globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

22.8.2014 v 08:10 | Nahoru | #1
coffman> Díky za příspěvek.Hmotnost neodhaduji. Bud´ si jednotlivé komponenty vážím a nebo se snažím informace sehnat a ověřuji si je. Např. hmotnost motoru cca 600cm např. z Horneta nebo Bandita je okolo 70kg atd. Zatížení odvozuji z letecké ultralehké praxe, kdy sedadlo musí být navrženo na min. 90kg, vzhledem k tomu, že už nejsem docent a Amerika je zajímavý potenciální trh, tak tříkolák musí uvézt dva čuníky a musí se do něj i vejít

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

22.8.2014 v 23:26 | Nahoru | #2
bafse>

coffman> Díky za příspěvek.Hmotnost neodhaduji. Bud´ si jednotlivé komponenty vážím a nebo se snažím informace sehnat a ověřuji si je. Např. hmotnost motoru cca 600cm např. z Horneta nebo Bandita je okolo 70kg atd. Zatížení odvozuji z letecké ultralehké praxe, kdy sedadlo musí být navrženo na min. 90kg, vzhledem k tomu, že už nejsem docent a Amerika je zajímavý potenciální trh, tak tříkolák musí uvézt dva čuníky a musí se do něj i vejít

No nemáš s tím zrovna malé plány .Tak snad máš trochu představu co tě všechno čeká, nedej bože nějaký úspěch to máš další problém-Čínu, viz. třeba firma Blata .K té váze např. ty motorky cos udal mají sami kolem 200kg a to co tu hmotnost na nich hlavně dělá tak musíš stejně použít nebo nějak nahradit, dle mě naopak ještě dost připočítat-musíš řešit víc věcí-dvě přední kola včetně zavěšení, nějak řešit zpátečku(jednoduše jako na Velorexu to asi nepůjde ), zřejmě pro homologaci airbag ,ABS,pásy + různé výztuhy pro zajištění pevnosti při deformačních testech. To ti na samotnou karoserii a sedadla moc nezbývá do 300kg?Netvrdím že dosáhnout tu hmotnost nejde ale určitě ne levně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist