Vlastním motocykl ČZ 250/475 trial rok výroby 1968.Zhruba po 20ti leté odstávce v garáži provedená GO motoru.Gufera,ložiska,labyrint vše nové,bezkontaktní zapalování 6V VAPE nový palivový kohout,karburátor vyčištěn ultrazvukem,nádrž znova vylitá zcela bez koroze,válec po výbrusu.Přesto motocykl odmítá jet,maximální rychlost 40km/hod.Z výfuku vychází velké množství černého nespáleného paliva.Přijde mi,že při dosažení určitých otáček začíná motor čtyřtaktovat.Po nastartování motor běží pravidelně,nechcípá.Jednička,dvojka ještě jakžtakž,tři,čtyři strácí výkon nejede.Budu rád za jakoukoliv radu.Díky
Plovák v pohodě,uzavírá tak jak má.
Předstih dle příručky má být 3,5 - 3,8,naměřil jsem 3,7.Bohužel u bezkontaktu VAPE není již kam posunout.
Šroub na regulalci vzduchu povolen o 1/4.
Jehla na druhém zářezu shora.
Olej M2T v poměru 1:33.
Svíčka Brisk super N14C
Volnoběžná tryska 50
Horní tryska 92
To za předpokladu, že je jinak mechanicky vše v pořádku.
Co je vyražené na hlavní trysce, nemusí byt pravda.
Kontrola díry v amatérských podmínkách je nejlíp porovnávací metodů - veme se podobná a vsune se do ní "kontrolní" kalibr, já drahně let používám veliký špendlík. Takže neco, co má podobný průměr a je mírně kuželové. No a podle teho, jak hluboko se dá ten "kalibr" strčit se dá usuzovat na průměr díry...
Nejpřesnější metoda je si trysky "odfouknout", v servisech na to měli speciální aparát.
Pokud nemůžeš zmenšit předstih zkrz aretační kolík, tak ho tam nedávej a zapalování nastav, jak potřebuješ.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Cz 250 /475 převodovka ČZ 250/475 | Louhovan | 1 | 5.8.2021 v 14:17 Dolin |
chytne a po 3 vteřinách chcípne ČZ 250/475 | Bláha | 29 | 16.2.2019 v 20:08 dave-lister |
Rozleštění hliníku ČZ 250/475 | Kuba7211 | 14 | 15.2.2017 v 23:38 rancher |
Malá rychlost cž 250 /475 [1 ... 4, 5] ČZ 250/475 | Habešan | 136 | 17.2.2015 v 20:13 Zwei |