globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou stopětadvácu do začátku
23.2.2014 v 11:32
Čau, je mi 16let
Chci si pořídit první motorku (125ccm) už jsem rozhodnutý pro 4-takt (spotřeba apod.)
Můj výběr se zúžil na Hondu CBR 125R (tu novější to je tuším rok 2011 a nahoru ) a na Yamahu YZF-R125. Obě motorky se mi vzhledově líbí, oba výrobce považuji za kvalitní.
Na motorce chci jezdit i delší cesty, takže která je pohodlnější, lepší servis, poruchovost. Díky.

Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 11:38 | Nahoru | #1
volil bych Yamahu , vypadá líp... je mohutnější , spolehlivost je srovnatelná u obou stejně

Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 12:01 | Nahoru | #2
Ahoj. Mam cebro a sem naprosto spokojenej . Myslím že ani u jedné neuděláš chybu. Takže vem to co seženeš v lepším poměru cena/stav, nebo to co se ti víc líbí ;)

2 reakcí na tento příspěvek Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 12:18 | Nahoru | #3

Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 12:32 | Nahoru | #4
S CBRkem urcite neudelas chybu. Nalital jsem na ni cca 15 000 km a naprosta spokojenost.. Lehka, bezporuchova na nauceni dobra volba

Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 12:35 | Nahoru | #5
Jedině KTM DUKE 125

Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 12:53 | Nahoru | #6
spolehlivost a poruchovost bude stejná ale co se jízdy týče tak ta CBR 125 je více pohodlnější protože YZF má více sportovní posez a když pojedeš dál tak tě budou bolet záda a zápěstí vlastní zkušenost jezdila jsem na obojím

Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 14:00 | Nahoru | #7
Čau no já bych šel do CBR 125 řekl bych ,že je právě pohodlnější na ty delší cesty a pokud vím něco jsem četl o nespolehlivosti těch motorů u yamahy yzfr 125 pročti si ještě forum....

Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 15:37 | Nahoru | #8
Vyzkoušej si obojí, pro mě má YZF naprosto šílenou ergonomii, špatně tvarovaná nádrž, nemohu se na ní vejít. Oproti tomu CBR je bez problémů, ale každému bude vyhovovat něco jiného.
Spolehlivostí bude pravděpodobně o něco lepší CBR, co do výkonu a rychlosti jsou na tom zcela stejně.

(reakce na) Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 15:38 | Nahoru | #9
burdus> Cestovat jde na všem Která bude v lepším stavu tak tu kup

Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 16:40 | Nahoru | #10
jakejkoliv motard

2 reakcí na tento příspěvek Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 20:45 | Nahoru | #11
Cagiva Mito .. kolik najedeš za sezonu km? 5000 km?

4,5 l * 50 = 225 l * 36,- = 8100,-
6l * 50 = 300 l * 36 = 10 800,-

.. to je rozdíl 2 700,- za sezonu, která může mít okolo 200 dní. To je o 14 korun denně víc, než kdybys jezdil na mopedu CBR. Olej neber zas tak moc v úvahu, protože u 4T zase musíš měnit olej motorový.

Jízdní zážitek nesrovnatelný

(reakce na) Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 20:57 | Nahoru | #12

VRS píše: Cagiva Mito .. kolik najedeš za sezonu km? 5000 km?

4,5 l * 50 = 225 l * 36,- = 8100,-
6l * 50 = 300 l * 36 = 10 800,-

.. to je rozdíl 2 700,- za sezonu, která může mít okolo 200 dní. To je o 14 korun denně víc, než kdybys jezdil na mopedu CBR. Olej neber zas tak moc v úvahu, protože u 4T zase musíš měnit olej motorový.

Jízdní zážitek nesrovnatelný



4,5l? Za tolik se dá jezdit s šestkou a abys měl 6l na mitu, to by tě ta CBR hravě předjela. Ano, u 4T se jednou za dva roky mění olej, stojí to 150Kč, opravdu srovnatelné s neustálým doplňováním oleje do 2T. A tady je kritizovaná i poruchovost YZF, která je oproti čemukoli dvoutaktnímu stále o několik tříd vepředu.
2T už prostě na silnici nemá moc šanci držet krok, ono se to dá vzhledem k té nízké účinnosti čekat...

(reakce na) Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 21:08 | Nahoru | #13
VRS> O 4T jsem už pevně přesvědčen .. nevím jakou opravdu velkou výhodu má 2T .. nevím kde jste vzal číslo 4.5l/100km .. výrobce uvádí 3l/100km - lidé kolem 3-3.5l/100km
Číslo 6l je naopak zase trochu optimistické kamoš co jezdí na 2T (Též Cagiva) se ještě se spotřebou nedostal pod 7.5 l .. na 4T měním olej jednou za sezonu (pochopil jsem že se dá tedy i jednou za dvě) i tak to nestojí víc jak 200 Kč za sezonu na 2T měním při každém tankování ... Co jsem slyšel od okolí tak poruchovost je vysoká. Krom toho Konkrétně Mito se mi nelíbí. Nepřemlouvejte na 2T - já jsem rozhodnutý pro 4T ..
Krom toho mě překvapilo že máš v profilu dvě starší Aprilie RS125 ale místo těch jsi doporučil Mito .. ta Aprilia je lepší

Naposledy editováno 23.02.2014 21:12:49

Jakou stopětadvácu do začátku

24.2.2014 v 14:21 | Nahoru | #14
já osobně bych šel do Varadera 125,když jsem začínal tak jsem ho měl a stíhal jsem všem co měli cbr i RS 125,nehledě na to že je to dvouválec na ten obsah ten motor je nesmrtelnej,navíc luxusní spotřeba a hrozně pohodlný takže jsem toho na něm najezdil hrozně,takže jestli si navíc větší postavy tak by ti to 100%
vyhovovalo víc

Jakou stopětadvácu do začátku

25.2.2014 v 08:25 | Nahoru | #15
Do zacatku - jedine litrovou 125-ku

Jakou stopětadvácu do začátku

25.2.2014 v 17:01 | Nahoru | #16
To varaedero 125,je nejlepsi volba.

Jakou stopětadvácu do začátku

25.2.2014 v 18:38 | Nahoru | #17
Na ETXku mam spotřebu 4-až 5 litrů když za to víc beru je to 2T maximálka 140km/h za minulou sezonu sem měl jen jednu poruchu kterou sem mohl spravit sam,ta oprava mě stála jen 300kč.Jinak je spolehlivá.Je tam motor rotax 122,myslim že ten je v RSku taky takže bych šel jen do RS nebo VARADERA protože má dva válce.Ty čtyrtakty budou trochu líný.

Jakou stopětadvácu do začátku

25.2.2014 v 21:29 | Nahoru | #18
Mám sezónu CBR 125, krom benzínu a pneumatiky, žádná investice ale pokud chceš cestovat, tak nevím proč by sis chtěl vybrat tebou uvedený motky. Na cesty bych zvolil Varadero 125. Můžeš ho naložit, je to dvouvál a výkon oproti CBR a YZF je stejnej. Ale počítám že chceš i dobře vypadat, takže proto volíš tyhle dvě. Z nich bych vybral Yamahu :) vypadá dospělejc (můj názor), dál záleží na stavu a dalších věcech. ale neseděl jsem na ní tak nemůžu mluvit o tom jak je tvarovaná apod. Každopádně vyber tak aby jsi byl spokojenej

Naposledy editováno 25.02.2014 21:30:23

Jakou stopětadvácu do začátku

26.2.2014 v 07:13 | Nahoru | #19
Kubal má recht jen nevim, proč by si neměl na varanovi dobře vypadat....to spíš mi přijde směšný, když silniční 125ku předjede fabie 1.2...ale kdybych si měl vybrat z těch dvou, tak yamahu, protože cbr má pověst odstrkávadla (i když nový vypadá docela dobře) a i mi přijde yamaha víc agresivní ... ale varan

1 reakcí na tento příspěvek Jakou stopětadvácu do začátku

26.2.2014 v 16:57 | Nahoru | #20
jsem nižší postavy - ale na varaderu jsem jel .. vzhledově mě osobně příliš do oka nepadá .. není škaredej ale.. Odrazuje mě od něj i fakt vyšší hmotnosti (ale to vem čert ono to zas taková hrůza není) spíše mi vadí absence ukazatelů a to zejména absence ukazatele paliva .. za peníze které chci do motorky dát by bylo staré varadero ty nové jsou drahé a už je to to že skoro nová vs. stará motorka ..více u mě vede to CBR

(reakce na) Jakou stopětadvácu do začátku

26.2.2014 v 19:12 | Nahoru | #21

DanielDv píše: jsem nižší postavy - ale na varaderu jsem jel .. vzhledově mě osobně příliš do oka nepadá .. není škaredej ale.. Odrazuje mě od něj i fakt vyšší hmotnosti (ale to vem čert ono to zas taková hrůza není) spíše mi vadí absence ukazatelů a to zejména absence ukazatele paliva .. za peníze které chci do motorky dát by bylo staré varadero ty nové jsou drahé a už je to to že skoro nová vs. stará motorka ..více u mě vede to CBR



Varadero je úplně jiná motorka, líná, nudná. Je to prostě cestovní stroj, dobrý na udržení cestovní rychlosti, hodně toho uveze, hodně toho na něj naložíš, ale zábavnost je mnohem nižší.

(reakce na) Jakou stopětadvácu do začátku

28.2.2014 v 14:54 | Nahoru | #22

burdus píše: mimo mísu sory



Ahoj; taková paruka by se mně zejtra hodila - bude u nás tohle:



Jakou stopětadvácu do začátku

3.3.2014 v 20:34 | Nahoru | #23
nechci rýpat do nikoho, ale abys jel na cbr za 3,5 litru, to pojedeš tak, že na mitu nebo i jiným 2T pojedeš za maximálně 5,5l (stejně jako třeba rs apod.) Navíc cestovní rychlost 95-100km/h u cbr není v dnešní době už zrovna 2x "bezpečné" nehledě na to, že nebudeš schopný předjet ani auto, tímhle tě 2T prostě baví(v 16 letech). RS byla vynikající, ale jezdil jsem nějakou dobu na mitu a je to ještě trošku technologicky pokročilejší motorka a ten vzhled
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 49 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py


TOPlist