pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Pepa1098> no pokud tam fakt nedal ty origo kabely ne li silnejsi, tak se neni cemu divit ... hlavne ja se divim, ze ty telata toci, kdyz maji polovicni baterku nez RSV
jj, ale maj 10Ah-11Ah, malá ale šikovná baterka... Kabely jsou pořádný, ale asi chyby ve spojení kleště-kabel
e: utočit se to musí...možná
Naposledy editováno 05.09.2014 07:05:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: jj, ale maj 10Ah-11Ah, malá ale šikovná baterka... Kabely jsou pořádný, ale asi chyby ve spojení kleště-kabel
e: utočit se to musí...možná
No jestli jsou to startovaci kabely za 500kc, tak se neni cemu divit. To ma jen milion izolace a pak 1,5 lanko medi. Tim nic nenatocis. To chce poradne kabely