už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
2 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
Sežeň pár Velorexu na papírech a strč do toho jiný motor + pár serepetiček okolo...individuální přestavba se dá zlegalizovat lépe než individuální stavba...
1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
Bafse, tým 300 kg sa mi skoro až nechce veriť pri tých rozmeroch. Napíš sem potom, kolko vážil prvý jazdiaci prototyp, ja si tipnem 550-600 kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
2stroke píše: Diskusi jsem radši ani nečetl...jednoduše: bude to stát hodně času, hodně peněz a nakonec bude stejně problém to zlegalizovat...a pokud to vůbec na silnici dostaneš, nemáš ještě záruku, že to vůbec někdo koupí...osobně bych si koupil starého dobrého Morgana (chápej - továrna s tradicí, osvědčená koncepce), než novodobého Velorexe od nějakého Franty Sádry z Nuslí, nic proti...čili: věř spíše v neúspěch, než úspěch (utopíš v tom mraky peněz a prd z toho)...jo, postavit si něco pro sebe a "nehledět" až tak na cenu, když je člověk fajnšmekr, proč ne...ale vícekusovou výrobu?...
Sežeň pár Velorexu na papírech a strč do toho jiný motor + pár serepetiček okolo...individuální přestavba se dá zlegalizovat lépe než individuální stavba...
Inspirace pro jedno kolo vpredu/vzadu. Ale vaha > > 250kg!
1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
Pokud se fotky nezobrazí (nevím proč) tak tady jsou přímé odkazy:
http://willy17.rajce...avba#14082013945.jpg
http://willy17.rajce...avba#20082013986.jpg
Naposledy editováno 20.08.2014 13:28:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
nicméně , pokud řešíš motor, zkus zauvažovat i o motoru z RSV1000, je to dvouvál a celkem syrovej...zvukově lahodí...žádnej vandrák...
2 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
Bafse, do Prahy to mám 450km, to je celkom dosť. Príp. si môžeš spraviť výlet na tej trojkole ku mne, budeš to mať ako jazdu spoľahlivosti. Ubytovať ťa budem mať kde
K tomu retrovzhľadu by mi bohate stačil aj nejaký kladivový motor, pri tej váhe kludne 33-45kW a 60-100Nm by spravilo veľa radosti, odpovedalo by to 120-140km/h a 0-100 za 8-10s, čo je pri otvorenom posede prakt. na zemi ozaj dosť. Možno aj veľký jednovalec z endura (big800?), ale ten by to asi rozobral vibráciami.
Naposledy editováno 21.08.2014 17:34:06