globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NEW Yamaha MT-07
5.11.2013 v 00:06


Naposledy editováno 05.11.2013 00:08:56

2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

21.6.2014 v 15:04 | Nahoru | #1291
Já byl na garančce včera. Cena 1115,-. Při první prohlídce, pokud je provedená u prodejce kde se to kupovalo se platí jen materiál, práce je zdarma. Já byl mírně myšlenkama jinde, takže jsem se moc nevyptával co přesně dělali, ale ten chlapík povídal vpodstatě to, co jsem předtím četl v příručce. A protože jsem měl dojem, že má motor jinačí, jakoby trochu míň zvonivý zvuk, tak je i možný, že něco ladili třeba na těch ventilech. Fakt nevím a jsem na sebe nasranej, že jsem se nestihl víc poptat.

K tomu zajíždění, jak tu někteří povídají že moc nezajíždí. To jste mě překvapili, já byl dlouhou dobu nešťastnej z toho, že se mi z trojky povedlo místo čtyřky dát dvojku a motor vylít do červenejch. Bál jsem se, jestli jsem si něco neposral (mimo trenýrek, ten šok byl celkem velkej). Ale když to někdo berete naplno už od začátku, tak ono to možná nebude tak horký. Já jsem holt příručkovej typ, co je psáno, to je dáno.

V Prestige stojí jedna červená s cedulkou "prodáno". Tak kdo je další?

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.6.2014 v 16:40 | Nahoru | #1292

Haski píše: Aha, no že strkaj EGR i na moto, sem netušil. Transalp má sice spousta e-sensorů, teď jsem to narychlo opsal ze servisního manuálu (IAT,ECT,CMP,TP,MAP,CKP ) , ale EGR naštěstí ne .



EGR nemaj, to je recirkulace spalin. Maj ten sekundární vzduch do výfuku, někdy je to označeno PAIR, někdy AIS atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

22.6.2014 v 12:19 | Nahoru | #1293
Brisket> Já si myslím, že zajíždění smysl má. Že Ti to někdy uletí, to snad tak moc nevadí, ale hned od začátku to solit naplno je podle mne nesmysl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

22.6.2014 v 12:26 | Nahoru | #1294

mmechl píše: Brisket> Já si myslím, že zajíždění smysl má. Že Ti to někdy uletí, to snad tak moc nevadí, ale hned od začátku to solit naplno je podle mne nesmysl.

to jsou vecne dohady tady na foru stejne jako kuze a textil apod. ke me se dostaly informace o tom, ze dnesni motory uz jsou stejne elektronicky odtocene takze to neni zase tak striktni jako tomu bylo drive

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

22.6.2014 v 13:04 | Nahoru | #1295
Však jo, prostě podle příručky... Za 540 km mám zajeto

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

22.6.2014 v 13:15 | Nahoru | #1296
Daart> Určitě to není tak striktní, to taky netvrdím. Jenom si myslím, že není správné to od začátku rvát na plno, to je prostě můj názor.
Ke mně se taky dostalo spoustu informací :o) a rozhodně jim všem nevěřím. Takže jen věčné dohady, které zde jsou a budou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

23.6.2014 v 18:37 | Nahoru | #1297
Brisket> Jde o to, mít tu příručku Já ji dostal po 10-ti dnech/cca 600km bez zajíždění

Mimochodem - v neděli jsem si vzal foťák - časem vložím do galerie ...



Naposledy editováno 23.06.2014 18:44:26

NEW Yamaha MT-07

23.6.2014 v 18:57 | Nahoru | #1298
Foto dobrý.

S těma příručkama a techničákama to fakt nechápu. Já dostal všechno hned s motorkou. Příručku česky, anglicky a německy. Co s tím ti prodejci dělají? Ten techničák bych ještě pochopil, jde odněkud z Vídně, pak se do něj musí zapsat nějaký ty keci, že je to způsobilý pro provoz. Ale příručky? Bože, to by mělo jít v krabici s motorkou, stejně jako když si kupuju žehličku.

Prodejce by měl informovat o správném užívání stroje včetně zajíždění. Mě řekli jak se to má zajíždět a téměř se to shodovalo s tím, co je v příručce.

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

23.6.2014 v 20:20 | Nahoru | #1299
Pěkná fotka. To je prohnaný přes nějakej prográmek nebo je to už vybranej efekt přímo ve foťáku?

Já taky dostal techničák i českou příručku rovnou k motorce. Jinak ale s cz příručkou to sem nepřijde, pouze s anglickou nebo německou. Tu českou nechává tisknout Yamaha motor czech a holt se to k některejm dealerum dostane pozdějc, holt čechistán

Co se týče záběhu, tk je snad jasný, že prvních cca tisíc kiláků by se neměla jezdit soda a dlouhodobá jízda na konstantní otáčky. Nejdůležitější jsou uplně ty první kilometry, chce to měnit otáčky a hodně řadit ale na lehčí plyn. A hlavně nepodtáčet. Postupem času lehce zátěž zvyšovat. To už když sme jako piškoti ještě na základce zajížděli pincky a simsony po výbrusu, tk nám tatíci a dědkove radili, jak to zajet, aby si to správně sedlo, to se nezapomíná A emtéčko je už moje čtvrtá motorka, kterou mam od novoty, tk už mam záběh jako rutinu

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

23.6.2014 v 20:21 | Nahoru | #1300

pavelcigi píše: Brisket> Jde o to, mít tu příručku Já ji dostal po 10-ti dnech/cca 600km bez zajíždění

Mimochodem - v neděli jsem si vzal foťák - časem vložím do galerie ...

zrovna zajizdeni vysvetlovali v Ymotu i bez prirucky jako prvni vec pri predavani

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

23.6.2014 v 23:44 | Nahoru | #1301
SuperSic58> Photomatix , HDR Efex Pro

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 17:19 | Nahoru | #1302
Chlapi a děvče, jak to máte s vibracema? Jsou nějaký a když jo, od kolika otáček?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 17:49 | Nahoru | #1303
Brisket> Cejtil sem nějaký nad 5 tis, ale víc jak 6 sem netočil, tk pak nevim. Do 5 tis uplně bez vibrací.

NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 17:51 | Nahoru | #1304
Koukám, v manuálu píšou, že se maj měnit každý 2 roky gumičky v brzdičích a brzdových pumpách a každý 4 roky komplet hadice, to slyšim poprvý...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 18:42 | Nahoru | #1305

pavelcigi píše: viděl jsem na eBay,
jako další věci - slidery do řidítek v barvě 500.- , páčky v barvě, stavitelný, dlouhý / krátký 500.- (jsem koupil krátký) , nádržka na brzdovku v hliníku a barvě 500.-

Vše HK /CI , ale na to jsem zvyklý ...



Přišly páčky - 500 + poštovné zdarma , objednaná barevná kombinace souhlasí, kvalita zpracování OK - lepší než originál ...

Teď aby to ještě někdo vyměnil

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 19:52 | Nahoru | #1306

pavelcigi píše: Přišly páčky - 500 + poštovné zdarma , objednaná barevná kombinace souhlasí, kvalita zpracování OK - lepší než originál ...

Teď aby to ještě někdo vyměnil

vsak na te vymene nic neni, to zvladnes urcite bez problemu

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 20:31 | Nahoru | #1307
pavelcigi> vypadaj pěkně Nemaj vůle v čepech, nevaklaj se? Kámoš jednou objednal podobný, na fotce e-shopu vypadaly luxusně, ale když to vybalil z krabice, tk se zhrozil..

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 20:40 | Nahoru | #1308
Dnes sem ze zvědavosti sundal sedlo jezdce, abych to trochu omrknul. Myslel sem, že tam bude nějakej přístup ke vzduchovýmu filtru a pendrek, ten je tam zabarikádovanej, že se bude muset při jeho výměně rozebrat půlka motorky, to Yamaha nevymyslela moc chytře Měl sem už hromadu motorek a tak špatná servisní přístupnost nebyla ani u jedný Vubec dostat se třeba ke svíčkám bude nemalej porod Na airboxu je nějakej podtlakovej ventil(viz foto), kterej při většim přidání plynu otevře druhej sací šnorchl do airboxu(moje domněnka, podobnej systém je třeba na WR 250R).





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 21:26 | Nahoru | #1309

SuperSic58 píše: Brisket> Cejtil sem nějaký nad 5 tis, ale víc jak 6 sem netočil, tk pak nevim. Do 5 tis uplně bez vibrací.



Jo, mám to stejně, nad 5tis to začne. Jak to začínám častějc točit, tak si toho víc všímám.

Dneska jsem zjistil, že mi chybí pojistná matka (kontramatka) na jednom štelováku zadního kola. Na garančce to nejspíš špatně utáhli a někde jsem jí pak ztratil. Druhá strana byla utažená tak ledabyle, že jsem to povolil rukou. Navíc byla jedna strana osy zadního kola o jednu čárku vedle, než druhá strana. Dát to do pořádku byla otázka pár minut, ale jsem z toho mírně rozladěn. Když nedokážou udělat takovouhle základní věc pořádně, jak to asi bude vypadat s tím ostatním? Asi po nich všechno kontrolovat. Ale to tam pak nemá význam jezdit. Jen asi na ty garančky.

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 21:26 | Nahoru | #1310
Ten alpský vzduch, benzin a povrch ji svědčí máme 2500km, absolutně vybornej stroj. Jezdila s tim tady týden manželka, ja si to pujcil asi ve 2000km, naposledy jsem to řídil na servis v 1000km.. A strašně se to rozjelo :D brzy ji to zabavim.. Ty kratky kvalty a ten spodek me bavi víc a víc.. V podvozku se ale stále hledam, s hornetem tady v alpach nemam problém jít skoro na stupacku a mít v tom jistotu - prezuto z roadsmartu na michelin pr 2 a rozdíl tam ted na stejne moto moc nevidím :) Ale na yamaze tomu nevěřím, necejtim z toho podvozkz, ze je zaraflej v asfaltu ale naopak mam pocit, ze se to hned sklouzne... :( to me hrozně limituje tenhle pocit... Jestli je to tou vahou, fakt nevím.

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 21:28 | Nahoru | #1311
Brisket: :( si nepomuzes nikde... Kuli zaruce k nim a pak někdo sikovnej v garáži.. ;)

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 21:36 | Nahoru | #1312

PetrA3 píše: Brisket: :( si nepomuzes nikde... Kuli zaruce k nim a pak někdo sikovnej v garáži.. ;)



Jj, asi to tak dopadne. Bejval jsem technicky zdatnej. Třeba kejvačku jsem rozebral, zgenerálkoval a složil sám a ani mi žádný součástky nezbyly. Na tomhle si základní údržbu taky snad zvládnu udělat a servis jen s nějakým průserem víc hluboko...

Dotaz k tomu cestování do Alp. Jeli jste po dálnicích? Jak se na tom dá zvládnout nějakej delší dálniční přejezd? Já jsem občas nešťastnej jak to fouká, když se jede delší dobu svižnějc.

2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 21:52 | Nahoru | #1313
Mam to stejne. Budu mazat retez, dotahovat, měnit olej a filtry a brzdovku :)

Hh, jj, první dálnice byla A1 asi 200km v kuse, na začátku jsme jeli 115 ale nakonci uz 130, dneska sto km v Německu, kolem 140kmh pořád a říkala, ze v pohodě. Pro ni je to navíc tezky tím, ze zacina a není na to zvykla :) ja jsem nemohl na hornetovi první dny jet víc jak 110 a říkal jsem si, proboha co sem to koupil, dyt se na tom nedá jezdit.. :D takže si myslím, ze na tom fouká jako na kazdym nahaci. Dálnice se da, ale je to nuda a ne moc příjemna a taky hodně o zvyku. Ja mam ale ten vítr rad, z horneta sel dolu plexi stitek. Zrovna plánuju dalsi alpy a premejslim, jestli aspoň do mnichova nedat těch 400km po dalnici, ale radši to pojedu o 3h dýl pres Rudu :) Ale to hlavně z důvodu nudy než větru, ani na nejakym Bmw k1600 bych nevolil dalnici proste.. :(

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 22:06 | Nahoru | #1314
Tak dneska (po třech týdnech) jsem JAPONKU konečně přihlásil . Techničák putuje z Vídně snad přes Ulambátar nebo kterého čerta .
Jinak ve Zlíně čeká další MT-07 (Race Blue) na nového šťastného majitele a podle prodejce jim příjde ještě jedna během července a pak už nic . Yamaha nestíhá vyrábět a zájem je obrovský a na náš trh se dostane pouze pár kusů .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 22:10 | Nahoru | #1315
Brisket> Tk to sou pěkný fušéři v tom Prestige. Tak doufám, žes je pojebal. Zavolej do centrály Yamaha czech na tu jejich info linku a tam jim to řekni, co to tam maj za paka, že ani neuměj napnout řetěz. Oni pak dostanou pojeb od nich shora. Určitě si to nenechávej pro sebe, jinak se ty služby nehnou k lepšímu, bez zpětný vazby zákazníků..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 22:13 | Nahoru | #1316

žakis píše: ... na náš trh se dostane pouze pár kusů .



Aspoň to u nás nebude tuctovka...

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 22:14 | Nahoru | #1317
[quote=SuperSic58]Dnes sem ze zvědavosti sundal sedlo jezdce, abych to trochu omrknul. Myslel sem, že tam bude nějakej přístup ke vzduchovýmu filtru a pendrek, ten je tam zabarikádovanej, že se bude muset při jeho výměně rozebrat půlka motorky, to Yamaha nevymyslela moc chytře Měl sem už hromadu motorek a tak špatná servisní přístupnost nebyla ani u jedný Vubec dostat se třeba ke svíčkám bude nemalej porod Na airboxu je nějakej podtlakovej ventil(viz foto), kterej při většim přidání plynu otevře druhej sací šnorchl do airboxu(moje domněnka, podobnej systém je třeba na WR 250R).

To je dneska stejný skoro všude. Design prodává a je nadřazený praktičnosti a přístupnost je až na x...tém místě

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 22:16 | Nahoru | #1318
Není to stará šunka, do který by se muselo každejch 123 kilometrů lozit. Já to tak tragicky neberu.

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 22:17 | Nahoru | #1319
To mi spíš vadí, že se pod sedlo sotva vejde lékárnička. Náhradní pojistku, natož třeba zámek na kotouč tam už nedám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.6.2014 v 22:22 | Nahoru | #1320
PetrA3> Ty jo... taky bych už rád vyjel někam dál, ale budu ještě nejmíň tři týdny zazděný v práci. Na svou moto jsem si objednal štítek asi jsem pohodlnej. Rychlost kolem 130 km/h se sice dá ale už se značným předklonem a ve 150ti už bych za to nejraději zalehnul jak na supersportu. Na delší cestování mne ten tlak vzduchu vysiluje. Uplynulý víkend jsem jel na otočku 100 km Praha a 100 zpátky a pak jsem trochu cítil namožený krk.
Co z jiného soudku. Zdála se mi dost velká vůle na plynu tak jsem ji seřídil na minimum a stavěcí šroub jsem přestavil skoro o centimetr. Jak to máte vy ostatní? Samozřejmě drobnou vůli jsem nechal, aby se dalo otáčet řidítkama a netahalo to za plyn.

Naposledy editováno 25.06.2014 22:23:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf
Vyhřívané rukojeti MT-07 Yamaha MT-07 michal629629 7 2.1.2024 v 19:28 nevo7
Skútr 750 nebo moto [1, 2] Honda NC 750X, Yamaha MT-07, Yamaha Tracer 7 / 700, ... Inkvizition 40 20.11.2023 v 17:56 Ivos


TOPlist