už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
2stroke píše: Diskusi jsem radši ani nečetl...jednoduše: bude to stát hodně času, hodně peněz a nakonec bude stejně problém to zlegalizovat...a pokud to vůbec na silnici dostaneš, nemáš ještě záruku, že to vůbec někdo koupí...osobně bych si koupil starého dobrého Morgana (chápej - továrna s tradicí, osvědčená koncepce), než novodobého Velorexe od nějakého Franty Sádry z Nuslí, nic proti...čili: věř spíše v neúspěch, než úspěch (utopíš v tom mraky peněz a prd z toho)...jo, postavit si něco pro sebe a "nehledět" až tak na cenu, když je člověk fajnšmekr, proč ne...ale vícekusovou výrobu?...
Sežeň pár Velorexu na papírech a strč do toho jiný motor + pár serepetiček okolo...individuální přestavba se dá zlegalizovat lépe než individuální stavba...
Inspirace pro jedno kolo vpredu/vzadu. Ale vaha > > 250kg!