globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s Přívěrou
Zdravím, stala se mi taková špatná věc :(, když jsem jel od kamaráda, cítil jsem změnu, nechtělo se jí tolik do otáček .. nabil jsem baterku, kdyby byla náhodou vybitá .. ale pokračovalo to.. nakonec jsem odendal klapku od přívěru a to levé lanko, co se hýbe přes nějakou tu jednotku, bylo vypadlé a překroucené :/, ten plastový vnitřek se točí celý dokola, což asi nemá a bojím se, že už to nepůjde jen tak opravit :/ a jak to nastavit :( .. poradil by někdo?

Problém s Přívěrou

28.8.2014 v 20:18 | Nahoru | #1
Předpokládám, že to je stejný u všech motocyklů Yamaha. Na FZ1 je taky jednotka (servomotor) co pohybuje přívěrou - jsou tam dvě lanka. Když se to rozebere a náhodou pohneš vnitřním kolečkem, stačí otočit klíčkem a kolečko se nastaví do správné polohy. Pak stačí jen nasadit lanka a vše by mělo fungovat. Tedy jestli kromě lanka tam není něco zničeného ale to poznáš.

Problém s Přívěrou

28.8.2014 v 20:34 | Nahoru | #2
Tak, koukl jsem na to a zjistil jsem, že to pravé lanko je nahoře utrhlé :/, co teď?

Problém s Přívěrou

28.8.2014 v 20:47 | Nahoru | #3
Tady právě to kolečko ovládají ty lanka

Problém s Přívěrou

28.8.2014 v 21:04 | Nahoru | #4
Pokud je utržené tak buď koupit nové nebo zkusit nějakou náhradu. Třeba zkus náhradní lanka na opravu spojky - taková ta stříbrná plechovka je tam všechno, třeba by to šlo použít. Nebo hledat v dílech na ebay apod.

No a poslední možnost koupit si konektor pro vyřazení přívěry - příveru pak vyndáš (ušetříš gramy) a můžeš dát i laďák. Ta přívěra je tam stejně jen kvůli emisím a evropské unii.

Já už nic takového nepoužívám a těch kil co jsem ušetřil...

Problém s Přívěrou

28.8.2014 v 21:12 | Nahoru | #5
Stačilo by takové? http://eshop.aprili...-privery-kratke.html
Délka včetně lanka je stejná ale délku bowdenu mám pouze 14cm

Problém s Přívěrou

28.8.2014 v 21:17 | Nahoru | #6
Nejsem si jistej,jestli je dobrý u 125ccm dvoutaktu odstraňovat / vyřazovat přívěru...
jinak se ještě koukni třeba sem , určitě už se tam kolem přívěry něco řešilo + nějakej návod jak by to vlastně mělo fungovat...ať víš,co všechno máš v háji a co se dá zachránit...

Problém s Přívěrou

Skvělá odpověď, děkuji! 29.8.2014 v 11:21 | Nahoru | #7
Nevadí, že s ní jde otočit dokola. Je to jenom váleček se zabroušenou hranou. Netáhne ti to, protože ti ten váleček zůstal otočený v zavřeném stavu, takže výfukové plyny maj přiškrcenej otvor. Sundej výfuk, strč prsty tou dírou do válce, nahmatej tenv váleček a natoč ho tak, aby byla ta vybroušená část zároveň se zbytkem kanálu. Zatím jezdi tak, než seženeš druhý lanko.

Motorka se ti bude dusit v nízkých otáčkách, a ve vysokých pojede jak splašená. Dej to co nejdřív dokupy, ta přívěra by měla zavírat v nízkých otáčkách, aby to jelo dobře i vespod.

Nebuď jak ti pitomci, kteří to odpojí na furt, jezdí jim to jen u omezovače a pak bulí, že je furt zadřená.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DT 125LC Regler Yamaha DT 125 LC Rejigger 0 3.5.2024 v 06:11 Rejigger
Přívěra vůbec nereaguje Yamaha DT 125 LC Stela69 3 22.4.2024 v 15:12 Anti
Yamaha DT 125 Yamaha DT 125 LC Lachej 0 30.10.2023 v 17:34 Lachej
Yamaha dt 125 motor Yamaha DT 125 R, Yamaha DT 125 X, Yamaha DT 125 E, Y... Aposhtol 1 13.8.2023 v 19:10 chiro2
Koupě dt125 Yamaha DT 125 R, Yamaha DT 125 X, Yamaha DT 125 E, Y... Begineer 4 23.3.2023 v 10:44 kokoška.


TOPlist