1 reakcí na tento příspěvek polořemenice variátoru
Tudíž jednoduchá otážka: Měl jsi pod variátorem jednu podložku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) polořemenice variátoru
ffugas píše: Mno možná znám odpověď. Pod variátorem je dilatační podložka. Hodně lidí si myslí, že to je restrikční kroužek, kterých když vyhodí ven tak tomu zvednout výkon. Bohužel tomu tak není a matka, která drží polořemenici s variátorem nevydrží tlak a povolí se, tím povolením se vyčvachtává tisícihran.
Tudíž jednoduchá otážka: Měl jsi pod variátorem jednu podložku?
To jako myslíš kde?Podložka je pod maticí a jiná nikde není.Jestli myslíš pod přítlačnou deskou,ze strany válečků,tak tam nic není.Takže jednoduše řečeno pouze nesprávně dotažená matice.
zdeny65 píše: To jako myslíš kde?Podložka je pod maticí a jiná nikde není.Jestli myslíš pod přítlačnou deskou,ze strany válečků,tak tam nic není.Takže jednoduše řečeno pouze nesprávně dotažená matice.
zkusim pohledat, pod matici je jedna a pak ma bejt myslim az pod variatorem. je takova silnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek polořemenice variátoru
tady si stáhni servisní manuál, třetí odspodu. Na stránce 61 máš kompletní složení variátoru. Tam mám na mysli položkou 8. Jsou tam ještě dvě, ale ty by měli být součástí rozpěrného válečku.
1 reakcí na tento příspěvek polořemenice variátoru
ffugas píše: http://www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-majesty-125.html
tady si stáhni servisní manuál, třetí odspodu. Na stránce 61 máš kompletní složení variátoru. Tam mám na mysli položkou 8. Jsou tam ještě dvě, ale ty by měli být součástí rozpěrného válečku.
No položka 8 je ložisko.Stačí dát do vyhledávače cuscinetto=ložisko.Ale nezapomenout na to,že tam jsou dvě gufera.Nevím,ale když jsem rozdělával variátor,nikde podložky nebyly.Ani by se tam nevešly.A kdyby se tam vešly,tak co řemenice na spojce?Ta by byla rozhozená vůči variátoru.Co vím jistě,tak je podložka u spojkovýho zvonu.Teda alespoň na čtyřstovce.A pochybuju,že by u stopětadvácy dávali mezi vedení-pouzdro- řemenice podložky.
Naposledy editováno 15.12.2014 06:59:36
krokoš píše: Je to presne tak, ako píše ffugas. Ja som o tom čítal na fóre o úpravách skútrov. Jednalo sa o to, že maník radil tú podložku presunúť, preložiť spred polremenice pod maticu. Šlo o ten fíge1, aby polremenica bola troško bližšie k druhej. No a keď niekto tú podložku vyhodil preč, tak sa nedá dotiahnuť matica. Ono dotiahnuť sa dá, ale nepritláča tú polremenicu, čiže matica je dotiahnutá, ale sa neopiera o polremenicu. Mal som to rozobraté a skusmo som to poskladal bez tej podložky a ajhľa, matica dotiahnutá a polremenica mala vôľu. Z toho dôvodu dôjde k priekaku. Len som si dovolil doplniť ffugas.
Jo tak jo.Technická změna.Je to ale stejně divný.No nic.Tak jestli tam ta podložka fakt nebyla,tak je to jasný.Tak sorry
1 reakcí na tento příspěvek polořemenice variátoru
To co píšeš, že by se rozhodila polořemenice spojky je pěkná kravina, ta se seřídí podle variátoru podle kontrastní pružiny a díky tomu je řemen stále napnutý.
Když sundáš všechno z kliky, mělo by to být asi takto: matka, podložka, polořemenice, variátor se středovým čepem, podložka. Ale nejsem si jist pořadím.
ffugas píše: zdeny65: já ti tu informaci o tej podložce píšu se stoprocentní jistotou. Sám jsem to měl nepočetně rozebraný a s tím problémem jsem se už setkal. Bohužel si nepamatuji jak jsou tam gufera. Dal jsem ti i odkaz na servisní manuál u kterýho si měl začít.
To co píšeš, že by se rozhodila polořemenice spojky je pěkná kravina, ta se seřídí podle variátoru podle kontrastní pružiny a díky tomu je řemen stále napnutý.
Když sundáš všechno z kliky, mělo by to být asi takto: matka, podložka, polořemenice, variátor se středovým čepem, podložka. Ale nejsem si jist pořadím.
Rozumíš,já to nerozdělávám a ani 125 nemám.Tak se nemusíš hned nasírat.Čtyřstovka Majesty to má úplně jinak.Bez podložek.Jediná podložka je mezi sojkou a zvonem.Před ní jsem měl čínu a tam taky podložky nebyly.To je tak všechno.
1 reakcí na tento příspěvek polořemenice variátoru
krokoš:To máš pravdu.Tady řešíme jeho stroj a je mu to u řitě.Tak vůbec nechápu,proč se ptá,když ho to nezajímá.
zdeny65: To moc nechápu, jak nultá série, možná byl prohozenej motor. Když máš stroj z roku 2007, jak na to můžou pasovat díly až 2009, to se v tom musel přece někdo hrabat a něco prohodit. Ještě jsem neviděl na silnějším skútrú podložku, já ji tam taky nemám, navíc varec mám kompletně sešroubovaný, to u slabších taky neni. Jinak máš pěknou leštěnku.
1 reakcí na tento příspěvek polořemenice variátoru
Naposledy editováno 18.12.2014 07:43:06
No v tom máš pravdu.Řemen sedí skoro na pouzdru a v principu sedí na hraně řemenice spojky.Taky oproti starším modelům je trochu rychlejší.Ale má jedno a to je,že má větší rozteč mezi osama,jak ty starší modely.Dělá to pár mm,ale stejně je to znát.
Naposledy editováno 18.12.2014 11:54:30
1 reakcí na tento příspěvek polořemenice variátoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skutr Majesty startuje i sviti bez ... Yamaha Majesty 125 | davecave | 2 | 19.5.2024 v 18:12 davecave |
Majesty 125 nestartuje Yamaha Majesty 125 | DavidSen | 14 | 15.3.2024 v 21:55 Chosse123 |
skůtr Yamaha Majesty 125 Yamaha Majesty 125 | eda | 18 | 15.3.2024 v 20:19 Chosse123 |
Ztráta a opět nabytí výkonu Yamaha Majesty 125 | Maslič | 14 | 25.10.2023 v 19:53 standox |
Majesty 125 Yamaha Majesty 125 | DavidSen | 0 | 20.9.2023 v 09:44 DavidSen |