pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jindřej> Tak si dejte sraz u mě Já tam nemám s kým pokecat...
Tvl kdykoliv se stavím tak tam někoho máš
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
na tu r1 uz se chystam s osciloskopem,podle me je v riti civka a když ne tak vstrik to jisti
pokud bude komprese ok..
Milosek.m píše: v klidu Pepo,bratr te stresuje ,dnes jsem mu poradil at k tomu starteru od baterky natahne startovaci kabely místo tech zvonkáčů,zítra mi to strhne kompresometr
na tu r1 uz se chystam s osciloskopem,podle me je v riti civka a když ne tak vstrik to jisti
pokud bude komprese ok..
čau Milošu jo Honza říkal že to dotáhne k Temelínu k pořádným kabelům
no a na tu R1 jsem zvědaví protože si myslím že nějaká diagnostika nemá na to a nezachytí stopu že je cívka semtam vadná nebo vstřik pokud není komletně po smrti ale selský rozum a vylučovací technika je nejpřesnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Milosek.m píše: v klidu Pepo,bratr te stresuje ,dnes jsem mu poradil at k tomu starteru od baterky natahne startovaci kabely místo tech zvonkáčů,zítra mi to strhne kompresometr
na tu r1 uz se chystam s osciloskopem,podle me je v riti civka a když ne tak vstrik to jisti
pokud bude komprese ok..
Ja si to myslel, ze je to chyba elektriky. Vzdyt by to muselo tocit i tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
uvidíme zítra snad to klapne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: jasné Honzo snížíme kompresní poměr stejně Murkin říkal že 14,2:1 je moc necháme si poradit dáme na profíky
Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Pepa1098> no pokud tam fakt nedal ty origo kabely ne li silnejsi, tak se neni cemu divit ... hlavne ja se divim, ze ty telata toci, kdyz maji polovicni baterku nez RSV
jj, ale maj 10Ah-11Ah, malá ale šikovná baterka... Kabely jsou pořádný, ale asi chyby ve spojení kleště-kabel
e: utočit se to musí...možná
Naposledy editováno 05.09.2014 07:05:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Pepa1098> no pokud tam fakt nedal ty origo kabely ne li silnejsi, tak se neni cemu divit ... hlavne ja se divim, ze ty telata toci, kdyz maji polovicni baterku nez RSV
Origo je tam 12Ah yuasa, to je zrovna docela velka baterka... Mozna rsv nema ten automatickej dekompresor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: a hlavně brzy doval, jestli tím neotočím tak využiju ten StartBooster a taky se dnes chystám na tu R1 a pokud ty komprese budou OK tak ten osciloskop budu potřebovat... Díkes
Naposledy editováno 05.09.2014 07:31:23
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.
Murkine ty myslíš že Honza po vypuštění oleje (na měření kompresního poměru)tam ještě decku přilél aby nás uklidníl aby to bylo v cajku protže jestli vylél co říkal ta ty čísla by měli souhlasit já myslím že Hoza v práci nepije
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.
jestli dal Honza správnej údaj o objemu spalovacího prostoru, tak by to mělo sedět, svýmu poslednímu výpočtu už věřím. Tím jak píst je kousek pod hranou válce, tak se navýšil i spalovací prostor skoro ekvivalentně.
Vycházelo to z původních 13,7 na 14,2. Ale že je to hodně i tak nepolemizuju
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: jestli dal Honza správnej údaj o objemu spalovacího prostoru, tak by to mělo sedět, svýmu poslednímu výpočtu už věřím. Tím jak píst je kousek pod hranou válce, tak se navýšil i spalovací prostor skoro ekvivalentně.
Vycházelo to z původních 13,7 na 14,2. Ale že je to hodně i tak nepolemizuju
Steve je to dost ale TL to pobere příští rok chci vyměnit palice tak když tak dám tlusčí těsnění
dewwil píše: Ty voe, asi si půjdu dát panáka Ne, v práci nechlastám Ale odpovídá to těm 14,2:1 tedy objem spalováku 42,5ccm-43ccm, přesněji to změřit bohužel už neumím, nejsem Einstein
Honzo já vím že nepiješ to byla legrace když Samovi 1078 jela na tu samou kompresi tak nám 1120 taky pojede už se na to těším teť sem koukal a RSV Faktory má 11,8:1 ,Ducna 1098 12,5:1 ,RC8 Track 13,5:1,BMW 1000RR 13:1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: jj, ale maj 10Ah-11Ah, malá ale šikovná baterka... Kabely jsou pořádný, ale asi chyby ve spojení kleště-kabel
e: utočit se to musí...možná
No jestli jsou to startovaci kabely za 500kc, tak se neni cemu divit. To ma jen milion izolace a pak 1,5 lanko medi. Tim nic nenatocis. To chce poradne kabely
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: No jestli jsou to startovaci kabely za 500kc, tak se neni cemu divit. To ma jen milion izolace a pak 1,5 lanko medi. Tim nic nenatocis. To chce poradne kabely
jj, přesně tak a jak jsem si každý jaro zanadával, že mi nechce TLR chytit po zimě, kabely jedny do......