paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.4.2014 v 09:09 | Nahoru | #37291
Na té Rolavě už to není co to bylo. Je to hodně rozkradené. Ještě před 15 lety to bylo zajímavější a tajuplnější. Naproti přes silnici měli vězni tábor a ještě dál po cestě je překrásné jezírko v rašeliništích odkud čerpačkou tahali pitnou vodu. Je tam ještě část strojovny s německými nápisy na zdích

Něco podrobností

Dnes je to ráj lidí, co si hrajou s kuličkami na vojáky.

Jinak k tomu primáru. Na OHC vydrží 10 000Km a je jako gatě. Motor je pak hlučný. I na panelce ho měním co 15 000Km. Nestojí moc a motor krásně stichne.

(reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 09:27 | Nahoru | #37292
MartinED250> Už mám jasno. Jel jsem okolo ale asi moc rychle. Příště si dám bacha. Dík.

(reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 09:31 | Nahoru | #37293

Zdenalbenal píše: Kafi, ten primár musí už z principu byt volný jak gatě.
Opotřebený se pozná tak, že nekde škrtá o dekl a nebo blok a to eště néni žádná katastrofa.
Když to máš rozebrané a přitlačíš ho vší svojí silou ke kartru, měla by tam byt nejaká vůle, malinká, ale vůle.
Pokud to tak nejak je, nepropadej panice, je to normální.
Primár (obvykle) vydrží to, co motor.



Když sem to měl sundané, tak byl volný jak gatě právě, jedním prstem sem ho přitlačil ke karteru a vůle nebyla už pak žádná..Už když motor nastartuji tak je slyšet..po zahřátí to trochu utichne..stojí 200,- takže ho koupím a pak ho nějaký den v klubovně s Vencou (má veškeré potřebné nářadí) vyměním...:)

Sema>Tak můžeme tak...:)A jen klukům řekneme kde budeme až se vyjádří který den by chtěli jet s námi..

Jawablázni

1.4.2014 v 09:52 | Nahoru | #37294
A co říkáte na to udělat na primáru spojku,už jsem to slyšel od vícero lidí s tím,že JawaČZ nemá takovou silu aby to ta spojka nevydržela.Jenom se ptám

Venku to vypadá na krásnej den tak dovařím gulášovku a vyrazím pálit směs benzinu s olejem

Jawablázni

1.4.2014 v 10:11 | Nahoru | #37295
Myslím si že právě proto, že tam jsou docela točky toho dvouřadého řetězu a i nějaké to namáhání,tak se prostě dělá řetěz jako nespojovatelnej spojkou. Řetěz se časem vyglajdá a bez velkých problémů vymění, třeba když se mění lamely na spojce a podobně, když si představím co by udělala za paseku uvolněná spojka řetězu a tím pádem rozmotanej řetěz lítající z kola na kolo a okolo všeho, nemám z toho dobrej pocit. Dát tam spojku nýtovanou nejde - není tam moc místa. Myslím že asi konstruktéři motoru věděli co a proč udělali zrovna takhle.

U nás ráno plus 2 a mlhavo, zavřeli mi ve Svinibrodu most tak jezdím do práce o dvanáct kiláků dál, protože přece nebudu jezdit kratší cestou, když mají v Sadský tak dobrý housky který vozím do práce na snídani.

Naposledy editováno 01.04.2014 10:13:53

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.4.2014 v 10:16 | Nahoru | #37296
To je fakt v připadě rozpadnutí spojky by to byla velká paseka,to mne nenapadlo,ale čet jsem to asi na Jawamanii a tam se o tom v celku živě diskutovalo a dost lidí psalo,že to tak maj udělané,tak se jen ptám.

(reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 11:10 | Nahoru | #37297
Vlasťák1973> nevim jak je to u číz,ale vyslim si,že to pouzdru velkého bubnu spojky je tam taky,který se dá po sejmutí lamel vyndat a tím spojkový koš nachýlit a sundat bez sejmutí primáru.Myslim si,ale když se dělá řetěz,tak je lepší dát i primár nový.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 11:14 | Nahoru | #37298
Tak jsem byl 2 dny mimo. Při couvání jsem naboural auto. Zadní nárazník vražen pod autem, rozhodl jsem se opravit to. Musel jsem uříznout držáky nárazníku. Přitom mi špona vlétla do oka. Jsem frajer, co nepotřebuje brýle a potom věří, že špona sama vypadne. Když už jsem bolestí nemohl spát, jel jsem k očnímu. Šponu mi vyndal, oko vyčistil, minifrézkou zahladil otřepy po šponě (velmi příjemné ) a od včerejška nevidím skoro nic. Dnes je to lepší, ale jen chvíli, sedět u počítače můžu tak 10 minut, víc ne. Dofrajeřil jsem...Ode dneška budu nosit brýle a doporučuju to každému. O jízdě na motorce ani nepřemýšlím. Auto ? Taky ne.

Jawablázni

1.4.2014 v 11:19 | Nahoru | #37299
milan> au to je nemilé a bude to v pohodě?

Naposledy editováno 01.04.2014 11:19:59

Jawablázni

1.4.2014 v 11:23 | Nahoru | #37300
No, v tomhle máme my trvale zasklený výhodu.

Jawablázni

1.4.2014 v 11:32 | Nahoru | #37301
Ovšem někdy si ten čurbes všelijakej najde cestu i za trvalé zasklení. Kolikrát mám nějakou hloupou sazu z komína mašiny v oku... Mám problém s používáním běžných ochranných brýlí, protože mi plast z kterýho jsou dělaný v kombinaci s mejma dioptriema dělá zkreslení kouku. Takže mám veškerý svý brejle samou ďubku od brusky. Svářečská kukla mi to nedělá, tam je totiž normální sklo.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.4.2014 v 11:36 | Nahoru | #37302
Čmoud - u čezetek je to stejný systém jako u jawek, taky primární řetěz, primární kolečko na klice a stejnej buben spojky i spojka a její lamely. Jiný je to třeba u simálů a asi i emzet. Tam je to kolo na kolo.

(reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 11:48 | Nahoru | #37303

milan1963 píše: Tak jsem byl 2 dny mimo. Při couvání jsem naboural auto. Zadní nárazník vražen pod autem, rozhodl jsem se opravit to. Musel jsem uříznout držáky nárazníku. Přitom mi špona vlétla do oka. Jsem frajer, co nepotřebuje brýle a potom věří, že špona sama vypadne. Když už jsem bolestí nemohl spát, jel jsem k očnímu. Šponu mi vyndal, oko vyčistil, minifrézkou zahladil otřepy po šponě (velmi příjemné ) a od včerejška nevidím skoro nic. Dnes je to lepší, ale jen chvíli, sedět u počítače můžu tak 10 minut, víc ne. Dofrajeřil jsem...Ode dneška budu nosit brýle a doporučuju to každému. O jízdě na motorce ani nepřemýšlím. Auto ? Taky ne.



Tak snad to bude OK.

Loni jsem zbíječkou sundaval starou dlažbu, samozřejmě bez brýlí.
Střep z dlažby se mi zapíchl přímo do rohovky naštěstí to vyndaly takovou hnusnou hodně ostrou jehlou ( kopíčko tomu říkaly) a od té doby ok.
Také jsem si říkal už nikdy nic takového bez brýlí dělat nebudu a nedávno jsem se přistihl jak řežu flexou opět bez nich, asi jsem nepoučitelný.

(reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 11:57 | Nahoru | #37304
Bimbam> to je jasný,mě šlo o to pouzdro.

Milan> přeji brzké uzdravení.Muj nejlepší kamarád přišel o oko,když doma něco sekal ve zdi.Majzlík se mu uštípl a vletěl přímo do oka.Nejhorší na tom bylo to,že celý život nosil brejle a pro tentokrát je odložil Je mi tahle odstrašující příhoda strašným poučením a nic nedělám bez ochranných brejlí. Kolikrát mám tendenci něco rychle udělat bez nich,ale když si na něj vzpomenu,že je jednou neměl a jak to dopadlo,tak si radši pro ně dojdu.

(reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 14:21 | Nahoru | #37305

Ast-Štefan píše: Tak pánovi se nezdají Mitasky a to se tak v té práci snažím jsem z toho smutný.
Dokonce bych se nebál říct rozezlen


Já čekal kdy se ozveš... Joooo, jsem zlobivý hoch.

Jawablázni

1.4.2014 v 15:13 | Nahoru | #37306
Já měl šponu v oku 4x... A to brýle při broušení nosím a to vždy. Vždy mi tam vlítla spodem okolo nosu. Holt hodně brousím.. K očnímu to chce jít hned. Jinak k tomu řetězu a spojce. Pérák FJ jí měl, pařez 550 a 55 taky. OHC jí má dokonce na dvouřadém řetězu. Novodobé stroje už jí nemají. Asi kvůli šetření..




(reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 17:30 | Nahoru | #37307

Ast-Štefan píše: Tak pánovi se nezdají Mitasky a to se tak v té práci snažím jsem z toho smutný.
Dokonce bych se nebál říct rozezlen

Nebyl bych zas taksmutnej, nakonec jsem podpořil firmu Mitas nákupem dvou pryží .

(reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 17:43 | Nahoru | #37308

MartinED250 píše: Na té Rolavě už to není co to bylo. Je to hodně rozkradené. Ještě před 15 lety to bylo zajímavější a tajuplnější. Naproti přes silnici měli vězni tábor a ještě dál po cestě je překrásné jezírko v rašeliništích odkud čerpačkou tahali pitnou vodu. Je tam ještě část strojovny s německými nápisy na zdích

Něco podrobností

Dnes je to ráj lidí, co si hrajou s kuličkami na vojáky.

Jinak k tomu primáru. Na OHC vydrží 10 000Km a je jako gatě. Motor je pak hlučný. I na panelce ho měním co 15 000Km. Nestojí moc a motor krásně stichne.

Přečetl jsem ten článek a zajímavý, zvlášť ta německá expedice po tak dlouhý době. Někomu to asi leží v žaludku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 20:50 | Nahoru | #37309
milan1963> s tvým doporučením plně souhlasím, už jsem si na to taky přišel když jsem při svařování oklepával strusku a jeden žhavej kousek jsem chytil těsně, ale fakt těsně pod oko, půl milimetru vejš a nevim nevim jak by se mi dneska koukalo...

(reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 21:04 | Nahoru | #37310
Martaffon> hele a víš na čem by jezdil Žižka kdyby žil

Jawablázni

1.4.2014 v 21:06 | Nahoru | #37311
Martaffon - na to je svářečskej fígl - oklepávat až když už to není tak horký - pěkně se to sloupe a hlavně klepat oklepávátkem směrem od sebe a začít od vzdálenější strany sváru.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.4.2014 v 21:10 | Nahoru | #37312
Čmoud - pokud by Žižka byl vlastenec a jawař a ne lapka a loupežník jak se o něm traduje v helmutově (páč párkrát pěkně namlátil křižákům) a v Římě (potože to byl kámoš Husa) tak by nejspíš osedlal Hrušku a drandil by na něm za to všecko co s fabrikou spáchal

(reakce na) Jawablázni

1.4.2014 v 21:13 | Nahoru | #37313
Bimbam> hele a víš co by se ho naspravoval

Jawablázni

1.4.2014 v 21:32 | Nahoru | #37314
Tak japa to dopadlo s tou Čízou za těch 6tisíc?? nebo kolik?? Koupil to někdo??
Rančer ten to asi nebude- to je jenom VELKÁ HUBA...
Koukám ,že v inzerci je ČZ 180 za 10sítku a Danteko JAWA........

Jawablázni

1.4.2014 v 21:43 | Nahoru | #37315
Hlásím návrat z brouzdání po zapadě ,nádhernej den,teploučko bezvětří a 180tka si jen brumlala










KUK







Náhodou jsem našel na mobilu i samospoušť







A tohle je beze slov zkrátka paráda.





Jawablázni

2.4.2014 v 06:45 | Nahoru | #37316
Takhle dopadnete, když budete jezdit na Mitaskách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.4.2014 v 07:18 | Nahoru | #37317
Sema> O směs až tak nejde. Taky jsem zjistil, že Mitasky se na rozdíl od Barumek sjíždí. Barumky by se asi nesjeli ani po sto tisících. Problém je v něčem jiném. Nikde jsem nedohledal jaký mají klasické mitasky rychlostní index. Ten určuje vyváženost pneu a tím pádem její vibrace, či schopnost "sedět" ma silnici. A jsme u toho. Když jedeš rychle, klopíš zatáčky, tak je všechno důležité. Stav tlumičů, vycentrování kola, vyvážení kola, směs pneu. No a když ti kolo mírně hází nebo vibruje díky pneu, tak se přilnavost zhoršuje. Když dáš lepší gumy, tak zjistíš, že "prokletá" Jawa, která "blbě" sedí, protože má "blbý" podvozek, sedí najednou o trochu lépe a vlnění v zatáčkách se zmírnilo. A ona to guma....
Tak si lepšími gumami zlepšuji "kvalitu" jawích podvozků.
Spousta lidí co přezula Jawy 650ky z Mitasek na lepší gumy, tak naznali, že se ta motorka chová v zatáčkách mnohem líp. Zeptej se třeba Danteho. Za jízda stylem pí.Radová samozřejmě nic moc nepoznáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.4.2014 v 08:02 | Nahoru | #37318
T-1000>Já Mitasky nikomu nevnucuju, takže ani nechci psát elaboráty o jejich pro a proti. Takže jen stručně. Nemyslím si, že jezdím stylem paní radová, problémy s pneumatikami jsem neměl ani za deště v alpských průsmycích, na vlnění si nestěžuju a pokud jím motorka trpí, může za to dle mého názoru spíš součet všech vůlí a konstrukčních nedostatků Jaw. Rychlostní index asi roli nehraje, jelikož jak mitasky, tak třeba některými doporučované Metzeler ME22 mají stejný hmotnostní i rychostní index (P=150 km/h). Že se mitasky narozdíl od barumek sjíždí je dáno právě onou významně rozdílnou směsí, měkčí a přilnavější směs zdaleka nemůže vydržet totéž co extra tvrdá. Tím bych téma pneumatiky ukončil.

Edit: prej stručně

Naposledy editováno 02.04.2014 08:02:48

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.4.2014 v 08:20 | Nahoru | #37319
Mám malý stan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.4.2014 v 08:30 | Nahoru | #37320

Čmoud píše: Mám malý stan

Není to plážovej přístřešek?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist