paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Díly, rady do začátku
26.10.2014 v 15:05
Zdarec všichni,

včera jsem si domů dotáhl ČZ 175/487 z 87 roku. Motorka má TP, dojel jsem po vlastní ose a všechno šlape jak má.

http://gufinus.rajce...36269216864286_o.jpg

Potřeboval bych ale pár rad do začátku.

1. Štve mě stojan, protože je nestabilní (nejspíš nějaký pád) a potřeboval bych sehnat nový, nemáte jej prosím někdo?

2. Páčky spojky a přední brzdy prošly "napřimovacím" tuningem, potřebuji sehnat nové, máte nějaký typ?

3. Přední vidlice je dost měkká a není problém jí dostat na dorazy... Nějaký osvědčený nápad, jak dosáhnout větší tuhosti?

Díky

Díly, rady do začátku

26.10.2014 v 15:28 | Nahoru | #1
1.nestabilní stojan je normální mám ho taky a stojí za prd
2.páčky a ostatní díly budou mít tady
3.pokud jdou na dorazi tak máš malo oleje

Díly, rady do začátku

26.10.2014 v 15:59 | Nahoru | #2
Jde o to, že ten stojan má mít ze strany k výfuku takový zobáček, aby se dal lehce vyklopit nohou ven... ale u mě ten zobáček chybi, je urazeny, takže potřebuji nový stojan...

Díly, rady do začátku

26.10.2014 v 17:03 | Nahoru | #3
Tak to si si priniesol domov ten správny stroj teda...Tiež som si ju tento rok zaobstaral. Za 380 euro žmolkov. A už mi zožrala ďalších 700...
Na ten stojan sa vykašli a sprav si bočný. Asi bude zodraný odspodu. Do vidlice dolej tlmičový olej, ale opatrne.

Díly, rady do začátku

26.10.2014 v 18:39 | Nahoru | #4
1) Ten zobák si tam nech dovařit.
2) Kdejaký e-shop.
3) měkké přední šavle jsou vadou z výroby. Olej nic nevyřeší, mlátí to po stlačení vidlice směrem dolu (bouchne to nahoře v brejlích). Pokud to bouchne až při zpětném vracení vidlice vzhůru, tak to netlumí a není tam olej. Nejlepší řešení je nechat si v pérovně navinout nové pružiny z nepatrně tlustějšího drátu nebo je udělat progresivně (to vyjde dráž). Podložit originální pružiny moc věcí neřeší, ale trochu to pomůže (rány nejsou tak tvrdé).

Díly, rady do začátku

27.10.2014 v 18:16 | Nahoru | #5
Tak páčky jsou docela problém a jak se tak dívám, tak i ostatní díly

Zajímá mě ale jiná věc? Je stojan ze 487 stejný jako stojan na 472 (vývozní 350tka)?

Díly, rady do začátku

29.10.2014 v 12:52 | Nahoru | #6
Na stojánek sem udělal neco podobného (toto néni moja motorka, páč takovů olejničku...neé).




Akorát ta cangla okolo výfuku dost vadí při jízdě terénem. Ohneš ju ajn cvaj.
Tak sem tam nechal enom takový cucek, že aby se stojánek dal špičků boty odchlípnůt od výfucku.
Neco navařovat nemá valný smysl, páč to, že to uletělo, bývá právě proto, že to o neco štrejchlo.
Buď rád, že se nepřelomil stojánek v půli.
Tá tyčka (průměr 8mm) se při nárazu o šutr ohne a žádnů škodu neudělá.
Origo české páčky sů výkovek z duralu a možeš je naformovat, jak chceš.
Docela dlůho trvá, než je zničíš. Vydrží opravdu hodně. Možeš na nich udělat suk a zpátky narovnat.

Naposledy editováno 29.10.2014 12:57:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 Josef70 12 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist