1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
vilemx píše: Převodovky jsou mazane olejem, ktery tlaci cerpadlo do dutych hrideli prevodovky a odtud se malymi otvory dostava primo k ulozeni kolecek na hridel. Jakmile nebezi motor, neni tlak oleje, z hrideli nic nevyteka a casem se to kousne.
Víš to přesně nebo jsi to plácl, jak ten tlakový olej se dostane do tych hřídelí? Jestli je to tak jak píšeš, tak ti ji prodám s 20% slevou a plnou nádrží. Ještě napiš, že ten tlakový olej maže řetěz.1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
http://www.ashonbike...dry-sump-lubrication
Něco neznat je v pořádku, ovšem neznat a kecat, to už chce kule.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
petrumr píše: Víš to přesně nebo jsi to plácl, jak ten tlakový olej se dostane do tych hřídelí? Jestli je to tak jak píšeš, tak ti ji prodám s 20% slevou a plnou nádrží. Ještě napiš, že ten tlakový olej maže řetěz.
Tak kdy si VilemX může přijet? sice to není afrika, ale myslím, že tu nabídku v klidu využije
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
Snad mi i napodruhé uvěříš, že tvá doměnka - zadření kvůli tažení vysokou rychlostí - je chybná. U běžné motocyklové převodovky se jedničková kolečka (vlastně všechna kolečka) otáčejí i když jedeš na jakýkoliv jiný kvalt nebo neutrál. Jen ta zrovna nezařazená kolečka nejsou v záběru vůči jedné ze hřídelí, ale otáčejí se. Rychlost jejich otáčení vůči hřídeli je přímo úměrná rychlosti motorky, takže i jedničkové kolečko musí zvládnout maximálku motorky!
Jo a když ti odejde výstupní gugero nebo ložisko, tak ti ten tlakový olej klidně namaže i řetěz
Naposledy editováno 10.12.2014 16:48:36
JwKS_Pavel píše: petrumr: to je tak, když se dvě hodiny mele, namísto aby se dvě minuty hledalo, když už se chce vědět:
http://www.ashonbike...dry-sump-lubrication
Něco neznat je v pořádku, ovšem neznat a kecat, to už chce kule.
vilemx píše: petrumr> Jaká je aktuální cena? Jestli i s tou nabízenou slevou (klidně s prázdnou nádrží) nepůjdeš pod padesát, tak o ni nemám zájem, vic peněz v motorce mít nechci Proto mi tak nějak mi stačí, co mám doma
Snad mi i napodruhé uvěříš, že tvá doměnka - zadření kvůli tažení vysokou rychlostí - je chybná. U běžné motocyklové převodovky se jedničková kolečka (vlastně všechna kolečka) otáčejí i když jedeš na jakýkoliv jiný kvalt nebo neutrál. Jen ta zrovna nezařazená kolečka nejsou v záběru vůči jedné ze hřídelí, ale otáčejí se. Rychlost jejich otáčení vůči hřídeli je přímo úměrná rychlosti motorky, takže i jedničkové kolečko musí zvládnout maximálku motorky!
Jo a když ti odejde výstupní gugero nebo ložisko, tak ti ten tlakový olej klidně namaže i řetěz
Naposledy editováno 10.12.2014 17:42:30
Ano, zadřelo se to rozdílem otáček (tím vzniká tření a bez oleje i zadření). Ale nikoliv kvůli velkému rozdílu otáček, ale kvůli dlouhotrvajícímu rozdílu otáček bez přísunu maziva - prostě by se mu to kouslo, i kdyby to delší dobu táhnul dvacítkou, popřípadě by to celou cestu tlačil pěšky.
Kola i hřídele převodovky jsou (a teď to beru odhadem, protože F800 jsem neměl rozkuchnutou) nad úrovní hladiny oleje, takže při vypnutém motoru se nemá jak dostat olej k převodovce. Navíc v motoru není ani rozstřikován otáčením kliky, ani tam nevzniká olejová mlha od víření vzduchu.
Naposledy editováno 10.12.2014 18:16:45
Co se týče motoru, problémy jsem zatím žádné nezaznamenal (ale jak bych taky mohl, ta motorka "ještě není ani zajetá")
Podvozek: podívej se zda s tím předchozí majitel nelítal nějak moc v terénu a není poškozená šavle předních USD. Stalo se (ne mě) že tam vlítnul nějakej kámen, kterej poškodil kluzák, následně gufero a byly s tim starosti. Dál jsem slyšel od servisáka, že první verze měly v kolech nějaký ložiska a ty nebyly nic moc (výměna je však nevelká investice)
Brzdy: po 30kkm ani zadní ani přední brzda nemá žádný náznak hrany. Jestli budeš vybírat a motorka bude mít 50k na budíku a na předních i zadních kotoučích hrany tak těch 50k má už třeba podruhý...
Plexi: Mám na záruku měněné touringové plexi, protože to moje mělo vadu (takové vlásenkové praskliny kolem šroubů) vyměnili a upozornili, že to není vada, že to je technologií tlakového stříkání toho plexi. Na novém se to projevilo taky ale tam už jsem neměl chuť to řešit, nepostupuje to a do budoucna stejně asi namontuju Desierto. Upozorňuju, že se to děje asi jen u toho touringového...
Nic jiného mě nenapadá. Jinak nelámej si hlavu tím co je lepší v terénu - pokud chceš jezdit v těžkym terénu, tak si kup nějakej MX. Co ti však můžu za sebe říct, že na silnici, kde najezdím 85%+ km je F800GS moc dobrý (samozřejmě ne jako Seikosovo Stelvio ) a v terénu je to velmi dobrý...
Dobře vyber
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
...no asi tak. Mám 2008, najeto 38 000, pravidelně servis. Žádný problém, absolutně spokojen. Jen sem si nenechal zatím přehrát palivovou mapu protože ta původní způsobuje lehkou ucukanost, ale dá se na to zvyknout, jen v terénu si musím hlídat ruku na plynu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
pb píše: kocharowski>
...no asi tak. Mám 2008, najeto 38 000, pravidelně servis. Žádný problém, absolutně spokojen. Jen sem si nenechal zatím přehrát palivovou mapu protože ta původní způsobuje lehkou ucukanost, ale dá se na to zvyknout, jen v terénu si musím hlídat ruku na plynu.
Co jsem slyšel tak jsou tam údajně dvě možnosti map-při používání normálního benálu natural 95 a pak mapa při použití mota v destinacích kde nejkvalitnější palivo je ,,oslí nebo velbloudí moč" jinými slovy na méně kvalitní benzín pochybného původu.Ta ucukanost nevím -já to mám z anglie od 10 000km ,jestli někdo něco přede mnou přestavoval nevím ale asi na 99% ne,ten plyn se mi zdál ostřejší asi první den a pak jsem na to rychle zvyknul a teď se mi to zdá normální,terén kde by to možná bylo více znát nejezdím pokud to není nevyhnutelné (a to se ještě nestalo) Tak že za mě zatím ok
Mám možnost koupit bmw f 800 gs ale rok 2008.Je v podstatě od prvního majitele,když nepočítám motosalon BMW(předváděčka) v Německu.
Motorka má najeto poctivých 17 500km.Všechny svolávačky udělány.Jetá pouze silnice.Motor běží jako hodinky bez pazvuků.Motorku majiteli dovezl můj kamarád co ji i celou dobu ve své motoopravně i servisoval.
Docela mne láká ji koupit.Ale po tom, co se všude dočítám o problémech prvních ročníků 2008/2009 tak jsem z toho celkem na rozpacích
Před časem jsme vlastnili 1200 gs/2006 .To je další alternativa,že se k ní vrátím nazpátek.Mám v hledáčku jednu 1200gs/2005 z Anglie doložených 47 000km i servis.Svolávačky zatím neprovedeny.
a babo raď co teď jakou z nich vybrat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3, 4] BMW F 800 GS | 1705ol | 108 | 5.8.2024 v 19:26 1705ol |
Po zimě nestartuje BMW F 800 GS | Barcak | 6 | 22.7.2024 v 19:31 petrosolsobě |
bmw 800GS dobíjení BMW F 800 GS | Jockey | 4 | 2.7.2024 v 08:14 pese |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Sever + Pobaltí BMW F 800 GS | SVT | 1 | 31.5.2024 v 12:10 Blueskye |