Případně kdyby tu byl někdo ze vsetínska a chtěl s tím pomoct, bude vítán.
Klapka má smysl čistit, pokuď je problém z volnoběhem. Stačí na to Vag kabel třeba z Aukra za 200Kč a program free z www.motordiag.cz/info/download Podrobnosti jsou tam napsané.
Já to mám jako pracovní stroj - pick-up. Jezdí to na LPG za 7,5l na 100km. Mám na tacho 400tis km a pořád to jede stejně.
Naposledy editováno 26.12.2014 19:34:02
Pokud se to nevyresi tak jsem cet, ze je moznost cidla na klice nebo prave te klapky.
vag treba tohle? Nikdy jsem s tim nedelal, ale nebylo by na skodu se s tim naucit.
3 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI
1 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
assassin píše: Ja na g3 cistil klapku kazdejch par tisic a nasledne sem nic pres vag neresil, ono se to casem usadilo samo
tohle jsem na nejakym skodovackym foru taky nasel, ale vis jak, nerad bych byl za vola kdyby se to neusadilo :D predpokladam, ze na ty klapce bude docela kentus.1) Bez diag jí jen vyndáš, vyčistíš a zase namontuješ zpět, ale nesmíš v žádným případě odpojit svorkovnici. Pokud to nedělá úplně bordel a klapka není vadná adaptace se časem doladí sama, ale není to úplně správný způsob. Nemusí fungovat. Spíš je lepší druhý a taky správný.
2) Vymontuješ a vyčistíš klapku, odpojiš na min. 30 sec pojistku v pojistkové skříni (tuším druhá zprava, ale ruku do ohně za to nedám) a pak udělat reset volnoběhu přez VAG, vlastní funkce v horní liště.
DRN. píše: tohle jsem na nejakym skodovackym foru taky nasel, ale vis jak, nerad bych byl za vola kdyby se to neusadilo :D predpokladam, ze na ty klapce bude docela kentus.
No já jsem jí čistil jen tak asi před 100tis km a žádný kentus tam nebyl. Od té doby jsem to neměl sundaný.
Ve většině případů stačí při problému pouze vyčistit a nechat být. Adaptace se časem srovnají sami.
2 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI
nějaké fígly s odpojením aku,neodpojením drátů a pod. nefungujou.
chcípá to na LPG i na benál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
DRN. píše: A tohle je v podstate jenom na cteni a mazani chyb a live data? Tam se mi libi podpora androida.
ELM327 nebude na 99% fungovat. Zkoušel jsem 3 různé a ani jeden se nechytil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
assassin píše: Ja na g3 cistil klapku kazdejch par tisic a nasledne sem nic pres vag neresil, ono se to casem usadilo samo
a stejně tak to funguje i na Feldě. Klapku čistit preventivně co 10 000km, pak chvíli blbne volnoběh, ale srovná se to do pár desítek km.
Pokud byla zanesená řádně(že už třeba i chcípala), tak vyčistit, odpojit přes noc baterku. Nic s VAGem se dělat nemusí, do 1500km po velkém zanesení a čištění si to sedne samo...hlavní je, že volnoběh to drží, jen kolísá, ale nechcípá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
Dolph-cz píše: 1,3 felicie mají tuhle v podstatě výrobní vadu,že se klapa strašně špatně adaptuje.takže po vyčisťění nedrží volnoběh a dělá bordel několik set km,než se to zase usadí.G3 má jiný soft.
nějaké fígly s odpojením aku,neodpojením drátů a pod. nefungujou.
chcípá to na LPG i na benál?
Obcas to prej driv zakuckalo pri prechodu z benzinu na plyn. Dneska to segru nechalo tady kousek, chcipa to na plyn, na benzin to celkem jede i kdyz dost pomalu padaj otacky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
fockewulf píše: a stejně tak to funguje i na Feldě. Klapku čistit preventivně co 10 000km, pak chvíli blbne volnoběh, ale srovná se to do pár desítek km.
Pokud byla zanesená řádně(že už třeba i chcípala), tak vyčistit, odpojit přes noc baterku. Nic s VAGem se dělat nemusí, do 1500km po velkém zanesení a čištění si to sedne samo...hlavní je, že volnoběh to drží, jen kolísá, ale nechcípá.
nevím,kolik jsi řešil felicií ty,ale já desítky-možná stovky.jedná dělá to jiná zase tohle.
jediný spolehlivý způsob je vag,nebo jiný diag.nástroj.
rozhodně to co říkáš ty není pravidlem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
AndělČK píše: ELM327 nebude na 99% fungovat. Zkoušel jsem 3 různé a ani jeden se nechytil.
aha, takze ten kabel co jsem postnul prvne?DRN. píše: Obcas to prej driv zakuckalo pri prechodu z benzinu na plyn. Dneska to segru nechalo tady kousek, chcipa to na plyn, na benzin to celkem jede i kdyz dost pomalu padaj otacky.
to spíš bude problém s tím plynem.
kdo ví,jak je to staré,jaký to je systém v jakém stavu jsou membrány...
LPG časem rozmrdá v tom autě úplně všechno,takže to pomalu ani nechce jet na benzín-může to dělat hromada věcí,rád bych ti poradil,ale takhle od stolu bych tě spíše přivedl na špatnou cestu,nebo ti v tom udělal naprostý guláš..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
DRN. píše: aha, takze ten kabel co jsem postnul prvne?
Jo ten klidně. Ale tvůj problém bude jinde, než v klapce.
1 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI
Což o to, pohrabat se v tom klidně můžu, ale nevím kam sáhnout.
Systém je AGC 01.02, montovanej v roce 2000. Dle knížky to bylo každoročně na kontrole, naposled letos 13.5.
Naposledy editováno 26.12.2014 20:34:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
AndělČK píše: Jo ten klidně. Ale tvůj problém bude jinde, než v klapce.
On se bude hodit i když s tím nic nebude, alespoň se s tím trošku naučím.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
problémy s volnoběhem ani jedno.
pokud máš MPI,tak mě ještě napadlo fouklé těsnění pod sáním....,to taky z ničeho nic dělá podobné věci,ale jak jsem psal už výše-od stolu to v tomhle případě fakt nejde,ty dva systémy v tom dělají slušný guláš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
DRN. píše: On se bude hodit i když s tím nic nebude, alespoň se s tím trošku naučím.
Za to máš ode mě bod. Není nic horšího než umřít jako blbej.
Pokuď se nešahalo na reduktor , tak bych se prvně zaměřil na lambda sondu. V případě, že bude vadná, tak LPG systém může obohatit až o tolik, že se plyn nezapálí. A nebo i naopak.
Takže multimetr a za jízdy měřit, jestli se hodnota mění od 0v do 0, ... něco volt. Zde není důležité jestli je nejvyšší hodnota 0,4 či 0,8. Jen jestli se mění od 0.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
Dolph-cz píše: DRN.> svíčky spíše problém s akcelerací a start,zap.modul běh na 3 válce,nebo taky problémy s akcelerací.
problémy s volnoběhem ani jedno.
pokud máš MPI,tak mě ještě napadlo fouklé těsnění pod sáním....,to taky z ničeho nic dělá podobné věci,ale jak jsem psal už výše-od stolu to v tomhle případě fakt nejde,ty dva systémy v tom dělají slušný guláš...
Felicie MPI jako spousty jiných aut zapaluje i vstřikuje 2+2. Takže v případě, že odejde částečně zapal. modul, tak poběží na 2 válce. Má totiž jen 2 cívky.
Nejlepší bylo vícebodové vstřikování u Peugeot 405. Tem měl 4 vstřikovače a ke všem vedl jeden kabel. Takže všechny vstřikovali najednou.
Naposledy editováno 26.12.2014 20:48:39
Dolph-cz píše: DRN.> svíčky spíše problém s akcelerací a start,zap.modul běh na 3 válce,nebo taky problémy s akcelerací.
problémy s volnoběhem ani jedno.
pokud máš MPI,tak mě ještě napadlo fouklé těsnění pod sáním....,to taky z ničeho nic dělá podobné věci,ale jak jsem psal už výše-od stolu to v tomhle případě fakt nejde,ty dva systémy v tom dělají slušný guláš...
Pred cca 9 000, byla pretesnena hlava a ventildekl a nove vstrikovace, tak tesneni pod sanim by mohlo byt taky nove, ale nevím
to je to, ten plyn je peklo
AndělČK píše: Za to máš ode mě bod. Není nic horšího než umřít jako blbej.
Pokuď se nešahalo na reduktor , tak bych se prvně zaměřil na lambda sondu. V případě, že bude vadná, tak LPG systém může obohatit až o tolik, že se plyn nezapálí. A nebo i naopak.
Takže multimetr a za jízdy měřit, jestli se hodnota mění od 0v do 0, ... něco volt. Zde není důležité jestli je nejvyšší hodnota 0,4 či 0,8. Jen jestli se mění od 0.
A hlavne duvod je duvod si koupit nove naradi a hracky
Co se s tim system delo netusim, v papirech jsou jenom zaznamy o tech kontrolach, tak asi zadna vetsi oprava nebyla (majitel je z rodiny a ma schovany uctenky krom spotrebaku tak uplne o vsem a nic tam neni.) A sam netusi, proste to dal do servisu kdyz bylo treba a hotovo.
Tu lambdu zkusím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
AndělČK píše: Felicie MPI jako spousty jiných aut zapaluje i vstřikuje 2+2. Takže v případě, že odejde částečně zapal. modul, tak poběží na 2 válce. Má totiž jen 2 cívky.
Nejlepší bylo vícebodové vstřikování u Peugeot 405. Tem měl 4 vstřikovače a ke všem vedl jeden kabel. Takže všechny vstřikovali najednou.
Takze nemusim shanet nikoho kvuli testnuti toho modulu?
3 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI
3 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI
drn: hele kabel mam doma, soft ne.... Klido pujcim....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
DRN. píše: Takze nemusim shanet nikoho kvuli testnuti toho modulu?
Pokuď to běží na benzín +- v pohodě, tak není důvod. Jinak modul mám náhradní. Koupil jsem ho na Aukru za 1Kč + 59Kč pošta. Ale za 400tis km jsem ho ještě nepoužil. Ale mám ho do zásoby.Co kdyby mi za dalších 400tis odešel.