globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.11.2014 v 15:09 | Nahoru | #31
kubacech>
Všech ne, ale když dokolečka seřizuješ ventily a furt to není ono, tak pokud máš motorku v záruce (2 roky, Aspirit 4 roky) tak o této sadě budeš muset uvažovat. Jinak nastane fatální problém.Seřizení ventilů ja otázkou cca 20-30 minut, méně zručný asi hodinu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.11.2014 v 17:02 | Nahoru | #32
Muňos> se mi právě MG dost líbí a uvažuji, že bych tu současnou vyměnil za Sport či Brevu, ale první se budu muset zkusit někde projet, zda mi vůbec sedne, protože třeba Hornet (do kterého mě tlačí kámoš... prý Honda je nejlepší) mě krom lepšího zátahu nezaujal vůbec a rozhodně chci zase dvouvál

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.11.2014 v 20:03 | Nahoru | #33
Bavíme se tady o 1200 ccm motorech se 4-ventilovýma hlavama. Do roku 2008/2009 existovaly ještě modely Breva, Norge a Sport 1200 s klasickým 2-ventilovým rozvodem, které fungují bez problémů.

V případě závady na vačkách u motorek v záruce poskytuje výrobce díly (kit A,B, nebo C) a hradí náklady na výměnu. U oficiálně importovaných a autorizovaně servisovaných motorek po záruce dodá výrobce při závadě zdarma pouze díly, výměnu už musí platit majitel. Kdyby chtěl někdo upgrade rozvodů jenom jaksi preventivně, jdou všechny náklady za ním. O celé záležitosti se už delší dobu diskutuje mezi guzzisty po celém světě, některým se už vačky s hrníčkama vydřely i vícekrát po sobě, jiní najezdili třeba 60.000 km bez problémů. O příčině závady koluje několik hypotéz, ale žádná se zatím úplně nepotvrdila.

3 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.11.2014 v 22:27 | Nahoru | #34
Itálii nikdy! !!

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.11.2014 v 22:46 | Nahoru | #35

bulldogbiker píše: Itálii nikdy! !!


No, no, no!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 07:24 | Nahoru | #36

bulldogbiker píše: Itálii nikdy! !!



Tak co jiného?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 07:38 | Nahoru | #37

kubacech píše: Tak co jiného?


Nevšímej si ho, je to místní vyhlášený troll.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 07:59 | Nahoru | #38

RomanSS píše: Nevšímej si ho, je to místní vyhlášený troll.



Každý má právo na názor, a má-li takový, tak mě zajímá co je dle něj nejlepší koupit. Od kámoše třeba slyším to stejné. Ital jsou šroty, kup si raději Hondu. A ještě na dvouval se vyser, ty nejedou. Čtyřval je lepší, ten jede v klidu přes 200.

...jako by jsem měl potřebu jezdit tak rychle

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 08:16 | Nahoru | #39

kubacech píše: Každý má právo na názor, a má-li takový, tak mě zajímá co je dle něj nejlepší koupit. Od kámoše třeba slyším to stejné. Ital jsou šroty, kup si raději Hondu. A ještě na dvouval se vyser, ty nejedou. Čtyřval je lepší, ten jede v klidu přes 200.

...jako by jsem měl potřebu jezdit tak rychle


Radši bych vyslechl názory někoho, kdo takovou motorku má/měl, než někoho, kdo do úplně každého vlákna a článku o italských motorkách napíše, že to jsou jebky a nikdy nic víc.

Ale jinak guzzu schvaluju. To koukáš předpokládám po velké Brevě a sportce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 08:17 | Nahoru | #40

geloš píše: Bavíme se tady o 1200 ccm motorech se 4-ventilovýma hlavama. Do roku 2008/2009 existovaly ještě modely Breva, Norge a Sport 1200 s klasickým 2-ventilovým rozvodem, které fungují bez problémů.

V případě závady na vačkách u motorek v záruce poskytuje výrobce díly (kit A,B, nebo C) a hradí náklady na výměnu. U oficiálně importovaných a autorizovaně servisovaných motorek po záruce dodá výrobce při závadě zdarma pouze díly, výměnu už musí platit majitel. Kdyby chtěl někdo upgrade rozvodů jenom jaksi preventivně, jdou všechny náklady za ním. O celé záležitosti se už delší dobu diskutuje mezi guzzisty po celém světě, některým se už vačky s hrníčkama vydřely i vícekrát po sobě, jiní najezdili třeba 60.000 km bez problémů. O příčině závady koluje několik hypotéz, ale žádná se zatím úplně nepotvrdila.



Hypoteza A: slaba nitridova vrstva na zdvihatkach - malo pravdepodobna
Hypoteza B: spatne vyresene odvetrani hlavy - na ventilovem viku se srazi vlhkost z celeho motoru. Ta zpusobuje mikrokorozi na vacce, ktera znici zdvihatko. Tahle hypoteza je vicemene realna, protoze napriklad podle MG Australia se v Australii zavady zdvihatek prakticky neobjevuji. Jsou veskrze jen v severni americe a stredni a severni evrope - kde je vetsi vlhkost vzduchu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 08:50 | Nahoru | #41
RomanSS> Koukal jsem ještě po BMW R1150R, ale co čtu tak MG bude zábavnější a vypadá lépe. Jinak ano Breva 1100, nebo Sport 1200. Jen to musím někde vyzkoušet, protože čtením nezjistím, jestli mi to vůbec bude sedět

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 10:13 | Nahoru | #42

RomanSS píše: Radši bych vyslechl názory někoho, kdo takovou motorku má/měl, než někoho, kdo do úplně každého vlákna a článku o italských motorkách napíše, že to jsou jebky a nikdy nic víc.

Ale jinak guzzu schvaluju. To koukáš předpokládám po velké Brevě a sportce?


Jo tak tohle si zapamatuj.....
Není to náhoda Vem radši Hondu než Itala! !

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 10:15 | Nahoru | #43

bulldogbiker píše: Jo tak tohle si zapamatuj.....
Není to náhoda Vem radši Hondu než Itala! !



Proč?

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 10:18 | Nahoru | #44
Protože Italové neumějí ani auta.
A majitele IT moto jsou z toho dost nervózní

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 10:29 | Nahoru | #45
Proč by majitelé IT moto měly zajímat nějaké auta?

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 11:13 | Nahoru | #46

seikos píše: Hypoteza A: slaba nitridova vrstva na zdvihatkach - malo pravdepodobna
Hypoteza B: spatne vyresene odvetrani hlavy - na ventilovem viku se srazi vlhkost z celeho motoru. Ta zpusobuje mikrokorozi na vacce, ktera znici zdvihatko. Tahle hypoteza je vicemene realna, protoze napriklad podle MG Australia se v Australii zavady zdvihatek prakticky neobjevuji. Jsou veskrze jen v severni americe a stredni a severni evrope - kde je vetsi vlhkost vzduchu


Australská hypotéza má něco do sebe, ale i k ní se najdou popírači. A co tvoje osobní zkušenost? Máš pocit, že bys mohl mít vlhko pod pokrývkou hlavy?

Jinak už se tady diskuse rozjela do několika směrů mimo původní téma. Ale aspoň něco ke Guzzi, všeobecně není moc s kým poklábosit.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 12:05 | Nahoru | #47
kubacech> hle že ital je šrot,ono je to kus co kus jiný,a kámoš by si měl uvědomit že konkrétně hornet dělají v itálii
nebo to bejvá na štítku
ono je to asi všeobecně ani ne o výrobci ,ale taky o roku výroby,ted ja bych si novou motorku nekoupil,je to jen spotřební zboží a nikdo nechce aby moto vydržela 10-20let,teda krom najivních majitelů
jen názor
pěkný den
jo a ja si včera domu přivezl toho itala V11,ale zatím nejsem ochoten nic k tomu komentovat,ujel sem 5km

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 12:15 | Nahoru | #48
Markus.1> mi o připadá, že o je o segmentaci trhu, že jsou motorky, co ještě nejsou až tak velký spotřebák, ale taky si za to nechá výrobce zaplatit. Osobně jsem, vzhledem ke článkům kde všude se šetřilo, docela zvědavý na dlouhodobou výdrž MT07.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 12:18 | Nahoru | #49

Markus.1 píše: jo a ja si včera domu přivezl toho itala V11,ale zatím nejsem ochoten nic k tomu komentovat,ujel sem 5km


Je černá s Q-D výfuky a nosičem? Tahle mě zajímala.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 13:45 | Nahoru | #50

kubacech píše: Muňos> se mi právě MG dost líbí a uvažuji, že bych tu současnou vyměnil za Sport či Brevu, ale první se budu muset zkusit někde projet, zda mi vůbec sedne, protože třeba Hornet (do kterého mě tlačí kámoš... prý Honda je nejlepší) mě krom lepšího zátahu nezaujal vůbec a rozhodně chci zase dvouvál


Páč jsem dnes v dobrém rozmaru, máme to kousek od sebe a jsi sympaťák, tak tě svézt nechám. Jinak má Sportka má 55k a předchozí Califonia měla stejně a za celou dobu se vyskytla jediná závada, která by stála za řeč, na Californii (uvolněné víčko vačky) poté, co jsem ji prodal, takže to přičítám jejímu smutku po mně.
Jinak samozřejmě doporučím dvouventil. Rozdíl je trochu nahoře, kde jede čtyřventil o něco víc, ale dole je zase projev dvouventilu hutnější. Hlavně je ale geniálně jednoduchý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 13:54 | Nahoru | #51
Tom-K> díky za nabídku, ale dnes jsem do tmy v práci, ale pokud budeš v dobrém rozmaru i jiný den, tak rád tvou nabídku přijmu

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 14:08 | Nahoru | #52
kubacech> Mého dobrého rozmaru se týká pouze ta nabídka. Ta samozřejmě platí neomezeně, neboj.

2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 17:51 | Nahoru | #53
Markus1 -- ujel si 5km a nic se nevysralo ? Tak to gratuluju, asi si trefil dobrý kus
Tom-K a mě ju taky pučíš? Minule to nějak nevyšlo, bo jak sem na ni vlez, hned začla pískat

Naposledy editováno 06.11.2014 17:52:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 18:27 | Nahoru | #54
Markus.1>
tak se o víkendu stav, cos koupil za šrot

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 18:30 | Nahoru | #55
Tom-K> jsem myslel že máš teda o trochu více kobylek. Tam máš nějakej kit pro důchodce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 18:35 | Nahoru | #56

Podas píše: Markus1 -- ujel si 5km a nic se nevysralo ? Tak to gratuluju, asi si trefil dobrý kus
Tom-K a mě ju taky pučíš? Minule to nějak nevyšlo, bo jak sem na ni vlez, hned začla pískat


Tebe dycinky. Za to nemůžu, že tě vylekalo jedno písknutí. Jsi čekal, že zpod sedla vyskočí ochranka? Hrnec se také chtěl svézt a pak dostal strach.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 18:37 | Nahoru | #57

Vladimir píše: Tom-K> jsem myslel že máš teda o trochu více kobylek. Tam máš nějakej kit pro důchodce


To víš, se už dost bojím, tak uvažuji, že to nechám stáhnout na 25k. Ale to asi až při prodeji.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 19:54 | Nahoru | #58
Podas> no nevysralo
ono ja to nechtěl psát, a nahrávat jiným,ale abych se projel,tancovali jsme kolem 3-4lidi aby to chytlo
zahýbat drátky a tak
dnes už vím že to drátky sice bylo,ale ne těma co se hýbalo,nýbrž to napadl kutil který utrh kablíky od spoj,spínače,ale šetřil a jen je zamotal hadrovou izolačkou no a někdy se spojilo někd\ ne.
zas sem si moto krásně rozebral a ani ne 3h o vyřešeno.
pro klid projedu celou kabeláž a konektory promažu tka jak to bejvá u angláu.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 19:57 | Nahoru | #59
Vladimir> Dík za chválu
třeba stavim,jen nevím kerý víkend
a nejprve mám v plánu ji trošku prohlédnout víc,až bude čas a dodělám nezmary pracovní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 20:28 | Nahoru | #60

bulldogbiker píše: Jo tak tohle si zapamatuj.....
Není to náhoda Vem radši Hondu než Itala! !

A proč jsi tedy tu svou Hondu prodal? A proč ty svá japonský mrdky střídáš jak smradlavý ponožky?
Jednoduché vysvětlení: k japonský předokonalovaný mrdce si nikdy nemůžeš vypěstovat takový vztah jako k italský, občas neposlušný krásce.
Až jednou vyrosteš, tak to pochopíš. Do té doby si tady křič ta svá moudra. Která beztak nikdo nevnímá, protože to jsou nesmysly
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist