chci se zeptat jak je to opravdu s DB killerem a mýtech o něm..?
Dočetl jsem se například ,že má vliv na spotřebu,spalování,akceleraci atd.. ,tak bych chtěl vědět co z toho je pravda.
A taky kolik z vás má DB killer ve výfuku a kolik jezdí bez něj :D ..
Díky za reakce :)
Pavouk106 píše: 1. Půjč motorku kámošovi/tátovi/bráchovi
2. Sedni si za volant auta
3. Rozjeď se na 50/90 km/h
4. Nech se předjet Tvojí motorkou
5. Vrať se sem a řekni nám po pravdě, kde byla Tvoje motorka, když jsi ji v autě začal slyšet
5. Těsně za sloupkem řidiče pokud nestojí v koloně na světlech a nevrká plynem u otevřenýho okýnka.
Ať nejsem OT,jezdím bez Db,ale řekl bych že na Mivv Suono je to spíš nebezpečný než že si slyšet,protože při tom randálu neslyšíš ani motku s laďákem před sebou,natož nějakej provoz kolem
1 reakcí na tento příspěvek DB Killer pravda o něm ?
Samozřejmě je to až ve chvíli, kdy je to k hovnu... Jezdím autem víc než na motorce a znám to moc dobře. Když už je přede mnou, tak řve jak na lesy, ale za mnou? Podle zvuku bez šance... Nemluvě o tom, že jezdim trojkovym golfem... Dnešní auta sjou hlukově izolovaný ještě o kus líp.
Takže jedinej, kdo hlasitej výfuk slyší je ve finále kolista (jedoucí do 30km/h) nebo chodec. A oba to bude víc srát, než aby to bylo pro bezpečnost motorkáře...
Loud pipes don't save lives. Minimálně ne pilota motorky... Nevěřte tomu, že s hlasitym výfukem se o vás bude v provozu líp vědět. Nebude.
Tím samozřejmě neříkám, abyste DB-killer vyndavali nebo nevyndavali, to je na každym Jen to budete dělat pro lepší zvuk a (pravděpodobně) horší výkon a vyšší spotřebu, ne aby vám to nějak pomohlo.
Sorry za takovej román, ale snad si z toho někdo něco vezme.
Krtecheck píše: na co db killer ?! vejfuck jsem schválně zaříz na 22cm
Třeba na to, že může mít zásadní vliv na bohatost směsi.
Litrový V-Strom,origo vzduchový filtr a s výfuky Leo Vince na brzdě s db killerem měl směs na optimálví úrovni a křivku krouťáku jako s origo výfuky.
Po vyndání killeru se směs velmi ochudila a křivka krouťáku výrazně rozhodila.
Změna zvuku nebyla tak výrazná, aby to stálo za ten risk, jezdit s takto ochuzenou směsí.
Pavouk106 píše: Snažil jsem se nebýt OT a myslím, že ta úplně jsem nebyl.
Samozřejmě je to až ve chvíli, kdy je to k hovnu... Jezdím autem víc než na motorce a znám to moc dobře. Když už je přede mnou, tak řve jak na lesy, ale za mnou? Podle zvuku bez šance... Nemluvě o tom, že jezdim trojkovym golfem... Dnešní auta sjou hlukově izolovaný ještě o kus líp.
Takže jedinej, kdo hlasitej výfuk slyší je ve finále kolista (jedoucí do 30km/h) nebo chodec. A oba to bude víc srát, než aby to bylo pro bezpečnost motorkáře...
Loud pipes don't save lives. Minimálně ne pilota motorky... Nevěřte tomu, že s hlasitym výfukem se o vás bude v provozu líp vědět. Nebude.
Tím samozřejmě neříkám, abyste DB-killer vyndavali nebo nevyndavali, to je na každym Jen to budete dělat pro lepší zvuk a (pravděpodobně) horší výkon a vyšší spotřebu, ne aby vám to nějak pomohlo.
Sorry za takovej román, ale snad si z toho někdo něco vezme.
Ano, kdyz jede auto kilo tak uz tolik neslysi jedouci motorku za nim, dokud neni fakt kousek od nej, nebo uz pred nim. Spis se vetsinou ridic lekne, kdyz okolo nej prolitne masina treba dvojnasobnou rychlosti, pac o ni nevedel. Ale treba ve meste, kde auta jedou pomalu, ti k neprehliduti (nepreslechnuti) ten ladak dost pomuze. Tam je to proste slyset. Takze bych uplne netvrdil, ze je to zbytecny. Sam sem si toho zacal vsimat, jakmile sem vymenil lauf. Daleko vic mi lidi uhejbaj a celkove o me vic vedej. Samo, ze spolehat na to nemuzes, ale je to rozhodne o neco lepsi s tou jejich "vsimavosti".