paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakou stopětadvácu do začátku
23.2.2014 v 11:32
Čau, je mi 16let
Chci si pořídit první motorku (125ccm) už jsem rozhodnutý pro 4-takt (spotřeba apod.)
Můj výběr se zúžil na Hondu CBR 125R (tu novější to je tuším rok 2011 a nahoru ) a na Yamahu YZF-R125. Obě motorky se mi vzhledově líbí, oba výrobce považuji za kvalitní.
Na motorce chci jezdit i delší cesty, takže která je pohodlnější, lepší servis, poruchovost. Díky.

2 reakcí na tento příspěvek Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 20:45 | Nahoru | #1
Cagiva Mito .. kolik najedeš za sezonu km? 5000 km?

4,5 l * 50 = 225 l * 36,- = 8100,-
6l * 50 = 300 l * 36 = 10 800,-

.. to je rozdíl 2 700,- za sezonu, která může mít okolo 200 dní. To je o 14 korun denně víc, než kdybys jezdil na mopedu CBR. Olej neber zas tak moc v úvahu, protože u 4T zase musíš měnit olej motorový.

Jízdní zážitek nesrovnatelný

(reakce na) Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 20:57 | Nahoru | #2

VRS píše: Cagiva Mito .. kolik najedeš za sezonu km? 5000 km?

4,5 l * 50 = 225 l * 36,- = 8100,-
6l * 50 = 300 l * 36 = 10 800,-

.. to je rozdíl 2 700,- za sezonu, která může mít okolo 200 dní. To je o 14 korun denně víc, než kdybys jezdil na mopedu CBR. Olej neber zas tak moc v úvahu, protože u 4T zase musíš měnit olej motorový.

Jízdní zážitek nesrovnatelný



4,5l? Za tolik se dá jezdit s šestkou a abys měl 6l na mitu, to by tě ta CBR hravě předjela. Ano, u 4T se jednou za dva roky mění olej, stojí to 150Kč, opravdu srovnatelné s neustálým doplňováním oleje do 2T. A tady je kritizovaná i poruchovost YZF, která je oproti čemukoli dvoutaktnímu stále o několik tříd vepředu.
2T už prostě na silnici nemá moc šanci držet krok, ono se to dá vzhledem k té nízké účinnosti čekat...

(reakce na) Jakou stopětadvácu do začátku

23.2.2014 v 21:08 | Nahoru | #3
VRS> O 4T jsem už pevně přesvědčen .. nevím jakou opravdu velkou výhodu má 2T .. nevím kde jste vzal číslo 4.5l/100km .. výrobce uvádí 3l/100km - lidé kolem 3-3.5l/100km
Číslo 6l je naopak zase trochu optimistické kamoš co jezdí na 2T (Též Cagiva) se ještě se spotřebou nedostal pod 7.5 l .. na 4T měním olej jednou za sezonu (pochopil jsem že se dá tedy i jednou za dvě) i tak to nestojí víc jak 200 Kč za sezonu na 2T měním při každém tankování ... Co jsem slyšel od okolí tak poruchovost je vysoká. Krom toho Konkrétně Mito se mi nelíbí. Nepřemlouvejte na 2T - já jsem rozhodnutý pro 4T ..
Krom toho mě překvapilo že máš v profilu dvě starší Aprilie RS125 ale místo těch jsi doporučil Mito .. ta Aprilia je lepší

Naposledy editováno 23.02.2014 21:12:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s palivovým čerpadlem YZF R... Yamaha YZF-R125 winis 26 1.9.2024 v 10:58 motoprislusenstvi
Výpadek hadičky při jízdě Honda CBR 125R lukyfrci 3 27.8.2024 v 11:45 JirkaLN
Jedna strana blinkrů přestala fungo... Honda CBR 125R MrLuckyoff 2 23.8.2024 v 23:18 MrLuckyoff
Cbr 125 2008 nepřesnost palivoměru Honda CBR 125R sasasasa 1 8.8.2024 v 10:00 Krautkopf
Spotřeba oleje Yamaha YZF-R125 Matesr125 1 22.7.2024 v 11:33 Vojtech193


TOPlist