globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak to nastavit
 
17.5.2014 v 23:23
jak nastavit vačku je hnaná ozubeným kolečkem kdy se má zavřít výfukový ventil a kdy sací otevřít
Předchozí
1 2
Následující

5 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit

17.5.2014 v 23:26 | Nahoru | #1
Přesně tak jak to bylo nastavený, než ses do toho neměl mrdat.

1 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit

17.5.2014 v 23:27 | Nahoru | #2
Nevím, jak je to u té čínské mrdky, ale na klice bude ryska, kterou natočíš na rysku na bloku motoru, to samé na vačce bude ryska, kterou natočíš na rysku na hlavě motoru a nasadíš řetěz

(reakce na) jak to nastavit

17.5.2014 v 23:28 | Nahoru | #3
FiZzeR>

1 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit

17.5.2014 v 23:58 | Nahoru | #4
no twl...znackuju :D

jak to nastavit

18.5.2014 v 00:00 | Nahoru | #5
a jinak tady hýr

(reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 00:00 | Nahoru | #6

Branas_23 píše: no twl...znackuju :D



nápodobně, tady si ještě bude co číst, až se budu nudit

jak to nastavit

18.5.2014 v 02:14 | Nahoru | #7
Přesně ve střihu

jak to nastavit

18.5.2014 v 06:39 | Nahoru | #8
Když vidím tu krutopřísnou profilovku, tak bych si z něj prdel nedělal. Zavání to kolenem do držky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 08:50 | Nahoru | #9
Fogi> docela odvaha označovat něco mrdkou, když máš v garáži italskej šrot a kepl všech keplů

1 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit

18.5.2014 v 08:53 | Nahoru | #10
Drinkenzi> Jsou tam značky, na rozvodovym kole a zapalku.

(reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 09:48 | Nahoru | #11

SuperSic58 píše: Drinkenzi> Jsou tam značky, na rozvodovym kole a zapalku.



A pokud nejsou (s tím už jsem se taky setkal) tak píst do horní úvratí a hroty vaček směrem nahoru a musí vrčet.

2 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit

18.5.2014 v 10:32 | Nahoru | #12
Každý blb čo vie ako funguje 4T motor to nastaví aj bez rysiek, stačí na to zdravý rozum, zvlášť ak tam je len jedna vačka, robota na max 10 minút

Naposledy editováno 18.05.2014 10:33:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 10:55 | Nahoru | #13
Ivan-K> Každý blb nastaví i 2 vačky vždyť je to jedno, časování je furt stejné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 11:17 | Nahoru | #14

EnduristaGG píše: Ivan-K> Každý blb nastaví i 2 vačky vždyť je to jedno, časování je furt stejné...



Já jako extra blb ne. A proto do toho nemrdam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 11:32 | Nahoru | #15
SuperSic58> No lepší mít italský šrot, než "motorku" , která se po cestě rozpadá a vypadá jak z hračkářství

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 11:58 | Nahoru | #16
Fogi> moje řeč, mito sme doma měli, už nikdy více

(reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 14:12 | Nahoru | #17

EnduristaGG píše: Ivan-K> Každý blb nastaví i 2 vačky vždyť je to jedno, časování je furt stejné...

Teraz nedávno som robil SV650 a tam je to dosť na nič robota a to som mal motor na stole, jednovalec s jednou vačkou - tam to človek urobí aj ked sa jednou rukou bude špárať v zadku

Naposledy editováno 18.05.2014 14:14:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 15:53 | Nahoru | #18
SuperSic58> No vidíš to Já měl kdysi tu činskou jebku a ta se mi na lesní cestičce rozlomila na půl v krku řízení asi 10 kilometrů od baráku, takže už taky nikdy víc Jinak nevím, jak tvoje mito, ale já jezdím více méně bez poruch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 17:33 | Nahoru | #19

Ivan-K píše: Každý blb čo vie ako funguje 4T motor to nastaví aj bez rysiek, stačí na to zdravý rozum, zvlášť ak tam je len jedna vačka, robota na max 10 minút



Tak to jsi opravdu borec. U některých motorů je na to potřeba přípravky,indikátor,atd... a každý blb to podle tebe dokáže i bez rysek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 18:08 | Nahoru | #20
Fogi> Tak tos měl nějakej shit, mě drží číňan už 7.sezónu, pohoda To mito bylo víceméně furt rozebraný, díly k nesehnání nebo šíleně drahý a když se to vyměnilo, tk se hned podělalo něco jinýho. Kámoši s různjema mitama, freciema, supercity, rs atd, všichni to samý, furt na ponku rozebraný a jezdili na tátovejch kejvačkách, aby si v mládí vubec zajezdili

(reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 18:59 | Nahoru | #21
SuperSic58> tak to znam uplne presne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 19:36 | Nahoru | #22

DucS píše: Tak to jsi opravdu borec. U některých motorů je na to potřeba přípravky,indikátor,atd... a každý blb to podle tebe dokáže i bez rysek

U obyčajného primitívneho jednovalca s jednou vačkou spoločnou aj pre sanie aj pre výfuk na to človek naozaj nepotrebuje nič, stačí si len sledovať moment otvárania / zatvárania ventilov vzhladom na polohu piestu v hornej + dolnej úvrati.
Nie je v tom žiadna veda, stačí len aby človek vedel ako to funguje. Ja som nemal ani 18 rokov a doma sme rozoberali motor starej Suzuki GS550E a vtedy zohnať nejaký manuál tak trochu nehrozilo. Neskôr sme riešili VF500F2 a k tej už sa nám podarilo zohnať aj manuál v AJ

(reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 19:45 | Nahoru | #23
[quote=FiZzeR]Př

(reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 19:46 | Nahoru | #24
[quote=FiZzeR]Př

(reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 19:46 | Nahoru | #25
[quote=FiZzeR]Př

(reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 19:46 | Nahoru | #26

FiZzeR píše: Přesně tak jak to bylo nastavený, než ses do toho neměl mrdat.

mě spadl v rychlosti řetěz a přeskočilo to samo jinak bych to nevyndával

2 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit

18.5.2014 v 20:04 | Nahoru | #27
Jak ti mohl přeskočit řetěz na rozvodech ? Aha čína, promin

(reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 20:05 | Nahoru | #28

chiro2 píše: Já jako extra blb ne. A proto do toho nemrdam



Taky možnost

(reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 20:32 | Nahoru | #29

Fogi píše: Jak ti mohl přeskočit řetěz na rozvodech ? Aha čína, promin



Ona to nemusí být ani čína u plechovek VW a ŠKODA s motory 1.2TSI 1.4TSI běžná věc...a to prý bezúdržbový řetěz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit

18.5.2014 v 20:38 | Nahoru | #30

Ivan-K píše: U obyčajného primitívneho jednovalca s jednou vačkou spoločnou aj pre sanie aj pre výfuk na to človek naozaj nepotrebuje nič, stačí si len sledovať moment otvárania / zatvárania ventilov vzhladom na polohu piestu v hornej + dolnej úvrati.
Nie je v tom žiadna veda, stačí len aby človek vedel ako to funguje. Ja som nemal ani 18 rokov a doma sme rozoberali motor starej Suzuki GS550E a vtedy zohnať nejaký manuál tak trochu nehrozilo. Neskôr sme riešili VF500F2 a k tej už sa nám podarilo zohnať aj manuál v AJ



To co jsi tady napsal,je nastavení plus mínus autobus. Dál to nebudu komentovat.

Naposledy editováno 18.05.2014 20:39:05
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist