1) Musíš shodit vačky, protože natáčet motor bez jednoho kola je trochu blbost
2) Když budou vačky dole, můžeš foukat do všech válců a nemusíš točit motorem, když jsou všechny ventily (vyjma těch potkaných) zavřené. Kompresoru je jedno, jak velký objem válce tlakuje.
3) Musíš mít právě něco na zatěsnění otvoru pro svíčku.
Ale nápad to není špatný a přiznám se, že mne to nenapadlo. Já jsem na potkaném motoru sundával rovnou hlavu, protože to už tolik práce není a zákazník chtěl ten motor pokud možno opravit. Trochu kleplý ventil by se poznal při zabrušování ventilů. Ovšem je pravda, že by to mělo za následek zdržení při objednávce nového.
1 reakcí na tento příspěvek motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
1 reakcí na tento příspěvek motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |