globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

2 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

15.8.2014 v 23:49 | Nahoru | #1
Diskusi jsem radši ani nečetl...jednoduše: bude to stát hodně času, hodně peněz a nakonec bude stejně problém to zlegalizovat...a pokud to vůbec na silnici dostaneš, nemáš ještě záruku, že to vůbec někdo koupí...osobně bych si koupil starého dobrého Morgana (chápej - továrna s tradicí, osvědčená koncepce), než novodobého Velorexe od nějakého Franty Sádry z Nuslí, nic proti...čili: věř spíše v neúspěch, než úspěch (utopíš v tom mraky peněz a prd z toho)...jo, postavit si něco pro sebe a "nehledět" až tak na cenu, když je člověk fajnšmekr, proč ne...ale vícekusovou výrobu?...

Sežeň pár Velorexu na papírech a strč do toho jiný motor + pár serepetiček okolo...individuální přestavba se dá zlegalizovat lépe než individuální stavba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

17.8.2014 v 08:26 | Nahoru | #2

2stroke píše: Diskusi jsem radši ani nečetl...jednoduše: bude to stát hodně času, hodně peněz a nakonec bude stejně problém to zlegalizovat...a pokud to vůbec na silnici dostaneš, nemáš ještě záruku, že to vůbec někdo koupí...osobně bych si koupil starého dobrého Morgana (chápej - továrna s tradicí, osvědčená koncepce), než novodobého Velorexe od nějakého Franty Sádry z Nuslí, nic proti...čili: věř spíše v neúspěch, než úspěch (utopíš v tom mraky peněz a prd z toho)...jo, postavit si něco pro sebe a "nehledět" až tak na cenu, když je člověk fajnšmekr, proč ne...ale vícekusovou výrobu?...

Sežeň pár Velorexu na papírech a strč do toho jiný motor + pár serepetiček okolo...individuální přestavba se dá zlegalizovat lépe než individuální stavba...






Inspirace pro jedno kolo vpredu/vzadu. Ale vaha > > 250kg!

(reakce na) Stavba tříkoláku

20.8.2014 v 13:22 | Nahoru | #3
2stroke> Díky za příspěvek. Určitě máš kus pravdy. Od dětsví jsem chtěl dělat něco podobného a na design super auta, motorky a dalších věcí včetně lunárního modulu vlastní výroby padl za oběť nejeden školní sešit. Akorát jsem stále nevěděl, kde začít. Křížky na hrbu přibívají,ale nutkání postavit stroj podle sebe nijak neochabuje. Stále nevím, kde začít, ale dospěl jsem k názoru, že bude lepší začít třeba blbě, než vůbec. Že z výroby nezbohatnu, to očekávám Ale dělat něco jen pro sebe by mne asi nebavilo, všecny ty kecy okolo jsou také príma
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist