Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
72
ne?
11
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Ještě jedna otázečka kolik jste stihli najet KM od doby co je máte? Pokud to tu padlo tak se omlouvám za spam ale je to 29 stránek že mohl jsem přehlednout
ferenc300> majitel přede mnou 6tis a já od února 8tis.
Jinak MT-09 jsem zvažovala také,ale Brutálce nesahá ani po kotníky,byla jsem jí zkusit.Zkoukni Sršňovo test a řekl totéž co jsem si myslela.Uhoupaný podvozek a mapy na prd.
Naposledy editováno 22.09.2014 12:47:22
Jinak MT-09 jsem zvažovala také,ale Brutálce nesahá ani po kotníky,byla jsem jí zkusit.Zkoukni Sršňovo test a řekl totéž co jsem si myslela.Uhoupaný podvozek a mapy na prd.
Naposledy editováno 22.09.2014 12:47:22
ferenc300> no tak pepa má 1078rr,první generace brutale, ta už se nedělá,
pak má 1090rr corsa,což je druhá generace, která se už pár let prodává, a potom má dragstera,
což je v podstatě derivát od třetí generace brutale(675 a 800)
za mně je nejvíc první generace
pak má 1090rr corsa,což je druhá generace, která se už pár let prodává, a potom má dragstera,
což je v podstatě derivát od třetí generace brutale(675 a 800)
za mně je nejvíc první generace
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
prosím o radu - uvažuju nad Brutale 910 a řeším:
1. poruchovost, zvlášť elektrika
2. rozdíly mezi S a R verzemi
díky
R.
1. poruchovost, zvlášť elektrika
2. rozdíly mezi S a R verzemi
díky
R.
(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
RUTAN> Ahoj,
1. poruchovost je hlavně v náboji zadního kola, mají tam špatný ložiska, ale dá se sehnat celej upgradovanej hub za cca 12000. Případně sada ložisek vyjde kolem 3000, pokud ten hub není zničený. Novější Brutale s tím problém nemají.
Další problém je v SPU (service power unit, něco jako pojistková skříň, ale výrazně komplexnější) Tenhle problém měly Brutale cca 2005-2006, problémová SPU má modrá záda. Pozdější SPU mají záda černý a tam je problém odstraněn. Projevovalo se to po kontaktu s vodou, zřejmě špatné těsnění a vlhkost se dostala k DPS. Cena nové cca 300Eur.
2. Rozdíl mezi R a S:
R - radiální Bremba ve předu a jiné disky kol, červená hlava motoru
S - axiální Nissin a jiné disky kol
jinak myslím, že tam rozdíl není.
jinak spousta info a rad je a mvagusta.net
1. poruchovost je hlavně v náboji zadního kola, mají tam špatný ložiska, ale dá se sehnat celej upgradovanej hub za cca 12000. Případně sada ložisek vyjde kolem 3000, pokud ten hub není zničený. Novější Brutale s tím problém nemají.
Další problém je v SPU (service power unit, něco jako pojistková skříň, ale výrazně komplexnější) Tenhle problém měly Brutale cca 2005-2006, problémová SPU má modrá záda. Pozdější SPU mají záda černý a tam je problém odstraněn. Projevovalo se to po kontaktu s vodou, zřejmě špatné těsnění a vlhkost se dostala k DPS. Cena nové cca 300Eur.
2. Rozdíl mezi R a S:
R - radiální Bremba ve předu a jiné disky kol, červená hlava motoru
S - axiální Nissin a jiné disky kol
jinak myslím, že tam rozdíl není.
jinak spousta info a rad je a mvagusta.net
jo,jo,když 910, tak 2007 a vejš, je to už euro3,ale hlavně jsou tam nějaký problémy vychytaný.
jinak 910r má ještě jiný vidle- zaprvé vnitřek a jsou v černym eloxu a kluzáky černě povlakovaný.Jinak ty kola na R jsou kovaný.
jak je výše, ložiska kol, spu, vypadává sklo př. světlometu- stačí zalepit....
ložiska kol, nemají totiž gufera,jsou tam jen klasický krytý ložiska do kol, ale už přes není gufero, v zadu má ložisko interval 18tis km. Až ho někdy uvidíš, pochopíš.
Celej ten excentr pasuje z druhý generace, tam prej dá v poho 50tis km.
Ještě rozdíl mezi euro 2 a euro 3 je, že euro 3 má svody vcelku s katem, takže pouze dvoudílnej výf. systém.
Mam 910r a je to super
Naposledy editováno 23.09.2014 14:38:23
jinak 910r má ještě jiný vidle- zaprvé vnitřek a jsou v černym eloxu a kluzáky černě povlakovaný.Jinak ty kola na R jsou kovaný.
jak je výše, ložiska kol, spu, vypadává sklo př. světlometu- stačí zalepit....
ložiska kol, nemají totiž gufera,jsou tam jen klasický krytý ložiska do kol, ale už přes není gufero, v zadu má ložisko interval 18tis km. Až ho někdy uvidíš, pochopíš.
Celej ten excentr pasuje z druhý generace, tam prej dá v poho 50tis km.
Ještě rozdíl mezi euro 2 a euro 3 je, že euro 3 má svody vcelku s katem, takže pouze dvoudílnej výf. systém.
Mam 910r a je to super
Naposledy editováno 23.09.2014 14:38:23
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Tak zítra jedu juknout na 920, držte palce ať je vpořádku a přivezu ji domů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
ferenc300>tak hoď link, my ti jí vokoukáme
rubi, femal - tak co, už vám to vrátili?
Naposledy editováno 25.09.2014 16:49:59
rubi, femal - tak co, už vám to vrátili?
Naposledy editováno 25.09.2014 16:49:59
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Cau lidi, taky vybiram novou motku a v hledacku mam krome Dukny i MV Agusta s 800stovkou Brutalku, ale teda po tom, co jsem docetl az jsem, vaham. Motorka krasna, ale tohle bych vydejchaval dost tezko. Staci mi bohate stres v praci co mam ted posledni dobou. V tydnu zajedu k Papezikovi a poptam se jaka je situace u novejsich kusu a zda ma nejake novinky.
Naposledy editováno 25.09.2014 22:26:05
Naposledy editováno 25.09.2014 22:26:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
seniordriver> jak píšu,jsou to porodní bolístky a pokud je tam 2letá záruka?není co řešit. U mně je to volnoběžka.Tu vyměnili,tedy "celý domeček"což je pro mně jak když mluví jinou řečí,které já nerozumím.Jak vypadá volnoběžka a kde se nachází bych věděla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi> no vidíš, opraveno, tak není snad tolik zle...už jen vyleštit, přečkat zimu a na jaře hurá na vyjížďku. takže je to fakt volnoběžkou jo?
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Zdravím doufám že to tu nezasírám ale je to fajn vlákno kam čumí dost lidí
Potřebuju poradit, ta věc na které drží rozeta je usazená na 6ti gumových guferech (viz. foto), ty svině jsou vymlácený a rozeta má vůli jak do boku tak vpřed i vzad. Jako zatím nic tragickýho ale chcu to okamžitě řešit. Otázka zní jak povolit tu matici ke které némám origo klíč? Je mě nějak proti srsti to brát sikovkama přes hadr, dá se u nás sehnat ten klíč, je to jen na MV nebo nějakej unisex? A druhá otázka objednání nových gufer, nejblíže to mám do D MOTO v brně, tak že nejspíš tam. Doba dodání bude asi víc jak týden že? Bo na netu u nás neobjednáš ani prd. Předem díky za rady a kdyby se tady náhodou objevil někdo kdo vlastní Brutale 920 ať se mi okamžitě ozve bo muj vyhledavač mě tvrdí že jsem snad jedinej v zemi
Potřebuju poradit, ta věc na které drží rozeta je usazená na 6ti gumových guferech (viz. foto), ty svině jsou vymlácený a rozeta má vůli jak do boku tak vpřed i vzad. Jako zatím nic tragickýho ale chcu to okamžitě řešit. Otázka zní jak povolit tu matici ke které némám origo klíč? Je mě nějak proti srsti to brát sikovkama přes hadr, dá se u nás sehnat ten klíč, je to jen na MV nebo nějakej unisex? A druhá otázka objednání nových gufer, nejblíže to mám do D MOTO v brně, tak že nejspíš tam. Doba dodání bude asi víc jak týden že? Bo na netu u nás neobjednáš ani prd. Předem díky za rady a kdyby se tady náhodou objevil někdo kdo vlastní Brutale 920 ať se mi okamžitě ozve bo muj vyhledavač mě tvrdí že jsem snad jedinej v zemi
hele v podstatě se tohle liší max. generačně, takže 920/990/1090 to má stejný,
ale vůbec bych se nedivil kdyby to bylo shodný s první generací tj. 750/910/989/1078
je teda kurva divný, že je to v řiti po pěti tisících....
jinak klíč, myslíš na centrální matku kola? je to 55mm dvanáctihran vořech do 3/4" goly.
prodává se i "origo", ten má uvnitř čep aby se nesmekal.
díly: moto arte děčín, moto prestige praha, jinak ebay (it, de, uk)
ptej se dál
edit:
nebo na : http://www.startwin.../brutale_920/oem/863
stojí 1 éčko/kus
edit2: tak první generace má kulatý, takže musíš hledat z 2.gen , všechny jsou stejný.
Naposledy editováno 27.09.2014 22:37:09
ale vůbec bych se nedivil kdyby to bylo shodný s první generací tj. 750/910/989/1078
je teda kurva divný, že je to v řiti po pěti tisících....
jinak klíč, myslíš na centrální matku kola? je to 55mm dvanáctihran vořech do 3/4" goly.
prodává se i "origo", ten má uvnitř čep aby se nesmekal.
díly: moto arte děčín, moto prestige praha, jinak ebay (it, de, uk)
ptej se dál
edit:
nebo na : http://www.startwin.../brutale_920/oem/863
stojí 1 éčko/kus
edit2: tak první generace má kulatý, takže musíš hledat z 2.gen , všechny jsou stejný.
Naposledy editováno 27.09.2014 22:37:09
los-fazeros píše: Rubi> no vidíš, opraveno, tak není snad tolik zle...už jen vyleštit, přečkat zimu a na jaře hurá na vyjížďku. takže je to fakt volnoběžkou jo?
nic se ještě leštit nebude,já jezdím většinou do konce listopadu. mám ještě 2 měsíce na ježdění,sice to už není takové super poježdění,ale dá se to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
ferenc300> tak velká gratulace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi> ted jezdim na Brutale 1090, neni to uplne takovy to pohodovy jezdeni, je to spis zbesila bestie… jeste se musime szit…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal> prej zběsilá bestie 1090rr možná jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
los-fazeros píše: femal> prej zběsilá bestie 1090rr možná jo
Hele RR jsem nejel, obyč ano. Pevně ale věřím, že obyč Brutale bude působit zběsileji než RR varianta. Ta obyč a "jednoR" varianta jede fakt při jakýchkoliv otáčkách. Stačí kouknout na graf výkonu a je vymalováno. RR varianta tuhle sílu obětovala pro pár koní ve vrchu. Člověk se nesmí nechat zblbnout těma marketingovejma číslama
RR sice vede v čísle maximálního výkonu, ale jenom v maximálních točkách. Já tedy nepoznám rozdíl 130 vs 140 koní v rozsahu 500ot/min u vršku. Zato ale sakra poznám rozdíl 50 vs 70 koní při středních otáčkách.
Absolutní čísla nejsou tak důležitý, průběh je to o co jde. A u naháče rád oželím pár koní ve vršku ve prospěch brutálního středního pásma. Ostatně proto jsem vybral to co jsem vybral.
Jak píšu, RR jsem nejel. Jestli je má teoretická úvaha nepravdivá, tak mě klidně osviťte
Naposledy editováno 29.09.2014 15:17:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Franco82> já zase nejel obyč, a o grafy jsem se nikdy nestaral. ale když na to koukam, asi to bude víc tahat odspodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
los-fazeros> je to kazdopadne nezvyk… zaprve jsem neprisel na to, jak tam prepnout mapu na neco jinyho nez sport. zadruhy na petku ve 120 to furt jeste zveda predni kolo… prujezd mestem je jako na divokym koni…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal> vzdyt jezdis dle Pepika Srsnu na nejsurovejsim naked biku soucasnosti, tak se nesmis divit, ze se to chce furt zvedat na zadni...
Havne opatrne a cekam od tebe nejakou peknou recenzicku na velkou Brutalku.
Havne opatrne a cekam od tebe nejakou peknou recenzicku na velkou Brutalku.
Zdravím tak další problém co na mě vybafnul, už je mě z teho dobreku. Dnes se vratím z evidenčky, kouknu na pravej brzdič a dochcanej od oleje propouští gufero :( Mám to od pátku najeto cca 180km. Už jsem nějako přestal věřit těm KM ty by mě tolik nesraly kdyby.... Snad toho nebude víc! Někdo zkušenosti předběžná cena repasu vidlí? Asi to budu muset hodit na servis do brna Hodina/600kč Volal jsem původnímu majiteli a samozřejmě nic nevěděl ani o rozetě! Kuwaaa já když prodávám motorku, tak řeknu vše co vím abych se vyhnul pozdějším reakcím a nespokojenosti!!!! Jukněte na foto
Naposledy editováno 30.09.2014 15:32:17
Naposledy editováno 30.09.2014 15:32:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.