globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín s karburátoru
18.12.2014 v 13:58
Dobrý deň
Mám motor čz 175 neviem presne aký typ no ma to tu vrtulu na boku. Motor je uložený na takom domacky vyrobenom traktoriku ktorý som už snim kúpil. Motor stal cca 5 rokov ale je všetko v poriadku bol znovu celý pretesnený výbrus ani výmena piestu a krúžkov nebola nutná. Má nové kladívko indukčnú cievku sviečku a vysokonapäťový kábel a kondenzátor. Problém je vtom že ked sa snažim motor nakopnúť tak miesto toho aby benzin nasal tak ho vytláča z druhej strany karburátoru čo je napojené na filter. Sviečka zostáva suchá. Viete mi poradit kde je problém?
ďakujem
Předchozí
1 2
Následující

Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 15:17 | Nahoru | #1
Karburátor rozeber,strč do ultrazvukové čističky,překontroluj plovák jestli není děravý a sedlo(kužel) plováku které leze do víčka zabrus společně do sebe jemnou pastou

Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 15:25 | Nahoru | #2
Pokud Ti protéká benzin karburátorem, tak Ti neuzavírá plovák - zůstává dole. Může být jenom zaseklý, ale taky klidně děravý, jak píše fapeko. Proto je to plovák, aby plaval. Když je komora plná benzinu, tak se plovák zvedne a horní částí jehly uzavře další přívod benzinu. Podle toho, co píšeš, by to mohl být motor ze skútru ČZ 175.

Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 15:34 | Nahoru | #3
Jestli má ventilátor, tak je to ČZ175/502:



Akorát mně moc neštymuje, že motor dle popisu vůbec nenasává, ale jen vyhazuje benzin ven z karbce. Může to dělat rozhozené sladění celého traktu, třeba zkrácený svod, nebo zacpaný výfuk. Že by motor plival benzin ven z krabce jen proto, že karbec přetéká a vůbec by nenasával směs (suchá svíčka), s tím jsem se zatím nesetkal.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 15:35 | Nahoru | #4
to, že trochu plive do sání je normální. Než se zavře sací kanál, tak se trochu vyfoukne do sání. Ono si to ten vyplivnutý benzín zase nasaje.
Prve bych začal tím, ucpat sání rukou a zastartovat - to si pak musí benzín cucnout, nic jiného tomu nezbývá. případně kápnout trochu benzínu do válce a zastartovat - měla by alespoň slíbit. Taky může někde sát falešný vzduch - obdobně se mi chovala Jawa se špatně dotěsněným karburátorem.

(reakce na) Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 15:41 | Nahoru | #5
maspe> Pravda... a jestli motor 5 let stál, tak dost pravděpodobně bude v háji gufero pod dynamem.

Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 15:42 | Nahoru | #6
skušal som zapchat aj karburátor zozadu kde saje vzduch je tam taký tlak že to vyrazi nacpanu handru von ... ked kopem nakopávačkou tak je normálne vidieť ako ide rozfuknytý benzin von skušal som to natočit na video ale tam to neni dobre vidieť. Plavak uzatvára to už som skúšak karbec je kmpletne vyčistený a pretesnený nanovo a vyfuk tam zatial neni. Tak a teraz babo rad

Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 15:44 | Nahoru | #7
inač je to presne ten motor ako na videu

Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 16:39 | Nahoru | #8
V první řadě pořádně vyčisti karbec. Podle mě to máš někde ucpaný.

Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 17:27 | Nahoru | #9
není tam jiný píst?

Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 17:59 | Nahoru | #10
Tak bud máš ucpaný výfuk(sundej koleno)nebo ti to netěsni bud na labyrintu ,nebo na guferu u dynamostartéru.Přece není možné aby ti to vystřelilo hadru ze sání !!

Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 18:12 | Nahoru | #11
zajtra skusim znovu natočit video a dat sem aby si videl že fakt tam je taký tlak, vyfuk tam neni a ked by bolo zle gufero tak skor by sa stracal tlak a motor je kmpletne pretesnený všetky nove tesnenia spolu s červeným silikonom

Benzín s karburátoru

18.12.2014 v 23:25 | Nahoru | #12
napadá mě jediné - ucpané přefuky - to by vysvětlovalo suchou svíčku a velký tlak do sání.

Prve bych vyndal svíčku, dal trochu benzínu do válce zašrouboval svíčku a zkusil, jestli alespoň slíbí.

2 reakcí na tento příspěvek Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 00:59 | Nahoru | #13
A neotaci se motor opacne? Ciste moje akademicka otazka. Stalo se ze mechanik slozil starter do embecka z dilu v supliku a nedoslo mu ze polovina dilu je z dvanactsettrojky kde je starter opacne a tak doslo k tomu ze pul dne ne a ne nastartovat az nekdo ucpal dlani karbec a bylo jasno....ukamenujte me ale ja bych to zkusil roztlacit tedy jestli to jde ten trakturek...

1 reakcí na tento příspěvek Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 08:17 | Nahoru | #14
problem je že tam neni štarter len nakopávačka a motor sa toči v smere hodinových ručičiek......mna už napadla aj tak extremna vec že či neni naopak piest otočený trebars o 180 stupnou ale to bola len chvilkova myšlienka

(reakce na) Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 09:09 | Nahoru | #15
Duritio> 2T motoru je jedno na kterou stranu se točí. S vhodně nevhodným předstihem lze natožit oběma směry.

(reakce na) Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 09:11 | Nahoru | #16
radoslav_123> s otočeným pístem, pokud tento nebyl upravován, to pojede úplně stejně, jen je riziko vylámání kroužků

(reakce na) Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 11:20 | Nahoru | #17
Duritio> dobrej joke - to by me asi kleplo!
ale k veci; S vyjimkou totalne ucpanyho vejfuku si neumim predstavit nic, co by tenhle motor donutilo profusne foukat benal z karbecu. Ani jakkoli rozhozenej predstih nebo motor tocici se obraene. Navic tyhle motory se obracene tocit umely - trikolka riksa mela starter a zpatecku, kdy se motor tocil obracene, stejne tak jako Velorexy!

Naposledy editováno 19.12.2014 11:21:52

1 reakcí na tento příspěvek Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 11:52 | Nahoru | #18
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:29:37

(reakce na) Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 11:58 | Nahoru | #19
ppll> nenasalo by, ALE nefouklo zpatky!!!

Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 12:09 | Nahoru | #20
Počkal bych si na to video, protože kdyby nasálo a fouklo (klidně kvůli úplně zacpanýmu výfuku), tak nebude suchá svíčka...

Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 12:15 | Nahoru | #21
Napadá mě, jestli ten motor vůbec někdy v tom trachtoru fungoval - zda to někdo nepostavil a pak, zklamán, prodal dál. Stejně, jako nevíme, kdy byl motor údajně přetěsněn, zda toto provedl sám tazatel, nebo mu to jen nacancal prodávající. A pokud motor předtím fungoval, nevidím důvod jej rozebírat a přetěsňovat. A pokud nefungoval a někdo se v něm vrtal, čertví, co tam mohl provést a špekulovat na dálku je zbytečné, když dost podstatných věcí nevíme. Že tento motor trochu směsi (když se píst rozjede dolů) plivne zpátky, je normální, ale je divné, že plive všechno a vůbec nenasaje (suchá svíčka). A jak někdo zmínil ucpané přefuky, tak s tím jsem se zatím nesetkal a ani nevidím po to důvod - je -li motor v pořádku, jak by se tam dostal karbon, když tudy proudí jen čerstvá směs.

Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 13:25 | Nahoru | #22
ked ti zmes vypluva von, je to uz extremne prechlastane. vsetko z karburatora vylej, vyfukaj ho kompresorom alebo hod na 10 min do ultrazvuku s octovym roztokom ( to pochybujem, ze mas ). vyber sviecku a pakou to naprazdno pretacaj, aby vsetku zmes vyfukalo von. cele to poskladaj nazad a benzin pusti len tak napoly, aby tam cosi malo nakvapkalo. zo sania daj dole filter alebo co to tam mas, a pri startovani ho celkom zakry dlanou. plyn vytoc plny. po chvili kopania to uz pekne nasaje a odpali. plyn zavri a ked sa to ustali, benzin mu pusti naplno. na tychto motoroch je to bezny jav a treba si zvyknut na teketo startovacie ritualy :) mam par takych rovnakych motorov a kazdy sa sprava celkom inak. idealne je ten karburator zahodit, urcite bude vybehany. daju sa stale zohnat nove a je to potom rozdiel.

( to spominane rozsusene gufero pri startovani az taky vplyv nema, skor az vo vyssich otackach by to uz tadial prisavalo. )

Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 14:14 | Nahoru | #23
tak som to nejako zazrakom po radach naštartoval išlo to cca 1 min cinkalo to všetko ako rolničky a potom strelilo do karbecu a odvtedy zasa ani tuk. už som tam privaril šroub na remenicu aby som stale nenakopával ale točil vrtačkou ale vobec ani tuk ..... mám pocit že ten motor má už horizont za sebou a preto sa pýtam či náhodou niekto nemá funkčni motor možno aj silnejši osadenie už si prisposobim ale hlavne funkčni a za dobru cenu

Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 15:51 | Nahoru | #24
Hmm, neklepe ti píst do svíčky? Není tam moc dlouhá, nebo nechybí ti na ní podložka?

1 reakcí na tento příspěvek Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 17:37 | Nahoru | #25
to nebol piest to mi pripadalo ako krúžky do toho piestny čap a nejaké to klukove ložisko možno sa mýlim ale znelo to dost vyvaklane

(reakce na) Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 18:04 | Nahoru | #26

radoslav_123 píše: to nebol piest to mi pripadalo ako krúžky do toho piestny čap a nejaké to klukove ložisko možno sa mýlim ale znelo to dost vyvaklane


Sundej hlavu a válec, je to jen pár šroubů a podívej se na kroužky, na futro a čep, a vyzkoušej ojniční ložisko, jak to s ním vypadá. Nic lepšího nevymyslíš. Dej si bacha, kdyby tam byly třeba popraskaný kroužky nebo ségrovka, ať ti nic nespadne do prostoru kliky.

Benzín s karburátoru

19.12.2014 v 19:40 | Nahoru | #27

Motor stal cca 5 rokov ale je všetko v poriadku bol znovu celý pretesnený výbrus ani výmena piestu a krúžkov nebola nutná.


to nebol piest to mi pripadalo ako krúžky do toho piestny čap a nejaké to klukove ložisko možno sa mýlim ale znelo to dost vyvaklane


Něco bych napsal, ale myslím si, že to není potřeba komentovat.....

Benzín s karburátoru

20.12.2014 v 13:59 | Nahoru | #28
tak som zhodil hlavu aj valec kružky su cele a vypadaju v poriadku sedia aj pekne do zámku, valec som pozeral a ani škrabanec a dokonca ani hore nemá ryhu kde končia krúžky, piestny čap bez vole segerky na mieste, čap na kluke som nevidel ale tiež nemá vôlu len trošku do strán hore dole sa ani nepohne . Take neviem čo zvonilo ako rolničky. auž vobec neviem prečo to nechce nakopnut. Napadla ma taka vec mam na dyname len jednu cievku a je priamo napojena na kladivko ale podla obrázkov by to tak malo byt, otázka je či dodáva dostatok energie aby preskočila iskra pod tlakom lebo ked je svoečka vonku tak hodže vcelku pekne. a to vystrelovanie benzínu je asi to že to je fakt extremne prechlastane, dal som dole deklik s plavaku a nalieval som benzin ručne a prestalo to vystrelovat benzin aj ked nejaký ten tlak tam stále je

Benzín s karburátoru

20.12.2014 v 14:27 | Nahoru | #29
jedna cívka? že by zápalko z pionýra? Koukám, to bude pěkný výsledek lidové tvořivosti.

Benzín s karburátoru

20.12.2014 v 15:13 | Nahoru | #30
Čím dál víc to vypadá, že Tě prodejce pěkně vzal na hůl. 175/502 má mít dynamostarter, takže "jedna cívka, napojená přímo na kladívko", tam nemá co dělat. A jestli je tam přibastlené magneto z fichtla, tak je průser v tom, že motor 175 při prošlápnutí nenabere takové otáčky, jako pincek, takže magneto nedá dost silnou jiskru pro start - zkušenost jednoho chlapa s podobnou stavbou trachtóru s motorem z "prasete" a musel řešit start buď puštěním z kopce, nebo před našlápnutím přepnout zapalovací okruh na 6V baterku a po startu motoru přepnout na magneto.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 kpant 9 18.1.2024 v 13:06 milfordoj


TOPlist