Zvažujem kúpu BMW F 800 GS, rok 2008. Zvyknem zísť z cesy na necesty. Zaujímalo by ma, ako je na tom táto motorka s pomalou jazdou. Trebárs, aká je rýchlosť na jednotke pri 2000ot/min. Poprípade iné hodnoty: rýchlosť motorky - otáčky - prevodový stupeň. Už by som si to potom prepočítal... Vie niekto poradiť?
Vďaka
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
https://www.email.cz...531_1975914493_n.jpg
https://www.email.cz...474_1523514955_n.jpg
https://www.email.cz...102_1108251730_n.jpg
https://www.email.cz...7802_678734559_n.jpg
https://www.email.cz...058_1541775171_n.jpg
https://www.email.cz...068_1652757211_n.jpg
Naposledy editováno 18.05.2014 20:57:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
IIIII píše: Dave81> najdi si je sám,je jich na němcích plno
A proč je mám hledat, ke spokojenosti je nepotřebuju. Já tě jen upozornil, že tohle viděl každej mockrát, protože to sem cpe každej moula, s tim díru do světa neuděláš. Jinak aspoň si přiznal, že to stahuješ z netu a reálně o tom víš prd.
btw: O čem tyhle fotky vypovídaj?
Naposledy editováno 18.05.2014 21:32:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
Dave81 píše: btw: O čem tyhle fotky vypovídaj?
Vypovídají o tom, že díly jsou buďto poddimenzované nebo s výrobní vadou. Protože ale těch křupnutých zadních ramen u 1200 GS je poměrně dost, tipuji to na chybičku už při návrhu dílu.
A tuhle teorii nepíšu jen podle fotek z netu, osobně jsem jeden křupnutý kardan u 1200 GS viděl. Předcházel tomu lehký pád na šotolině, kdy motorka jela pár metrů bokem a zastavila se oběma koly o vyjetou kolej. 99% motorek by normálně odjelo po svých s odřeným padákem, tady to bylo o smutných očích a odtahovce.
Holt daň za ušetřené kilogramy
vilemx píše: Vypovídají o tom, že díly jsou buďto poddimenzované nebo s výrobní vadou. Protože ale těch křupnutých zadních ramen u 1200 GS je poměrně dost, tipuji to na chybičku už při návrhu dílu.
A tuhle teorii nepíšu jen podle fotek z netu, osobně jsem jeden křupnutý kardan u 1200 GS viděl. Předcházel tomu lehký pád na šotolině, kdy motorka jela pár metrů bokem a zastavila se oběma koly o vyjetou kolej. 99% motorek by normálně odjelo po svých s odřeným padákem, tady to bylo o smutných očích a odtahovce.
Holt daň za ušetřené kilogramy
Já se nebudu do krve hádat a obhajovat německý motorky. To, že kardan u 1200GS není zrovna díl, kterým by se mohli chlubit se ví. Umírající ložiska spoustě majitelům jsou toho důkazem. Naživo jsem křupnutou kyvku ještě neviděl, neříkám, že se to nemůže stát, ale chce to opravdu velkou ránu. To už je na majiteli ať se zamyslí k čemu ta motorka je a jak ji používá. To samý ty rozlomený 800vky - fotky nevypovídají o ničem, pokud je to bez komentáře jak k tomu došlo. A úplně nejlepší by bylo video.
Hodit sem pár fotek, který lítaj po netu a nikdo tady nevíme jak k těm závadám došlo (zda vůbec provozem) mi přijde naprosto uhozený na hlavu.
E: když třeba tohle chytře nafotíš, tak se toho taky chytí půlka republiky :)
Naposledy editováno 19.05.2014 09:59:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
ready1200 píše: tady videjko,kde jí teda dost dává,ale zase je vidět,co snese podvozek a gumy
akorát teda couravá 1 tam není,no,nemůžem chtít všechno
...až na to, že to není les, ale lesní cesta o kvalitě lepší než kdejaká trojka
Řešit motorku podle toho, jak umí jet na jedničku nebo dvojku na 0,4% terénu z celkového nájezdu je podle mě přeháňka, znám několik lidí s GS800 a v terénu s tím jezdí nesmysl-je to o gumách a co umíš(tréning)-řadit se dá i ve stoje, takže tedy problém nevidím.
Ono celkově mají lidi potřebu mít pořád lepší a lepší motorky na jejich styl jízdy, aniž by to bylo nezbytně nutné, kdysi se v terénu-i středním až těžším lítalo na TAčkách, XRVčkách, Tenerách, Dominech(a plno dalších, JAWU ani nezmiňuju, jelikož kdysi nic nebyloa co lidi byli schopni vyjet na panelkách, kde vedou laufy spodem a světlost je snad ještě horší než u VStroma...) a nikomu to nepřišlo jako něco super, dneska musí mít do terénu každý KTM, jinak si nevyjede ani na louku (teda podle toho, co čtu-bavím se o běžném Cenduro ježdění, ne nějakém hardcoru v lese nebo na cestách zdevastovanýma LKTčkama)
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
Proč se (cestovním) endurům starým desítky let se podobné fatální závady vyhýbají. Tehdy se prostě nepoužívaly tenkostěnné vysokopevnostní slitiny hliníku, které jsou bohužel dost křehké. Počítalo se s tím, že motorka prožije většinu času v reálném terénu, nikoliv ve vyasfaltovaných Alpách, Pyrenejích či garážích obchodních center.... :)
vilemx píše: Tahle reklamní videa jsou pěkná na podívání, ale vypovídají hlavně o schopnostech jezdce a kameramana. Samotná motorka s tím nemá moc společného, chybí zde to nejdůležitější - životnost při tomto druhu zacházení. Pak to dopadne prasklým kardanem u 1200 GS, rozpůlenou 800 GS, apod. Nechci křivdit moderním baworákům, ale motorky ostatních výrobců prostě nemají problémy s podvozkem.
Proč se (cestovním) endurům starým desítky let se podobné fatální závady vyhýbají. Tehdy se prostě nepoužívaly tenkostěnné vysokopevnostní slitiny hliníku, které jsou bohužel dost křehké. Počítalo se s tím, že motorka prožije většinu času v reálném terénu, nikoliv ve vyasfaltovaných Alpách, Pyrenejích či garážích obchodních center.... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
btw-to už nemluvím o výkonu a krouťáku...
Naposledy editováno 19.05.2014 11:51:50
2 reakcí na tento příspěvek BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
Naposledy editováno 19.05.2014 15:06:56
Tohle už je o něco jiná liga-velké šutry na písčitém podkladu do kopce-velmi výživné z vlastní zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
milanek81 píše: ja myslím že "chlapi" toho až moc nakecají a skutek utek
Tohle tvé video milanek81 ale nemá s problematikou pomalé jedničky vůbec nic společného! Žádná motorka většinou nemá problém, jakmile jede nad rychlostí svižné chůze. Video ukazuje pro středo či západoevropana složitou offroadovou expedici, pro zbytek světa to je denní chleba jízdy na pole, pastvinu, na nákup, k doktorovi, apod. Holt každý má jiné měřítko.
Chleba se ale láme, když se musí jet-vést-tlačit kolem rychlosti chůze. Tady dost motorek vyhoří, u spojek to platí doslovně. Stačí půl kilometru hlubokých kolejí, velkých šutrů, koryta potoka, hlubokého bahna, strmý výjezd s nějakou záludností. Tady se pak třídí zrno od plev a pozná se výhoda pomalé jedničky nebo schopnost motoru zvládnout výrazné podtáčení při velké zátěži.
Naposledy editováno 19.05.2014 15:36:43
Třeba kvůli úseku s hlubokým pískem skončila ta "herecká expedice" do Afriky. Jeden z nich se to bál projet rychle. Tak to tahal krokem přes spojku a domu jel na káře... Opravdu tyhle motorky nemusí umět jezdit pomalu?
Naposledy editováno 19.05.2014 15:59:41
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
2 reakcí na tento příspěvek BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
Naposledy editováno 19.05.2014 22:00:47
Nechápu, jak chceš jezdit rychlostí 13km/h na krátké jedničce, to je nesmysl-už jenom kvůli stabilitě motorky! Tím tuplem, když tu argumentuješ "několikametrovým úsekem"-to je kravina už úplně největší, mít motorku s jedničkou, která vyšplhá 80 stupňový kopec rychlostí šneka s nazutýma Céčkama od Mitasu aby si ujel 2000-5000km po asfaltu a pak mohl někde na polní/lesní cestě projet pár metrů bahnem?
Pokud chceš tak krátkou jedničku, že můžeš vedle motorky půl dovolené odchodit, protože máš třeba super nápady typu "projedu řeku korytem od pramene až tam, kde se vlévá do moře", tak si kup Rokona nebo BW350
Buď jsi trol a děláš si z nás prdel nebo jsi v terénu nikdy nejel nebo jel, ale jsi marnější, než já (a to já jsem věčný začátečník), protože je to právě rychlost(a z ní vyplývající momentum-hybnost), která ti pomůže překonat problematické úseky.
A jinak - neznám cenduro, ať už to je TA, AT, ST, Tiger, GSa nebo i DL aby středně náročný terén(což není koryto řeky, ani půl metrů bahna) při vhodném pneu neprojeli na 1 nebo na 2 včetně kopců s povrchem typu mokré listí, takže tvé obavy jsou opravdu zbytečné.
Podívej se schválně, s čím jezdí (podle mě už pacienti) na Krocanovi:
já tam vidím dokonce i dva Stromy, z nichž jeden je origo-a to už se jedná podle mě o terén těžký, tím tuplem na takové těžké jebky
2 reakcí na tento příspěvek BMW F 800 GS a pomalá jazda v teréne
Teoria na jednotke: KLE500/2000ot/13,7km/h - Tenere/2000/15,4 - Transalp700/2000/17,5 - GS800/2000/19,3 - Tiger XC800/2000/20,1
Jasne, ze zalezi aj na motore. A pokial GS800 pustim na 1500ot, tak mam 14,5km/h. Ale aj KLE viem pustit na 1500 ot. To uz vydava zvuk jak jednovalec (tr-tr-tr-tr - necitaj rychlo a necitaj ani velmi pomaly ), ale z piesku som sa uz takto vyhrabal. A ked som pridal, tak koleso len hrabalo a moto sa nehybala. Preto je pre mna dolezite sa poradit, ako tie motorky jazdia pomaly.
Kazdopadne KLE nepredam, pokial nekupim nieco ine. Takze bez moto nebudem a nebudem ani pod tlakom kupit hocico, lebo sezona bezi. Zatial to vyzera na Tenere, ale nie som 100% rozhodnuty. Uvidim, co ku mne pride. Faktom je, ze za jazdenu GS800/2008 zaplatim ako za novu Tenere...
Dakujem vsetkym za prispevky (toho hitlera ste mi tam nemuseli davat ), zvlastne podakovanie "Dave81" za link na gearing commander.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 103 | Včera v 23:36 jandaxx |
Sever + Pobaltí BMW F 800 GS | SVT | 1 | 31.5.2024 v 12:10 Blueskye |
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3, 4] BMW F 800 GS | 1705ol | 99 | 25.5.2024 v 22:52 TomasNBK |
Poradite vyfuk a kde www BMW F 800 GS | Tomas737 | 5 | 25.5.2024 v 08:43 ja1 |
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS | MartasUS | 1 | 4.5.2024 v 11:25 Tomassino |