KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Všech ne, ale když dokolečka seřizuješ ventily a furt to není ono, tak pokud máš motorku v záruce (2 roky, Aspirit 4 roky) tak o této sadě budeš muset uvažovat. Jinak nastane fatální problém.Seřizení ventilů ja otázkou cca 20-30 minut, méně zručný asi hodinu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
V případě závady na vačkách u motorek v záruce poskytuje výrobce díly (kit A,B, nebo C) a hradí náklady na výměnu. U oficiálně importovaných a autorizovaně servisovaných motorek po záruce dodá výrobce při závadě zdarma pouze díly, výměnu už musí platit majitel. Kdyby chtěl někdo upgrade rozvodů jenom jaksi preventivně, jdou všechny náklady za ním. O celé záležitosti se už delší dobu diskutuje mezi guzzisty po celém světě, některým se už vačky s hrníčkama vydřely i vícekrát po sobě, jiní najezdili třeba 60.000 km bez problémů. O příčině závady koluje několik hypotéz, ale žádná se zatím úplně nepotvrdila.
3 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
bulldogbiker píše: Itálii nikdy! !!
Tak co jiného?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
kubacech píše: Tak co jiného?
Nevšímej si ho, je to místní vyhlášený troll.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
RomanSS píše: Nevšímej si ho, je to místní vyhlášený troll.
Každý má právo na názor, a má-li takový, tak mě zajímá co je dle něj nejlepší koupit. Od kámoše třeba slyším to stejné. Ital jsou šroty, kup si raději Hondu. A ještě na dvouval se vyser, ty nejedou. Čtyřval je lepší, ten jede v klidu přes 200.
...jako by jsem měl potřebu jezdit tak rychle
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
kubacech píše: Každý má právo na názor, a má-li takový, tak mě zajímá co je dle něj nejlepší koupit. Od kámoše třeba slyším to stejné. Ital jsou šroty, kup si raději Hondu. A ještě na dvouval se vyser, ty nejedou. Čtyřval je lepší, ten jede v klidu přes 200.
...jako by jsem měl potřebu jezdit tak rychle
Radši bych vyslechl názory někoho, kdo takovou motorku má/měl, než někoho, kdo do úplně každého vlákna a článku o italských motorkách napíše, že to jsou jebky a nikdy nic víc.
Ale jinak guzzu schvaluju. To koukáš předpokládám po velké Brevě a sportce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
geloš píše: Bavíme se tady o 1200 ccm motorech se 4-ventilovýma hlavama. Do roku 2008/2009 existovaly ještě modely Breva, Norge a Sport 1200 s klasickým 2-ventilovým rozvodem, které fungují bez problémů.
V případě závady na vačkách u motorek v záruce poskytuje výrobce díly (kit A,B, nebo C) a hradí náklady na výměnu. U oficiálně importovaných a autorizovaně servisovaných motorek po záruce dodá výrobce při závadě zdarma pouze díly, výměnu už musí platit majitel. Kdyby chtěl někdo upgrade rozvodů jenom jaksi preventivně, jdou všechny náklady za ním. O celé záležitosti se už delší dobu diskutuje mezi guzzisty po celém světě, některým se už vačky s hrníčkama vydřely i vícekrát po sobě, jiní najezdili třeba 60.000 km bez problémů. O příčině závady koluje několik hypotéz, ale žádná se zatím úplně nepotvrdila.
Hypoteza A: slaba nitridova vrstva na zdvihatkach - malo pravdepodobna
Hypoteza B: spatne vyresene odvetrani hlavy - na ventilovem viku se srazi vlhkost z celeho motoru. Ta zpusobuje mikrokorozi na vacce, ktera znici zdvihatko. Tahle hypoteza je vicemene realna, protoze napriklad podle MG Australia se v Australii zavady zdvihatek prakticky neobjevuji. Jsou veskrze jen v severni americe a stredni a severni evrope - kde je vetsi vlhkost vzduchu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
RomanSS píše: Radši bych vyslechl názory někoho, kdo takovou motorku má/měl, než někoho, kdo do úplně každého vlákna a článku o italských motorkách napíše, že to jsou jebky a nikdy nic víc.
Ale jinak guzzu schvaluju. To koukáš předpokládám po velké Brevě a sportce?
Jo tak tohle si zapamatuj.....
Není to náhoda Vem radši Hondu než Itala! !
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
A majitele IT moto jsou z toho dost nervózní
seikos píše: Hypoteza A: slaba nitridova vrstva na zdvihatkach - malo pravdepodobna
Hypoteza B: spatne vyresene odvetrani hlavy - na ventilovem viku se srazi vlhkost z celeho motoru. Ta zpusobuje mikrokorozi na vacce, ktera znici zdvihatko. Tahle hypoteza je vicemene realna, protoze napriklad podle MG Australia se v Australii zavady zdvihatek prakticky neobjevuji. Jsou veskrze jen v severni americe a stredni a severni evrope - kde je vetsi vlhkost vzduchu
Australská hypotéza má něco do sebe, ale i k ní se najdou popírači. A co tvoje osobní zkušenost? Máš pocit, že bys mohl mít vlhko pod pokrývkou hlavy?
Jinak už se tady diskuse rozjela do několika směrů mimo původní téma. Ale aspoň něco ke Guzzi, všeobecně není moc s kým poklábosit.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
nebo to bejvá na štítku
ono je to asi všeobecně ani ne o výrobci ,ale taky o roku výroby,ted ja bych si novou motorku nekoupil,je to jen spotřební zboží a nikdo nechce aby moto vydržela 10-20let,teda krom najivních majitelů
jen názor
pěkný den
jo a ja si včera domu přivezl toho itala V11,ale zatím nejsem ochoten nic k tomu komentovat,ujel sem 5km
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
kubacech píše: Muňos> se mi právě MG dost líbí a uvažuji, že bych tu současnou vyměnil za Sport či Brevu, ale první se budu muset zkusit někde projet, zda mi vůbec sedne, protože třeba Hornet (do kterého mě tlačí kámoš... prý Honda je nejlepší) mě krom lepšího zátahu nezaujal vůbec a rozhodně chci zase dvouvál
Páč jsem dnes v dobrém rozmaru, máme to kousek od sebe a jsi sympaťák, tak tě svézt nechám. Jinak má Sportka má 55k a předchozí Califonia měla stejně a za celou dobu se vyskytla jediná závada, která by stála za řeč, na Californii (uvolněné víčko vačky) poté, co jsem ji prodal, takže to přičítám jejímu smutku po mně.
Jinak samozřejmě doporučím dvouventil. Rozdíl je trochu nahoře, kde jede čtyřventil o něco víc, ale dole je zase projev dvouventilu hutnější. Hlavně je ale geniálně jednoduchý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Tom-K a mě ju taky pučíš? Minule to nějak nevyšlo, bo jak sem na ni vlez, hned začla pískat
Naposledy editováno 06.11.2014 17:52:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
tak se o víkendu stav, cos koupil za šrot
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Podas píše: Markus1 -- ujel si 5km a nic se nevysralo ? Tak to gratuluju, asi si trefil dobrý kus
Tom-K a mě ju taky pučíš? Minule to nějak nevyšlo, bo jak sem na ni vlez, hned začla pískat
Tebe dycinky. Za to nemůžu, že tě vylekalo jedno písknutí. Jsi čekal, že zpod sedla vyskočí ochranka? Hrnec se také chtěl svézt a pak dostal strach.
ono ja to nechtěl psát, a nahrávat jiným,ale abych se projel,tancovali jsme kolem 3-4lidi aby to chytlo
zahýbat drátky a tak
dnes už vím že to drátky sice bylo,ale ne těma co se hýbalo,nýbrž to napadl kutil který utrh kablíky od spoj,spínače,ale šetřil a jen je zamotal hadrovou izolačkou no a někdy se spojilo někd\ ne.
zas sem si moto krásně rozebral a ani ne 3h o vyřešeno.
pro klid projedu celou kabeláž a konektory promažu tka jak to bejvá u angláu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
bulldogbiker píše: Jo tak tohle si zapamatuj.....
Není to náhoda Vem radši Hondu než Itala! !
Jednoduché vysvětlení: k japonský předokonalovaný mrdce si nikdy nemůžeš vypěstovat takový vztah jako k italský, občas neposlušný krásce.
Až jednou vyrosteš, tak to pochopíš. Do té doby si tady křič ta svá moudra. Která beztak nikdo nevnímá, protože to jsou nesmysly
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |