1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tak tahle určitě nebude 2místná Bude to běh na delší trať a vzhledem k tomu že mám dost nekonečných keců a debat, co je - co není čistý cafe-racer, tak by mělo vzniknout "něco" velmi provokativního...
Představa: trochu ohlins, trochu extra lehké, kované kola, troch radiál, pár old prvků a protřepat! Nemíchat!
Časem větší díry do válců, vybagrovat hlavy, lehký setrvák... a vyhodit stříkačku a 2x keihin FCR41 by se mě tam taky móóóc pozdávalo ale to už je hodně daleká budoucnost...
Naposledy editováno 14.08.2014 07:30:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Takže něco jako tohle od Walzwerk racing?
nebo
Naposledy editováno 14.08.2014 10:42:01
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Chlapi, co znamená v italštině nebo angličtině: vymazat Autoadattativi nebo vymazat adaptive?
Zkus si suchou polňačku na tom co máš a ty špunty akorát povedou líp stopu a budeš mít lepší trakci i na mokru,takže budeš jen rychlejší trochu potom
p.s.:V podstatě sem si to takhle představoval,než sem zjistil v reálu jak je to velký/pro mě malý.Na špuntech jednou za čas jet na pár dní na východ(např Rumunsko-semtam polňačka) a po přezutí mít zábavnou motku do Alp.
Naposledy editováno 14.08.2014 15:01:14
Honzatuu píše: Lazyfucker> nazdar A budeš tam i v pátek ?, To mám volno tak bych mohl dorazit. Zítra bych to nestihnul. Vracím se pozdě z práce.
Ty podsedláky sem dneska zabalil a jdou do Boleslavi
Kdybych to věděl tak sem ti je nechal
Alespoň to má vyřešený a bude mít klidnější spánek...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Ty spunty chci zkusit, ale az poridim jiny kola. Porad prezouvat by me nebavilo, ale vymenu kola v garazi dam..
Naposledy editováno 14.08.2014 15:38:19
Reset Auto adaption
Now it gets a bit mystical. With this function, the ECU memory is reset and presumably the part that has adapted to the individual values of the bikes (eg adjustment of injection). What is this exactly know (so far) no one, not even JP. This function is more likely to wear after changing the ECU or fix an error. I have this button once tried, but then found, at least with the partly filled with Race map, no change.
Naposledy editováno 14.08.2014 16:08:04
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
PETARDAK píše: Kucí jen se přiživím, zbyl mi na dílně pár AKRAPů a prodávám je snad za haluz určitě by je někdo na Duknu přivítal...
http://www.motorkari...-682574.html [/quote]
Tak AKRAPY - PRODÁNY!!! Už vrčí na jedné LC8
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
zmulin píše: Petta> ...a na co chceš ty špunty obouvat?
http://www.motorkari...rada-800-684677.html
Prelakovat, spunty, prodej. Neni on nahodou dripperovo sourozenec. Chlapi neni vas tata postak?
zmulin píše: Petta> ...a na co chceš ty špunty obouvat?
http://www.motorkari...rada-800-684677.html
Kolikrát tu mám psát, že sice prodávám už několik týdnů, ale když se neprodá, taky dobře..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Brácha má dodnes ZRX1100 (v jednu doby byly 3 v rodině) ...a poté co koupil Griso by jí dal rád k prodeji. Věc je ovšem trochu komplikovaná. Po létech neprovozování mu předminulej rok začal zlobit volnoběh a tu a tam se zakuckala. Minulej rok vyměnil tedy zarostlý brzdiče, karbce šly ven na uzltrazvuk, byly prověřeny všechny těsnění vzduchu, svíčky, filtry atd. - prostě poměrně dost peněz. Problém je v tom, že to furt není ono.
Motor naskakuje na škrtnutí vlastně i skoro bez systiče(což u ZRX není zrovna standard)
Běží jako máslo, krásně pálí, nikde žádný zakoktání. V celým průběhu táhne plynule jak lokomotiva a jde do plnejch otáček s vervou (nikde žádný pocuknutí nebo díra) ... jediný je když se ohřeje, tak po zátahu(tedy ne na volnoběh) tomu padají pomalu otáčky...
prostě roztáhneš kvalt, ze 7,5trpm jdou na 3,5trpm...a pak postupně v 5-10s dojdou dolů na 1100rpm. Vždy spadnou na volnoběžný, ale pomalu. Na stojánku na volnoběh to nedělá - vytočíš a jde dolů.
Můj odhad je ten, že je to prostě už jen moc bohatý. Motor jde krásně, hladce (nakulato), startuje to studený bez problémů a letí to jak blázen.
Co myslíte vy? Mám zkusit stáhnout bohatost a koukat co to udělá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jinak, ale u různých "uluženek" je mnohdy ideální léčba: natankovat plnou VERVA100(neobsahuje bio ) a svižně najet pár set kilometrů, pak "podtlaky" a je opraveno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
a teď už mi to opravdu sedí nejspíš jen na tu bohatost... kdyby to někde sálo falešnej luft, určitě by se to projevilo i na reakci plynu za jízdy. Ale tohle je jak samet.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |