globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2014 v 18:15 | Nahoru | #1861
Jindrej: sorry, nejak se mi to popletlo v hlave, nejak sem si myslel ze mas amanna v tunakovi ... Tzn beru zpet.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2014 v 18:46 | Nahoru | #1862

oioi01 píše: tak mám první problém...

nevíte kde stáhnu manuál-příručku na Tuono 03?? tady na m.cz není...

Dík



je to stejny jako RSV z tehoz roku ...

Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2014 v 20:05 | Nahoru | #1863
Jindřeji, bez pojišťovacího šroubku jsem jezdil několik svejch motorek (taky jsem je víc otevřel) a neměl bych strach... spousta motorek ho ani nemá, je to tam spíš pro přesnou polohu řidítka.... Pak když jsem bácnul na okruhu, tak se nezlomilo, ale jen pootočilo

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2014 v 20:47 | Nahoru | #1864
Já o tom přemýšlel. Ale mám strach, že to pak drží už jen jeden šroub. Na race řiditkách bývají dva. Nechtěl bych někde v zatáčce ve stopadesáti řešit povolený řidítko
Dewwil mi ale dneska taky říkal, že jezdil bez....

Naposledy editováno 25.06.2014 20:48:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2014 v 21:12 | Nahoru | #1865

Jindřej píše: Hošani poraďte nějaký širší řidítka na factorku.
Chtěl bych amanna trochu zcivilnit co se týče ergonomie. Doma mám domina a ty jsou ještě víc zavřený než origo.
Ty origo povolit v pojišťováku aby držely jen na jednom šroubu se dost bojím.



čau Jindřej já jsem to řešil tak že závaží které má skoro 4cm na délku jsem prostě nechal stočit a zbylo tam jenom 3mm délka závaží zůstala stejná ale rukojeti jsem posunul (na tom stočeném průměru) až do kraju sca 3cm tak ti to hodí 6cm na řídítkách dewil když se na tom proletěl tak to poznal hned že jsou širší proti origu říkál že se to pěkně vodí (je to jen tip možná že na taliánovi to nepůjde ale když jo tak je to nejlevnější a nejjednoduší řešení a kdybys dal ještě širší tak bys musel asi koupit všechny lanka asi by to bylo krátké nevím)

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2014 v 21:14 | Nahoru | #1866
Jindřej> jj, jak jsem říkal po crashi se mi ty aretační šrouby ulomily a byl jsem línej to z brejlí odvrtávat tak jsem si našel polohu řídítek jak maj bejt a utáhnul a od tý doby jsem na to nešáhnul a drželo to fest, ona je tam velká plocha co se stáhne kolem vidle a udrží to nesmysl Ty race řídítka bývaj dost odlehčovaný a šíře objímky je většinou stejná, ale v tý objímce jsou vyfrézovaný odlehčovací otvory takže styčná síla jednoho šroubu u odfrézované objímky by asi nestačila...








1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2014 v 21:17 | Nahoru | #1867
Pepa1098> jojo, ty jsi to vymyslel dobře, levně a hlavně jednoduše

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2014 v 21:26 | Nahoru | #1868
dewwil>

ano Honzo to víš jedna kapsa prázdná a o druhé ani nemluvím tak to dopadlo jak to dopadlo samo domo

Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2014 v 23:58 | Nahoru | #1869
a třeba novějí GSXR mají taky jen jeden šroub a aretační šroubek tam není... jen výstupek, kterej se zasune do horních brýlí pro správnou polohu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 06:24 | Nahoru | #1870

Pepa1098 píše: čau Jindřej já jsem to řešil tak že závaží které má skoro 4cm na délku jsem prostě nechal stočit a zbylo tam jenom 3mm délka závaží zůstala stejná ale rukojeti jsem posunul (na tom stočeném průměru) až do kraju sca 3cm tak ti to hodí 6cm na řídítkách dewil když se na tom proletěl tak to poznal hned že jsou širší proti origu říkál že se to pěkně vodí (je to jen tip možná že na taliánovi to nepůjde ale když jo tak je to nejlevnější a nejjednoduší řešení a kdybys dal ještě širší tak bys musel asi koupit všechny lanka asi by to bylo krátké nevím)



zdar Pepo. To nezní blbě, kouknu na to.
Ok hoši, dík za rady. Budu vám věřit. Kdyžtak máte na svědomí skoro posledního Amanna tady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 09:02 | Nahoru | #1871
Jindřej> koukni na nastavitelný tomaselli. Komfort se dá výrazně zvednout i úhlem zalomení v obou osách. Když je bude mít rovnější a víc vodorovně, hodně to pomůže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 13:53 | Nahoru | #1872
Jindřej>Nebuď měkkej a jezdi jen kolem komína jako já,pak mě začnou bolet ruce.Jinak já mám acossato a paráda(lehoučký).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 15:07 | Nahoru | #1873
Stev> Nejni Tomaselli a Domino to samý? Ale každopádně díky za tip, to vypadá dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 15:08 | Nahoru | #1874
Jasek> Mě právě sere, jak je to proti Corsaru neohrabaný, tak s tím chci něco udělat. Navíc jsem z toho rozlámanej jak cikánský hračky už v půlce cesty okolo komína

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 15:15 | Nahoru | #1875
Jindřej> je to stejná firma o více značkách, ale co vím tak tomaselli dělá pěkný sbk řídítka nastavitelný ve všech směrech, o těch mluvím a doma je zřejmě nemáš

Já kupoval nedávno řídítka v tomhle obchodě, nákup tady doporučuju

odkaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 15:17 | Nahoru | #1876
Stev> ee, já mám obyčejný domina stavitelný jen v jedný ose. Dík za odkaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 16:01 | Nahoru | #1877
Jindřej> on je bude mít v čechách i hdcom, ale nezkoumal jsem ceny.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 16:40 | Nahoru | #1878
Stev> na ty stránky jsem koukal jen tak zběžně a ceny jsem nepotkal...

Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 17:31 | Nahoru | #1879
Kolega dakarista mě poprosil o fotky těsnění od firmy merako, která jsem si nechával dělat na Amanna.
Tak mě napadlo hodit je sem, kdyby se to ještě někomu hodilo a nebo aby někdo doporučil třeba něco lepšího.


















1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 20:18 | Nahoru | #1880
dneska sem se o tom bavil milkem dobrej tip ja sem kupoval od cometiku za draho

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 20:48 | Nahoru | #1881
YOSH_BOY> Jj, mileekovi jsem je bral taky.

Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 21:06 | Nahoru | #1882
Me jeste byl doporuceny www.kalina.cz

Aprilia RSV úpravy a tuning

26.6.2014 v 21:55 | Nahoru | #1883
Na těsnění je dobrá DIPRA na Smíchově, nechávali jsme tam dělat komplet těsnění na Camaro r.v.79 a super práce, dělaj podle starejch těsnění nebo dle výkresu A hlavně dáte vydělat potřebným (Družstvo Invalidů PRAha)

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

27.6.2014 v 07:27 | Nahoru | #1884
A oni to dělaj opravdu z matroše co se používá na těsnění pod hlavy nebo ze zelený čtvrtky?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.6.2014 v 07:33 | Nahoru | #1885
Jindřej> Klasickej černej matroš na těsnění pod hlavu, na dekly atd... ti to udělaj klasika z těsnícího papíru nebo i z něčeho jinýho co maj k dispozici a co tam chceš použít, záleží na domluvě, já myslel že už dávno nefungujou a ono jo

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.6.2014 v 12:18 | Nahoru | #1886
Jindřej>To je ten správnej racing já mám dokonce i rejd jen asi tři cm na každou stranu se i na letišti musím otáčet přes koleno nebo na třikrát,Asassin by mohl vyprávět

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.6.2014 v 14:24 | Nahoru | #1887
jen mě tak napadlo.... válí se mě doma v dílně radiální pumpa z Fároša 07, myslíte že má cenu ji dávat na tuono 03? Už ted mi to přijde jako ta nejúčinější brzda na světe (oproti sradu).... pomůže třeba v dávkovatelnosti, nebo to tím rozhasím??

A kdyby někdo chtěl plotnu i s kufrem kappa, tak mám na prodej...

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

28.6.2014 v 15:45 | Nahoru | #1888
radiální pumpu z fároša? to si rovnou odmontuj třemny a jezdi bez nich...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.6.2014 v 15:48 | Nahoru | #1889

Mileek píše: radiální pumpu z fároša? to si rovnou odmontuj třemny a jezdi bez nich...



tož já vím, že Brembo je Brembo... ale když radiální pumpa zní děsně krutopřísně..

takže o 4roky mladší radiální nissin, je furt horší jak stará brembo pumpa?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.6.2014 v 20:46 | Nahoru | #1890

oioi01 píše: tož já vím, že Brembo je Brembo... ale když radiální pumpa zní děsně krutopřísně..

takže o 4roky mladší radiální nissin, je furt horší jak stará brembo pumpa?



porat lepsi stary brembo nez cokoliv od sikmejch... Nic lepsiho jak Bremba jsem nemel v ruce. Kam se na to hrabou japonci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist