Mám motor čz 175 neviem presne aký typ no ma to tu vrtulu na boku. Motor je uložený na takom domacky vyrobenom traktoriku ktorý som už snim kúpil. Motor stal cca 5 rokov ale je všetko v poriadku bol znovu celý pretesnený výbrus ani výmena piestu a krúžkov nebola nutná. Má nové kladívko indukčnú cievku sviečku a vysokonapäťový kábel a kondenzátor. Problém je vtom že ked sa snažim motor nakopnúť tak miesto toho aby benzin nasal tak ho vytláča z druhej strany karburátoru čo je napojené na filter. Sviečka zostáva suchá. Viete mi poradit kde je problém?
ďakujem
Akorát mně moc neštymuje, že motor dle popisu vůbec nenasává, ale jen vyhazuje benzin ven z karbce. Může to dělat rozhozené sladění celého traktu, třeba zkrácený svod, nebo zacpaný výfuk. Že by motor plival benzin ven z krabce jen proto, že karbec přetéká a vůbec by nenasával směs (suchá svíčka), s tím jsem se zatím nesetkal.
1 reakcí na tento příspěvek Benzín s karburátoru
Prve bych začal tím, ucpat sání rukou a zastartovat - to si pak musí benzín cucnout, nic jiného tomu nezbývá. případně kápnout trochu benzínu do válce a zastartovat - měla by alespoň slíbit. Taky může někde sát falešný vzduch - obdobně se mi chovala Jawa se špatně dotěsněným karburátorem.
2 reakcí na tento příspěvek Benzín s karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek Benzín s karburátoru
ale k veci; S vyjimkou totalne ucpanyho vejfuku si neumim predstavit nic, co by tenhle motor donutilo profusne foukat benal z karbecu. Ani jakkoli rozhozenej predstih nebo motor tocici se obraene. Navic tyhle motory se obracene tocit umely - trikolka riksa mela starter a zpatecku, kdy se motor tocil obracene, stejne tak jako Velorexy!
Naposledy editováno 19.12.2014 11:21:52
1 reakcí na tento příspěvek Benzín s karburátoru
Naposledy editováno 11.05.2015 13:29:37
( to spominane rozsusene gufero pri startovani az taky vplyv nema, skor az vo vyssich otackach by to uz tadial prisavalo. )
1 reakcí na tento příspěvek Benzín s karburátoru
radoslav_123 píše: to nebol piest to mi pripadalo ako krúžky do toho piestny čap a nejaké to klukove ložisko možno sa mýlim ale znelo to dost vyvaklane
Sundej hlavu a válec, je to jen pár šroubů a podívej se na kroužky, na futro a čep, a vyzkoušej ojniční ložisko, jak to s ním vypadá. Nic lepšího nevymyslíš. Dej si bacha, kdyby tam byly třeba popraskaný kroužky nebo ségrovka, ať ti nic nespadne do prostoru kliky.
Motor stal cca 5 rokov ale je všetko v poriadku bol znovu celý pretesnený výbrus ani výmena piestu a krúžkov nebola nutná.
to nebol piest to mi pripadalo ako krúžky do toho piestny čap a nejaké to klukove ložisko možno sa mýlim ale znelo to dost vyvaklane
Něco bych napsal, ale myslím si, že to není potřeba komentovat.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |