bude se pořizovat velké enduro. Požadavky: kubatura 600+, jednoválec ani náhodou, žádnou Itálii, Čínu, Němce ani Rakušáka. Ideál s kardanem, ale to není vyloženě podmínka. Cestovní rychlost na dálnici, aby zvládala v klidu 160. Rozpočet zhruba 50 000 čiště na motorku. Zatím nejvíce zaujala Africa 750 i když je dražší, Tiger 900 (starší model) a Super Tenere 750. Která je lepší, zkušenosti majitelů, na co trpí atd? Pokud je ještě jiná varianta splňující požadavky, tak sem s ní. Díky za rady a připomínky.
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
Mimochodem:BMW taky nemusím,ale co máš proti Italům?
Naposledy editováno 01.12.2014 19:22:18
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
Za půl sta ten výběr velkej nebude a hlavně se dá tušit, že za tu cenu ani tvoji favoriti nebudou v bůhvíjakém stavu...
Hodně muziky za dobrý koruny by byl Caponord 1000. (i když je to ital)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
Já třeba,pokud bych uvažoval o nástupci Elefanta,mám vcelku(skoro) jasno.Buď Caponord nebo spíš asi Navigátor.Ten podvozek byl na cestování fajn a tímhle motorem to pojede pěkně.
Naposledy editováno 01.12.2014 19:40:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
A na jakej režim to pořizuješ?
2 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
Afrika-Klasicky jako u všech Hond dobíjení a palivové čerpadlo
XTZ750-Tyhle motory občas trpí na šálky klikovky.Prý špatný přístup ke svíčkám a vzduchovému filtru,první ročníky slabé přední tlumiče a brzdy...
Všude je něco.Tohle za tebe nerozseknu.Já vybírám jiným systémem.Každému radím obhlédnout a hlavně projet všechny kandidáty...
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
a nebude na cenduro 160 cestovka na dalnici malo?
Afrika se snad na tech 160 ani nedostane, Supertenerka te zase pri ty rychlsoti sezere na benzinu.
Za tu almuznu vezmi to co bude v tu chvili v co nejlepsim stavu
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
A len pre potešenie môjho ega, už si skúsil niekedy tebou opovrhovaného taliana, BMW, KTM...???
Sorry, ale až sám prídeš na to čo chceš, tak to potom napíš a verím, že ti niekto rád poradí.
Jo a Capo za pade, tak maximálne so zlomeným krkom na vozíku.
Naposledy editováno 01.12.2014 20:40:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
Přístup není zas tak tragickej. No musí něco dolu, nádrž, chladič. Z pár šestek závitů se snad ještě nikdo neposral. Je to jednoduchej stroj a řekl bych že vymakanej. Kdybych jí mohl koupit novou, tak to udělám. Bohužel nemá nástupce. Jezdim víc v offu a k rychlosti na chlupatejch ostrejch se nebudu vyjadřovat. Ve 160 občas předjedu, ale zpět ke 140 max. Tu asii jsme jeli kolem 115-120 a byl to ideál pro naloženou mašinu. 5 kvalt není nijak dlouhej, budeš hledat šestku. Řešej to kluci řetězovkou že přidaj zub na pastorku, pak jseš zase dlouhej v offu.
Tu mojí mrchu jsem v Tájiku proklínal ( vyjebali se komínky a v horách byla bohatá) ale utopenej v Kyrgoši jsem jí byl vděčnej, že s válcema plných bahna mě nenechala. Je to poctivej kus železa bez obsahu kurvítek a chujovin.
Za mě do pade seženeš solidní kus a doporučím.
Naposledy editováno 01.12.2014 21:01:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
V koleji se ohýbá zadní brzda, málokdo si pamatuje originál tvar,strč jí za šusplech. Zadní rámeček ze slitiny Al má nálepku 5 kg, tak si vyrob vlastní prdel..atd.
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
Příští rok jedeme Ukrajinu a Rumunsko a s Bigem se absolutně nebojím
A k tomu fungovaniu, je jedno aku mas moto, ked sa nieco vy...re, tak je to opruz a bud si poradis sam,alebo to stoji hodne prachov, nervov.
Naposledy editováno 01.12.2014 22:39:18
Orličan píše: KubaLC8> Teoreticky to vyznělo tak, že největší univerzál je Triumph Díky za názor.
Ne, Triumpha 900 jsem nezminoval z toho duvodu, ze ho ani neznam.
Ale podle parametru motoru to vypada, ze to bude nejidealnejsi volba na ty tve nesmyslne pozadavky. Problem je ten ze jich na prodej asi moc nebdue
Problémy s čerpadlem a elektrikou jsou známé a jednoduše vyřešitelné. S výměnou svíček taky není problém, většinou seřídíš i ventily, takže stejně všechno odstrojíš. (30 min. max) Motor dáš ven snad jen u měnění rozvodů a to je kolem 80 000km. Když spadne tak ji postavíš, narovnáš řídítka a jedeš. To je tak u většiny Endur. Ale nenutím, jen dávám zkušenost po pár letech. Dovezla mě do Maroka, Albánie i na tu Ukrajinu a bez poruchy.
2 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 12 | 22.4.2024 v 22:29 Peter26 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 0 | 20.4.2024 v 18:28 Peter26 |
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |