dík
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Jawasaki píše: do HDI bych se asi vešel, ale to už by byla fakt těsnotka a myslim si že brzká smrt.
no asi bych radsi zachovalejsi - drazsi ten starsi kousek s klasickym cerpadlem, ne HDI... (otec ma ve firme atmosfericky jumpy a celkem se drzi)
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
COMATIK píše: assassin> přesně tak,bavím se jak každej straší kolik co stojí apod. přitom neznám ani jednoho člověka,co by dvouhmotu kdy měnil(až na šváru co se teprv chystá)
Chápu že když někdo holt nemá kačáky a shání káru za 7 pětek,výměna spojky+dvouhmoty za 20+ vypadá hrozný nepoměr.Jenže aut z tohoto roku bude po vrakáčích xx což myslím nebude problém sehnat.
Nemluvě o tom,že když dnes koupíš auto za 50-70,za 3-4 roky je neprodejný,to tak nechat klukum na rozbití nebo poslat na díly.
Pokud plánuje že mu nějakej ten rok bude sloužit bez větších investic,musí koupit co nejjednodušší motor čerpadlo-tryska
Pokud je schopnej se snížit až k feldě-za mě nejlepší možnost,vše stojí hubičku,jen ten výkon a komfort není
Akorát si nedovedu představit rodinný vejlety v kombíku s vořechama v kufru s vykonem 44KW bez turba,páč to vůbec nejede
E:tak sem si to blbě přečetl,bavilo se o 1.9D mě to bylo hned divný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Jawasaki píše: měl bych pro tebe octavia II, 2.0TDi 103kW, kombi v plný náloži, 6q, kůže 2006, cca 180 najeto, 140peněz. mít větší rozpočet tak už je na dvorku :D 3 dny sem se s tim vozil a při vracení sem skoro plakal :D
ty 2.0 TDI maj strašně špatnou pověst....
Thunder píše: tchán měnil dvouhmotu na rav4 2.0 D4D a strejc na s-maxu 2.0 tdci. A na tej ravce ještě vstřiky a ňáký další pičovinky. Už do ní nasypal v opravách snad 60 tis. Já bych starší naftu nechtěl ani za nic.
dvouhmotu na smaxu 2.0 jsme menili ted - najeto 320 a se spojkou a dalsima blbostma 26tis v autorizovanym servisu... to mi zas neprijde tak hrozny - jak najezd tak cena vymeny. auto jezdi jako sluzebak a nikdo ho asi vyrazne nesetri...
Jawasaki píše: měl sem galant 1.8D a ted mame feldu 1.9D, ty motory sou prostě nezničitelný, málo poruchový nebo skoro vubec, naftu to sežere jakoukoliv, ale je tim traktorem z Pardubic do Jablonce, to je pošušňáníčko, dálnicim jsem se záměrně vyhejbal. na to scudo, jumpy atd ještě mrknu. uplně tu atmosféru nezatracuju
Ta dnešní mládež je hrozně zmlsaná - jel jsem filckou pikapem 1,9D několikrát do Francie narvanej po střechu (věci na lyže pro 10 lidí) a problém s tím nebyl, zlatej bezúdržbovej motor, jen se měnil olej a silentbloky.
Ta atmosférická 1,9 od Peugeotu je něco podobnýho, sice traktor ale nezničitelnej, kámoš to má ve 306, leje do toho kdeco včetně různejch směsí nafty s hydraulickým olejem nebo s čím to je a jezdí to furt, jen už bude dneska problém sehnat motor kterej neujel půl cesty ze Země na Měsíc.
Čau, Tom