1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
Ta guma v naturalu bobtná a potom když pouštíš benzín,tak si tu dírku přicpeš a teče málo nebo vůbec.A to by mohlo být to proč to někdy jede normálně a jindy ne.
A na to sítko se vyprdni,to bude ok.
Naposledy editováno 11.05.2014 20:38:57
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km
Radím na základě své osobní zkušenosti, že nemám každý klump co jsem vlastnil v profilu, neznamená, že jsem s tím nejezdil. Přeleštěné víko nádrže Tempem, ucpaná dírka, podtlak a po cca kiláku chcípala.Tak tady nevykládej, že to není možný.
Naposledy editováno 12.05.2014 13:47:55
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
Bohatost směsi a předstih mají zásadní vliv na spotřebu a celkový výkon v celém spektru otáček, ale že by díky tomu po krátké době pravidelně chcípala se mi moc nezdá. Kokoska50 už sám výše psal, že je kohout je přicpaný takže mu dojde jednoduše benzín.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km
Šroub bohatosti nastavuje bohatost směsi"jen" na volnoběh.
Pro chod motoru naprázdno (asi 1500 / min) je karburátor vybaven zvláštní soustavou. Rozhodujícími částmi jsou tryska běhu naprázdno a šroub běhu naprázdno. Tryska je přístupná ze spodu po odmontování plovákové komory. Šroub běhu naprázdno je na levé straně karburátoru. Při otáčkách běhu naprázdno je šoupátko v základní poloze. Vzduch prochází minimální mezerou pod šoupátkem a současně samostatným kanálkem. V kanálku se nastavuje průtok vzduchu šroubem bohatosti směsi. Tento vzduch se směšuje s palivem a jeho poměr je jiný než při částečném zatížení a bývá asi 8 : 1.
Zdá se, že soustava běhu naprázdno je zbytečně složitá. Musíme si však uvědomit, že šoupátko ve své nejnižší poloze je otevřeno jen několik desetin milimetru a může tedy propouštět jen malé množství vzduchu velkou rychlostí. Proto podmínky pro dodržení žádaného poměru směsi jsou složité. Šroubem bohatosti směsi se reguluje množství vzduchu proudícího kanálkem. Zašroubováním šroubu se omezuje průchod vzduchu, a proto směs obsahuje více benzínu.
Bohatost směsi za jízdy má na svědomí především jehla se šoupátkem.
Proto ti píšu,toč si šroubem bohatosti jak chceš a vpodstatě není poznat rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 chcípá asi po 1 km
3 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
A stejně ti to tam píší v tom tvém odkazu,nastavení bohatosti směsi chodu motoru na prázdno šroubem bohatosti směsi.
Z toho tvého článku:
Při částečném zatížení motoru je šoupátko otevřeno cca 25–75 % celkového zdvihu. Je to nejčastější provozní režim. Hlavní činitel, který určuje poměr bohatosti směsi je jehla šoupátka. Poloha šoupátka a tím rychlost proudícího vzduchu + poloha jehly v emulzní trubce jsou ve vzájemné souvislosti s velikostí průtoku paliva.
Dále se všude uvádí,že 1,5 otáčky je jen tovární nastavení a je třeba ho doladit.
Za další píši všude "jen".
A za další babetta má dva okruhy přípravy směsi,
jeden pro volnoběh a druhý pro zatížení.
A víš co,serme na to
Naposledy editováno 14.05.2014 09:37:42
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 chcípá asi po 1 km
hezkej den přeju
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Babetta nejde nastartovat Babetta 210 | kubiss_na_babette | 11 | Dnes v 12:19 kubiss_na_babette |
můžu jezdit na babette jako na kole... Babetta 210 | pitbikeros | 23 | 5.6.2024 v 20:29 00Inferno00 |
Benzín E10 do Babetty [1, 2] Babetta 210 | Aprilus | 31 | 30.5.2024 v 08:20 cmiral |
Čep kyvné vidlice Babetta 210 | Mira- | 1 | 28.5.2024 v 21:35 Drak1 |
otázky k babette Babetta 210 | pitbikeros | 17 | 22.5.2024 v 07:20 papiboy |