Startování cbf 1000
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Droppi>Namastit svaly a najít nejbližší kopec. Hezky trojáčka a tradááá. Sice netušim, jestli tam máš nějaký katalyzátory a podobní 3,14čoviny ale na tu chvilku by to snad mohly přežít
Je to stříkačka a tím pádem i s katalyzátorem...tudy cesta nevede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Asi jsi vyzkoušel co se dalo.Nejezdil jsi celou zimu, nebo jsi ji sem tam protočil a nechal zahřát? JO a nemáš ji náhodou ještě v záruce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
bub1>ZIPP>
Asi jsi vyzkoušel co se dalo.Nejezdil jsi celou zimu, nebo jsi ji sem tam protočil a nechal zahřát? JO a nemáš ji náhodou ještě v záruce?
JJ v záruce ještě je, benzín nalitý čerstvý, svíčky nové a v zimě jsem ji neprotáčel!!!-nevidím v tom žádné pozitivum, spíše naopak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Jinak jestli 3 vteřinové roztlačení zničí katalyzátor, tak radši ani nechci vědět, co udělá takové pětiminutové klasické neúspěšné startování
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Droppi>ernest88> a sakra, tak to hlavně neřikej Bursíkovi
Jinak jestli 3 vteřinové roztlačení zničí katalyzátor, tak radši ani nechci vědět, co udělá takové pětiminutové klasické neúspěšné startování
Bohužel, prý roztlačení (či roztažení) auta zničí katalyzátor.. Si snad nebyl v autoškole, či co? Dojde k zapálení směsi ve výfukém potrubí, což zničí tu platinovou vrstvu v katalyzátoru.. Takže nic moc..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
10. Popište jakou funkci plní katalyzátor výfukových plynů, jeho umístění na vozidle a jakými
způsoby lze ovlivnit jeho životnost:
► Katalyzátor snižuje škodlivé emise ve výfukových plynech.
Jako součást výfukového potrubí je umístěn pod podlahou vozidla. Životnost katalyzátoru lze ovlivnit
především používáním předepsaného druhu paliva. Katalyzátor lze poškodit též proniknutím
nespáleného paliva do katalyzátoru. K poškození tedy může dojít např. při dlouhém roztlačování nebo
roztahování vozidla za účelem nastartování motoru.
Když to vezmeš logicky, tak pokud roztlačuješ vozidlo 3 vteřiny při 1000 otáčkách, tak je to to samé, jako třeba startovat 15 vteřin startérem bez úspěchu. A pokud ZIPP vymlátil startováním celou baterku, tak už to nejsou řádově vteřiny, ale minuty. Takže mě osobně přijde tvrzení, že se stříkačka s katem nemůže roztlačit trochu přehnané. A kdyby náhodou, tak se na mašinách stejně emise nedělaj, tak o co jde? lol
Edit: Hmm, tak to, co jsem tady rozplác přes půl stránky shrnul Bub1 na jednu řádku
Naposledy editováno 27.02.2008 20:57:36
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Naposledy editováno 28.02.2008 11:12:05
dna>chlapi nehadejte se. ernestovi je cerstvych dvacet a zrovna vysel autoskolu. takze samozrejme vsechno vi nejlepe
Zklamu Tě, ale věk není záruka inteligence a bohužel, ani získaných vědomostí. Takže to, že jsi hypoteticky starší, než já (nebo si to alespoň myslíš), nic neznamená. Že je mi dle Tebe čerstvých 20 let, o tom se nechá polemizovat a o té autoškole taktéž..
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Ahoj,
já to řešil včera nákupem new svíček a dneska chytla jako malina ) (vyměnit svíčku č. 3 na CBF 1000 je fakt maso )Jak ty svíčky jednou uchlastáš, tak není cesty zpět. Mušíš koupit nové. Obecně se říká, že se nemá u stříkačky při startování přidávat plyn, ale zkus to, už stejně nemáš co ztratit. Začni točit a zlehounka cca 2-3mm pootoč. Když naskočí drž to na 3t otáček a po chvilce pomalu uber a už bude držet volnoběh. Taky zkus druhý klíček, má jiný kód HISS, třeba ten co používáš nejde přečíst.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
ilcik>ZIPP>
Ahoj,
já to řešil včera nákupem new svíček a dneska chytla jako malina ) (vyměnit svíčku č. 3 na CBF 1000 je fakt maso )Jak ty svíčky jednou uchlastáš, tak není cesty zpět. Mušíš koupit nové. Obecně se říká, že se nemá u stříkačky při startování přidávat plyn, ale zkus to, už stejně nemáš co ztratit. Začni točit a zlehounka cca 2-3mm pootoč. Když naskočí drž to na 3t otáček a po chvilce pomalu uber a už bude držet volnoběh. Taky zkus druhý klíček, má jiný kód HISS, třeba ten co používáš nejde přečíst.
Vše jsem již vyzkoušel. Když jsem vyndal staré svíčky byly celé zakarbonované a po nasazení nových se nic nezměnilo...prostě jenom škytne a dál nic. Jinak s vyndáním 3 svíčky máš pravdu...musel jsem si na to udělat spešl cvíčák s hooodně dlouhým ramenem.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Držím ti palce, a ze servisu už po vlastní ose.
Naposledy editováno 28.02.2008 20:20:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
bub1>ZIPP>
Držím ti palce, a ze servisu už po vlastí ose.
S tím počítám a hlavně aby to bylo brzo a nezrujnovalo to můj rodiný rozpočet...
ZIPP>bub1>ZIPP>
Držím ti palce, a ze servisu už po vlastí ose.
S tím počítám a hlavně aby to bylo brzo a nezrujnovalo to můj rodiný rozpočet...
Já myslím, že by to mělo být na záruku. Jesli máš dobitou baterku a čerstvý benzín, tak mě nenapadá proč by to neměli spravit na záruku.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Tak když jsem ji měl polorozebranou tak jsem se mrknul jak je udělaná elektroinstalace. HRŮZA!!!!! Ty Italové nedokážou ani obyčejný svazek vodičú dát kvalitně do bužírky. Ta je normálně ukončená cca 15 mm od ukončení vodičů na každé straně - zástrčky. Tak tam na mě koukal svazek barevnejch drátů, místo toho aby byly schovaný aby do zástrčky se nedostala vlhkost....Ať už jdou do prdele!!!!
I Jawa je na tom už kvalitněji!!!! Jinak nandavat boční polokapoty je taky porod...já měl dole tu levou se směrovým světlem a normálně ji nemůžu zpět přichytit tím zadním spodním imbusovým šroubem na "lešení" Díra na lešení jsou oproti otvoru na kapotáži pomalu a 1/2 posunuta....musí to tam být strašně napnutý. Celý tento díl kapoty drží na 2 imbusech a jednom klasickém šroubu, který je vpředu dole. Mě snad z toho všeho asi už jebne...nejde to nastartovat, kapota nejde nandat, elektrika adfušovaná!!!! Čím mě tato motka ještě překvapí!!!??? No zítra ji vezu do Auto Jarov tak jsem zvědav co mi na to řeknou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Tak co, nějaké nové zprávy z opravy ?
Jinak s tím levým plastem máš pravdu, ten šroub co Ti nejde musíš přidělat jako první, on se ten díl totiž dotýká cca v úrovni blinkru z vnitřní strany rámu. Je v tom místě i kousek molitanové pásky - značně promáčklé.
A nehaž flintu do žita, zajisté s CBF zažils a ještě zažiješ spoustu zábavy
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Je mě tohle nějakej mechanik schopnej vysvětlit??
Naštěstí mám motku, která chytá i v mraze -7 po měsíci.
Ale mnoho kamarádů má těžký problémy. A já se ptám proč??? Bohumile. Proč??
ZIPP>ilcik
Tak když jsem ji měl polorozebranou tak jsem se mrknul jak je udělaná elektroinstalace. HRŮZA!!!!! Ty Italové nedokážou ani obyčejný svazek vodičú dát kvalitně do bužírky. Ta je normálně ukončená cca 15 mm od ukončení vodičů na každé straně - zástrčky. Tak tam na mě koukal svazek barevnejch drátů, místo toho aby byly schovaný aby do zástrčky se nedostala vlhkost....Ať už jdou do prdele!!!!
I Jawa je na tom už kvalitněji!!!! Jinak nandavat boční polokapoty je taky porod...já měl dole tu levou se směrovým světlem a normálně ji nemůžu zpět přichytit tím zadním spodním imbusovým šroubem na "lešení" Díra na lešení jsou oproti otvoru na kapotáži pomalu a 1/2 posunuta....musí to tam být strašně napnutý. Celý tento díl kapoty drží na 2 imbusech a jednom klasickém šroubu, který je vpředu dole. Mě snad z toho všeho asi už jebne...nejde to nastartovat, kapota nejde nandat, elektrika adfušovaná!!!! Čím mě tato motka ještě překvapí!!!??? No zítra ji vezu do Auto Jarov tak jsem zvědav co mi na to řeknou..
nepotěším tě, stejně prasácky to má mamina na Námaze a ta je made in japan lol lol lol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Je mě tohle nějakej mechanik schopnej vysvětlit??
Tak tady v tom máš jedině pravdu...když se nic neděje, každý je na fóru chytrý jak rádio a když někdo přijde s opravdovou prosbou o radu, protože se mu vyskytla závada se kterou si neví rady tak buď každý mlčí, nebo tlachá nesmysly... Kampak zmizeli ti odborníci přes motorky ??? A o těch špatných startech po zimě...to mi opravdu do dnes také nikdo nevysvětlil, proč to tak je. Nic mi jiného nezbyde než motku každý 3 týdny v zimě protočit až tzv do větráku( dělal jsem to tak dříve, když jsem měl starší stroje) a na jaře ji na 100% nastartuju.seru na nějaké chytré řeči, že se sráží voda ve válcívh a ve výfucích.té sražené páry tam zase tak moc nebude ( to by těch zrezlejch motorů a výfuků muselo být hromada a když se na jaře vrátíte ráno ve 3 hod na motce dom a je 5 stupňů tak to jako neva, to se tam najednou voda jako nesráží???!! Asi zázrak ) a je to stroj tak má něco přeci vydržet!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
Naposledy editováno 04.03.2008 18:34:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |