globalmoto_kveten





Téma: 2V nebo 4V
4.10.2014 v 21:38
Ahoj,
právě dodělávám autoškolu a poohlížím se po motorce.
Původně jsem měla vyhlédnutou Yamahu MT-03, ale po jízdách na Hornetu mi spíše vyhovuje 4V. Jaký máte názor na MT-03 pro nováčka - ženu? Díky

2V nebo 4V

5.10.2014 v 11:44 | Nahoru | #31
Doplňuju info :)) chtěla bych se vejít do 80.000Kč, řidičák bude neomez., líbí se mi naháči, klasiku silnici nee a kozičky zůstávají schované!

2V nebo 4V

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2014 v 11:56 | Nahoru | #32
Tak to bych viděl na klasiku :,,Bandit,Hornet,XJ600N''jako 4válce nebo možná nějakej ten 3válec.Mě by se moc líbilo třeba Triumph

2V nebo 4V

5.10.2014 v 12:38 | Nahoru | #33
Tobě by slušela xj6 dá se sehnat už i za 80 www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-xj6/yamaha-xj6-697126.html

2V nebo 4V

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2014 v 12:41 | Nahoru | #34
Udělal jsem malý průzkum místní inzerce.

Kategorie 4 válců:

klady: nezáludný motor
zápory: hmotnost, možná příliš vysoký výkon

CB600F; GSR600; XJ6; V této kategorii pak ještě Z750 a FZ6. Ale nevybral bych ani jednu z výše uvedených protože hmotnost (můj soukromý názor)

Kategorie 2 a 1 válců:

Klady: u některých hmotnost, nižší výkon
Zápory: surový motor

Monster; Raptor; MT-03; SV650s; ER6n

Kategorie malorážek pro doplnění, podle mě stojí za úvahu:

Ninja; CBR

2V nebo 4V

5.10.2014 v 12:42 | Nahoru | #35
No, jestli převážně po městě a okolí, tak asi spíš skůtr, ne? Ve městě se uřadíš a uspojčíš, holky to většinou nerady.

Hornet je hodnej, protože v autoškole za něj netaháš, zkus ho roztočit na 10.000ot/min a uvidíš věci nevídané, uslyšíš neslýchané!
SV 650 bych nedoporučoval, není z nejpohodlnějších, bandit bude těžkej, já bych bral dvouválec, řadovej je taky hodnej.

2 reakcí na tento příspěvek 2V nebo 4V

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2014 v 13:52 | Nahoru | #36
klidně ber toho horneta zvládne město i výlety mimo. ten jednoválec do města super ale na nějaké vylety to není. navíc 4válec spíš seženeš v lepším stavu, ty jednoválce trošku trpí na motor a pokud nechces do motorky vrážet prachy za servis..... a kdykoliv ji můžeš prodat. po hornetech je větší poptávka

(reakce na) 2V nebo 4V

5.10.2014 v 14:21 | Nahoru | #37

_Milanek_ píše: klidně ber toho horneta zvládne město i výlety mimo. ten jednoválec do města super ale na nějaké vylety to není. navíc 4válec spíš seženeš v lepším stavu, ty jednoválce trošku trpí na motor a pokud nechces do motorky vrážet prachy za servis..... a kdykoliv ji můžeš prodat. po hornetech je větší poptávka



Jen takový malý dotaz. Proč myslíš že jednobuch není vhodný na vylety???

1 reakcí na tento příspěvek 2V nebo 4V

5.10.2014 v 14:23 | Nahoru | #38
tak záleží jak kdo jezdí, já bych ho utavil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2V nebo 4V

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2014 v 14:30 | Nahoru | #39

_Milanek_ píše: ...jednoválce trošku trpí na motor a pokud nechces do motorky vrážet prachy za servis.....



Ale hovno.Za 80 má v jednoválci zánovní strojovnu.A i kdyby,co myslíš,je levnější obstarávat jeden nebo 4 válce?

Luciiik:Pokud ti Hornet vyhovuje a jsi na něj zvyklá z autoškoly,není asi lepší volby.Je to hodná nezáludná Honda,takže pokud nenarazíš na nějaký vrak,vydrží ti velmi dlouho.Maximálně koupíš nové relé dobíjení a máš klid.Někteří sice argumentují velkým výkonem,ale ten se dostaví až když "vysavač" podržíš pod krkem,dole je to beránek.

1 reakcí na tento příspěvek 2V nebo 4V

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2014 v 14:47 | Nahoru | #40
levnější je obstarávat 4 válec věř tomu nebo ne je to prostě bezúdržbovější

2V nebo 4V

5.10.2014 v 15:34 | Nahoru | #41
Kup klasickou pětku. CB, ER, GS. Jsou to hodné a lehké motorky. Do zatáček se vodí jako kolo a mnohem lépe a rychleji se na ni naučíš základy Rychleji než na 4V šestce, kde nemusíš právě tím dobrým průjezdem zatáčkou tolik kompenzovat chybějící výkon na rovince.

Já jezdil autoškolu na Banditovi 650 a jsem rád za začátky na lehce ovladatelném GS

A ještě jedna rada při nakupování. 30 000km a více neznamená, že je motorka šrot s motorem po smrti

(reakce na) 2V nebo 4V

5.10.2014 v 15:42 | Nahoru | #42
_Milanek_> Kolik jsi měl jednoválců?Já jich pár měl,a servisuju pár čtyřválců,takže mám nějaký ten přehled
Nicméně,pro normálního člověka to není taková "darda" ani u čtyřválu.Holt,kdo má na opici,musí mít i na banány...

(reakce na) 2V nebo 4V

5.10.2014 v 15:57 | Nahoru | #43

Anti píše: .Někteří sice argumentují velkým výkonem,ale ten se dostaví až když "vysavač" podržíš pod krkem,dole je to beránek.



a když se s motorkou jezdí na čtvrt plynu, taxe jí automaticky zúží gumy, sníží se její váha a brzdy se stanou více dávkovatelnými ??

2V nebo 4V

5.10.2014 v 16:18 | Nahoru | #44
Che uz zase mudruje - cim silnejsi motorka tim hure davkovatelne brzdy? Tak ono je to logicky, slaby motorky maj dvoupistkovy plovouci trmeny - to je co se tyka davkovatelnosti etalon

(reakce na) 2V nebo 4V

5.10.2014 v 16:31 | Nahoru | #45

_Milanek_ píše: tak záleží jak kdo jezdí, já bych ho utavil...



Psal si "výlet" né palbu s překrouceným zápěstím . Jinak jednobuch snese to co každý jiný motor, když jedu s chutí jak dobytek tak to držím pořád v plných, z kontrolky omezovače mám mžitky v očích a zatím jede, točí, nic nezradilo.
Co do nákladů tu zazní asi sto názorů, jednoválce dostávají víc zabrat ale zase víc válců, víc nákladů. Si myslím...

Naposledy editováno 05.10.2014 16:32:07

1 reakcí na tento příspěvek 2V nebo 4V

5.10.2014 v 16:46 | Nahoru | #46
tak já jsem vyučenej na dvoutaktech a když jsem jezdil jednoválce tak z toho furt lítal olej nebo voda (husa 610) pak jsem se chvilku motal kolem supermon a tam bylo jedno co v tom byl za motor sralo se to furt a všechno (od těsnění po utržený ojnice trčící z karteru ven), ale je pravda že motory v monech s těma seriovejma maj pramálo společného. Jak to ale člověk vidí tak k tomu ztratí důvěru. Mam zkreslené zkušenosti ale jednoválům prostě nevěřím a nesedí mi průběh výkonu. já musím točit točit a točit proto čtyřválec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2V nebo 4V

5.10.2014 v 17:37 | Nahoru | #47
_Milanek_> To mě napadlo,že vytáhneš nějaký ostrý mrchy.Tak tam je to jasný.Ale pokud proti sobě postavíš motor Minarelli a Honďácký čtyřvál,tak tam je situce jiná.
Já to mám naopak,vyhovuje mi to dup,dup dup.Nenávidím držet motor pod krkem.

Che:Ono to nebude s tím Hornetem tak tragický.Pokud je na něj slečna zvyklá z autoškoly a vyhovuje jí,tak bych to nehrotil.Hornet nedisponuje nijak ostrými brzdami,gumy taky nejsou žádný válce a není to žádný překrmený cesťák.

2V nebo 4V

5.10.2014 v 17:48 | Nahoru | #48
ani šicí stroj ani vysavač, dvouválcovou kanonádu, kolegové

(reakce na) 2V nebo 4V

5.10.2014 v 21:49 | Nahoru | #49

Anti píše:
Che:Ono to nebude s tím Hornetem tak tragický.Pokud je na něj slečna zvyklá z autoškoly a vyhovuje jí,tak bych to nehrotil.Hornet nedisponuje nijak ostrými brzdami,gumy taky nejsou žádný válce a není to žádný překrmený cesťák.



No já nevím, ono něco jinýho je to pro chasníka a něco jinýho pro 50kg buchtu... Já tam pořád vidím jako optimální na začátek CBR 250R, Ninja 250R apod. V tomhle budgetu jsou to sotva zajetý motorky, narozdíl od těch GS, ER,...

1 reakcí na tento příspěvek 2V nebo 4V

6.10.2014 v 06:14 | Nahoru | #50
Znam holku co začínala na zx6r a dneska pojíždí na tej šestce střelce na eRjednicích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2V nebo 4V

6.10.2014 v 08:46 | Nahoru | #51

_Milanek_ píše: Znam holku co začínala na zx6r a dneska pojíždí na tej šestce střelce na eRjednicích



jj - spousta lidí jezdí na motkách, na kerý nemaj

2V nebo 4V

6.10.2014 v 12:04 | Nahoru | #52
Hele Lucie, teď, když jsme ti tu všichni poradili jak nejlíp mohli, bys ty na oplátku mohla konečně ukázat ty kozy. Ruku na srdce a do rozkroku, kvůli ničemu jinému jsem tu nepsal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2V nebo 4V

6.10.2014 v 15:43 | Nahoru | #53

Che píše: jj - spousta lidí jezdí na motkách, na kerý nemaj


Proč proti tomu furt brojíš?O co ti jde?

(reakce na) 2V nebo 4V

6.10.2014 v 15:58 | Nahoru | #54

Anti píše: Proč proti tomu furt brojíš?O co ti jde?



asi že takoví potom, v lepším případě, zdržují v zatáčce a na rovince to dohánějí 300 z místa

v případě horším je o nich další článek v černé kronice

(reakce na) 2V nebo 4V

6.10.2014 v 17:08 | Nahoru | #55

Anti píše: Proč proti tomu furt brojíš?O co ti jde?



viz zde

(reakce na) 2V nebo 4V

6.10.2014 v 17:14 | Nahoru | #56

mm-art-airbrush píše: Dobrý den kozy ven


joooooo

2 reakcí na tento příspěvek 2V nebo 4V

6.10.2014 v 19:24 | Nahoru | #57
Jasně,občas se nějaký rozmázne,nicméně stejně tak se občas rozmázne i zkušený jezdec nebo řidič mopedu.
Já bych to zas tak nepaušalizoval,navíc Hornet není RRR.Co by podle vás měla sedlat?

Naposledy editováno 06.10.2014 19:24:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2V nebo 4V

6.10.2014 v 19:33 | Nahoru | #58

Anti píše: Jasně,občas se nějaký rozmázne,nicméně stejně tak se občas rozmázne i zkušený jezdec nebo řidič mopedu.
Já bych to zas tak nepaušalizoval,navíc Hornet není RRR.Co by podle vás měla sedlat?



Samý paštiky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2V nebo 4V

6.10.2014 v 21:21 | Nahoru | #59

Anti píše: Jasně,občas se nějaký rozmázne,nicméně stejně tak se občas rozmázne i zkušený jezdec nebo řidič mopedu.
Já bych to zas tak nepaušalizoval,navíc Hornet není RRR.Co by podle vás měla sedlat?



Já jsem na hornetu začínala - vlastně jsem stále začátečník a ještě dlouho budu - a pokud si mám sáhnout do svědomí, tak jsem si měla pořídit nějakou 500.. Natrápila bych se s ní mnohem méně. Teď už mi nějaký ten kůň chybívá při předjíždění, ale do zatáček by mi stále stačilo i něco mnohem slabšího..tam výkon není třeba a na rovince umí tahat každý..

Najezdila jsem těch km zatím docela dost.. najedu denně do práce cca 80 km.

Postřehy:
Je rozdíl, jestli horneta sedlá 55 kg holka co měří 168 cm nebo 183 cm vysoký chlap který má přes osmdesát kilo. Taky poznáte na výkonu, jestli jedete se spolujezdcem nebo ne - pro holku je ten hornet ještě o něco živější než pro osmdesátikilového chlapa.

Drobná zaváhání při manipulaci chlap dohoní dlouhýma nohama a mnohem větší silou. Do dnes to mám tak, kde chlap motorku odstrká nohama, tam já musím slézt a motorku dotlačit nebo pokud to jde, tak si pomoci plynem. A ty začátky, než jsem zjistila, kde má motorka těžiště a že musím koukat na zem ještě předtím než zastavím, abych věděla jestli došlápnu.. 200 kg (a to bez nápní) je 200 kg.. Ostatně má obsáhlá recenze mých začátků mluví za vše.. ;)

Další rozdíl je v tom, jak hornet pobírá nerovnosti na silnici - nevěřila bych, jak poznám, když vezu na zádech v batohu 10kg nákup! Ta motorka se mnou na silnici hned sedí o něco lépe.. Jinak každou nerovnost rozhodně poznám.. mám srovnání zatím jen s R1 a tam ten podvozek je mnohem přátelštější.

Ty úplné začátky se divím, že jsem vůbec přežila. Člověk si tisíckrát řekne, že je dost rozumný na to, aby za to netahal, ale praxe je potom vždycky jiná. Tahala jsem a tahala a přitom na tom ani neuměla pořádně sedět, rychle reagovat, brzdit.. nic.. Pár krizových situací bylo (auta nedávající přednost - pozdě dávající nebo vůbec nedávajíci blinkr před odbočováním, auta která vám tam vjedou když předjíždíte protože se nepodívají do zrcátka než začnou sami předjíždět, stojící překážka za zatáčkou, vběhnuvší člověk do cesty přebíhající mezi stojící kolonou kterou předjíždíme - schovaný za auty nebo než jsem měla ukazatel rychlosti, jednou špatně jsem odhadla rychlost a podřadila tak, že mi ustřelilo zadní kolo (a to na hodném hornetu) atd..) naštěstí mi můj andělíček strážníček zatím vždy stihl krýt záda a já jsem tak díky tomu získala zkušenost pro příště. Jsem si moc dobře vědoma toho, že ne každý tu šanci vždycky dostane..

Takže být Luciikem, tak motorku vybírám rozumem. 80 tis do začátku na motorku je zbytečně až dost. Kup si nějaké levnější starší pětikilo - výkonově stačí a oděrky v začátcíh jednak nevyjdou tak draho a jednak nemrzí a až se trochu otrkáš a uznáš za vhodné, zase ho prodáš a investuješ do něčeho třeba silnějšího, třeba dalšího naháče nebo zkusíš SS..

Ti kluci, co ti tu radí slabší motorku fakt vědí o čem mluví!

(reakce na) 2V nebo 4V

6.10.2014 v 21:53 | Nahoru | #60
Ďuričko> Jaký objem,váhu a výkon má paštika?
Už jsem asi starej,mě tyhle šestkový čtyřvály připadají fakt hodné a uživatelsky vstřícné...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist