srovnam treba sestku golfa a 205 gti, tak mi ten starej krumpl prijde mnohem zabavnejsi a takovej lehkonohej



O tom mi povidej, ja uz se tesim az se zas dostanu domu a zprovoznim stare bawo a konecne se svezu necim se spravnou pohanenou napravou, na nenzin a bez turba :) ale musim zatukat, aby me ta svedska pomsta zas odvezla bez problemu domu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 09:54 | Nahoru | #186

assassin píše: O tom mi povidej, ja uz se tesim az se zas dostanu domu a zprovoznim stare bawo a konecne se svezu necim se spravnou pohanenou napravou, na nenzin a bez turba :) ale musim zatukat, aby me ta svedska pomsta zas odvezla bez problemu domu


tak to sis posral, jestli to svedak zjisti, tak te necha u vas nekde v polich
ja mam porad cukani skocit do jeste vetsi syrovosti a poridit si na vikendy staryho knudsena i kdyz takova m3 e30....hmmm to by me taky bralo

(reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 10:18 | Nahoru | #187

Kopriw píše: tak to sis posral, jestli to svedak zjisti, tak te necha u vas nekde v polich
ja mam porad cukani skocit do jeste vetsi syrovosti a poridit si na vikendy staryho knudsena i kdyz takova m3 e30....hmmm to by me taky bralo



..hmm..to tedy netroškaříš..a začal jsi dost " vysoko"!..podle mě dost nesplnitelné přání,i když možné je vše!

Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 10:29 | Nahoru | #188
jojo. e30 uz je pase....sezenu si knudsena a motor ze scorpia.Je to za par penez a s autem , ktery pri 80 sotva udrzis v primce je i celkem sranda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 10:38 | Nahoru | #189

Jirka749 píše: U S2000 nejde blbě přeřadit-tam řadíš jen pohybem zápěstím a ten kdo u S2000. To auto snese hodně tvrdé zachzení hodně tvrdé a FUNGUJE troufám říct že na okruhu by většina aut nevydržela tolik co honda pokud by jsi jí držel u krku pořád v červenym, brzda, plyn a furt řadit.



vim jak se u S2000 radi rok jsem jednu vlastnil... jak to jede vim taky moc dobre, protoze na okruh jsem ji bral celkem casto... nez jsem zjistil jak to zere gumy s tim prerazenim... otazkou je, co mas namysli pod pojmem "blbe preradit"...

prave na okruhu kdy jedes "strop" a snazis se urvat kazdou setinku sekundy a v navalu adrenalinu se snazis nekdy preradit o pikosekudu drive, nez je spojka ve "spravne poloze"... nebo pri spatnem podrazovani ve vysokych otackach... je potreba si uvedomit ze to toci skoro 10 tis/ot. takhle blbe parkrat preradis a mas vydelano... kdyz mi z japonska posilali novou prevodovku, tak rikali ze je to celkem bezna vec a ze tech prevodovek posilaji do sveta takhle dost.. ze si lidi musi davat holt bacha... ale vetsinou je posilaji kazdemu jen jednou... od te doby uz prej kazdej radi lip

Naposledy editováno 13.01.2015 10:39:30

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 12:02 | Nahoru | #190

Cuba_GSXR píše: vim jak se u S2000 radi rok jsem jednu vlastnil... jak to jede vim taky moc dobre, protoze na okruh jsem ji bral celkem casto... nez jsem zjistil jak to zere gumy s tim prerazenim... otazkou je, co mas namysli pod pojmem "blbe preradit"...

prave na okruhu kdy jedes "strop" a snazis se urvat kazdou setinku sekundy a v navalu adrenalinu se snazis nekdy preradit o pikosekudu drive, nez je spojka ve "spravne poloze"... nebo pri spatnem podrazovani ve vysokych otackach... je potreba si uvedomit ze to toci skoro 10 tis/ot. takhle blbe parkrat preradis a mas vydelano... kdyz mi z japonska posilali novou prevodovku, tak rikali ze je to celkem bezna vec a ze tech prevodovek posilaji do sveta takhle dost.. ze si lidi musi davat holt bacha... ale vetsinou je posilaji kazdemu jen jednou... od te doby uz prej kazdej radi lip

Tiše závidim já se v ní akorát svezl,a le neřídil jsem jí, měl jsem 3 roky integru a na to že to byla 1.8 tak dávala na prdel i těžkopádnějm bmw 540i
Jinak na best motorring jsou zajímavý videa tady testujou auta profíci a ty Hondy fakt na okruhu nemají co se poměr cena a obsah motoru týče konkurenci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 12:17 | Nahoru | #191

Jirka749 píše: T..., měl jsem 3 roky integru a na to že to byla 1.8 tak dávala na prdel i těžkopádnějm bmw 540i



V cem da japonska predokolka 1.8 naprdel nemecke zadokolce 540i?

e: Co bude s tou fotkou boxtera?

Naposledy editováno 13.01.2015 12:17:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 14:37 | Nahoru | #192
[quote=Jirka749]Tiše závidim já se v ní akorát svezl,a le neřídil jsem jí, měl jsem 3 roky integru a na to že to byla 1.8 tak dávala na prdel i těžkopádnějm bmw 540i
Jinak na best motorring jsou zajímavý videa tady testujou auta profíci a ty Hondy fakt na okruhu nemají co se poměr cena a obsah motoru týče konkurenci

tak zrovna toto srandovní video určitě nemůže sloužit jako nějaké porovnání....a diskuze 1.8 x 540 asi taky nemá moc cenu!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 14:52 | Nahoru | #193

2LEKO píše: .a diskuze 1.8 x 540 asi taky nemá moc cenu!



Ja jen, ze uz jsem na podobny kydy starej.

Ve farinkach jsem s e60 545i potkal 458 Italii, kde sofer jel svizne, ale prujezdy zatacek mel pomalejsi. Ovsem v zivote bych nenapsal, ze bawo dalo ferrakovi na prdel.

(reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 14:58 | Nahoru | #194

SLEEPER píše: Ja jen, ze uz jsem na podobny kydy starej.

Ve farinkach jsem s e60 545i potkal 458 Italii, kde sofer jel svizne, ale prujezdy zatacek mel pomalejsi. Ovsem v zivote bych nenapsal, ze bawo dalo ferrakovi na prdel.



..hrdě mohu prohlásit ,že jsem "pojel" mnoho hvězd motosportu ,jak aut tak motocyklů,jako to že jsem s mnohem starším a slabším autem pojel mnoho silnější a novějších aut!

..ale ...je tam to ale!..skoro vždy mě nechali!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 15:07 | Nahoru | #195
Jirka749> tak ona to byla ve sve dobe nejsilenejsi atmosfera. Snad mozna jeste je. Dostat z 2,0 l 240koní bez turba není uplně prdel...

Naposledy editováno 13.01.2015 15:08:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 18:42 | Nahoru | #196

SLEEPER píše: V cem da japonska predokolka 1.8 naprdel nemecke zadokolce 540i?

e: Co bude s tou fotkou boxtera?

V čem? Třeba při rozjezdu ve sprintu,osobně vyzkoušeno ale byla to E39 a její největší nepřítel byla oproti integre převodovka. Ono si stačí spočítat i hmotnost a výkon ono než améba že když má auto 8 válců a o 100 koni víc že je rychlejší. Integra měla 1120kg a 190ps tak si spočítejte poměr koní na kila a uvidíš co ti vyjde a jinak to dle nejsou kidy jak píšeš ale realita...

(reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 20:23 | Nahoru | #197

SLEEPER píše: Ja jen, ze uz jsem na podobny kydy starej.

Ve farinkach jsem s e60 545i potkal 458 Italii, kde sofer jel svizne, ale prujezdy zatacek mel pomalejsi. Ovsem v zivote bych nenapsal, ze bawo dalo ferrakovi na prdel.



Ja sem v serpentynach v sarce italii tlacil dieselovym volvem :) to ridej samy exoti

(reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 20:24 | Nahoru | #198

Cuba_GSXR píše: Jirka749> tak ona to byla ve sve dobe nejsilenejsi atmosfera. Snad mozna jeste je. Dostat z 2,0 l 240koní bez turba není uplně prdel...



Spis je to odvaha u automobilky takovy auto pustit do sveta v serii - soutezaky jsou uplne jinde..

1 reakcí na tento příspěvek Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 20:26 | Nahoru | #199
..to zase vypadá na nějakou sázku a závod...tak kdy a kde?...jo,ono to bude těžké,jelikož dnes už to jsou pouhé historky a teorie bez možnosti to nějak dokázat,že!?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 20:30 | Nahoru | #200

Jirka749 píše: V čem? Třeba při rozjezdu ve sprintu,osobně vyzkoušeno ale byla to E39 a její největší nepřítel byla oproti integre převodovka. Ono si stačí spočítat i hmotnost a výkon ono než améba že když má auto 8 válců a o 100 koni víc že je rychlejší. Integra měla 1120kg a 190ps tak si spočítejte poměr koní na kila a uvidíš co ti vyjde a jinak to dle nejsou kidy jak píšeš ale realita...



Jestli dobre pocitam tak integra ma 164koni na tunu, 540i ma 170koni na tunu a navic ma pohanenou napravu ktera ma vetsi trakci, takze ve vasem sprintu byla integra natunena,bawo vydechly a nebo rozdilni ridici...

A to uz vubec nepocitam ze ta v8 je nizkootcakova a max kroutak je k dispozici "skoro vsude" kdezto u te typeR je to jen ve vrsku... Kdybys napsal ze dostal s bawem na okruhu, tam to neni o cem, ale u sprintu hovori cisla jasne...

Naposledy editováno 13.01.2015 20:32:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 20:52 | Nahoru | #201

assassin píše: Jestli dobre pocitam tak integra ma 164koni na tunu, 540i ma 170koni na tunu a navic ma pohanenou napravu ktera ma vetsi trakci, takze ve vasem sprintu byla integra natunena,bawo vydechly a nebo rozdilni ridici...

A to uz vubec nepocitam ze ta v8 je nizkootcakova a max kroutak je k dispozici "skoro vsude" kdezto u te typeR je to jen ve vrsku... Kdybys napsal ze dostal s bawem na okruhu, tam to neni o cem, ale u sprintu hovori cisla jasne...



..no jo..ale on měl v Integře CD přehrávač a 12 repráků..a "race tuning" potahy ..a to jede hned lépe!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 20:53 | Nahoru | #202

2LEKO píše: ..no jo..ale on měl v Integře CD přehrávač a 12 repráků..a "race tuning" potahy ..a to jede hned lépe!



Tak zas se mi nechce schazovat integru, ono asi vse od hondy co ma v nazvu typeR na technicky trati dokaze zazraky, ale zas nic se nesmi prehanet :)

(reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 21:07 | Nahoru | #203

assassin píše: Tak zas se mi nechce schazovat integru, ono asi vse od hondy co ma v nazvu typeR na technicky trati dokaze zazraky, ale zas nic se nesmi prehanet :)



..tak hlavně to vše beru s rezervou..a "rejpnutí" to už k tomu patří,když už padají sportovní výkony a rekordy..škoda ,že to je jen teorie a to co bylo...a jak píšu dokázat a přesvědčit ,už to většinou není možné...tím neříkám ,že všemu nevěřím..ale jak píšu ..rezerva tam vždy je, to vše pobrat.

1 reakcí na tento příspěvek Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 21:42 | Nahoru | #204
hoši... tak schválně... jak by asi dopadl zavod...

passat 1.8 20V - 95 kW
superb 2.5 TDI... nevim.. nevim...

na cca 1000 metru...... s pevnym startem

Naposledy editováno 13.01.2015 21:42:52

1 reakcí na tento příspěvek Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 21:48 | Nahoru | #205
Cuba : ja bych vsadil na superba ... Najezdil sem dost s tim benzinakem v oktavce a moc to nejelo (btw mel 92kW, preklep nebo ma u vw vic? )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 21:48 | Nahoru | #206

Cuba_GSXR píše: hoši... tak schválně... jak by asi dopadl zavod...

passat 1.8 20V - 95 kW
superb 2.5 TDI... nevim.. nevim...

na cca 1000 metru...... s pevnym startem



jak říká můj kámoš..ono to je jedno..obě auta jsou "mrdky"!

(reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 21:49 | Nahoru | #207

assassin píše: Cuba : ja bych vsadil na superba ... Najezdil sem dost s tim benzinakem v oktavce a moc to nejelo (btw mel 92kW, preklep nebo ma u vw vic? )



jj sorry.. 92 kW..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 21:50 | Nahoru | #208

2LEKO píše: jak říká můj kámoš..ono to je jedno..obě auta jsou "mrdky"!



to jo... ale kdyz navic u jednoho sedi za volantem dyletant, tak jsem holt proste vyhral asi o 2 delky...

Naposledy editováno 13.01.2015 21:50:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 21:54 | Nahoru | #209

Cuba_GSXR píše: to jo... ale kdyz navic u jednoho sedi za volantem dyletant, tak jsem holt proste vyhral asi o 2 delky...



...mám tady jednu fotku z historie.. soupeři čuměli,jestli si nedělám prdel!





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 21:56 | Nahoru | #210

Cuba_GSXR píše: to jo... ale kdyz navic u jednoho sedi za volantem dyletant, tak jsem holt proste vyhral asi o 2 delky...



A pak si shanel novou prevodovku? ten superb ma papirove o vic nez vterinu lepsi zrychleni..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist