globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klub příznivců motocyklů Intruder
18.1.2012 v 22:28
Zdravím vás pánové a dámy, bude tomu na jaře rok kdy jsem si pořídil svou druhou motorku Intruder VS 800. Tenhle vetřelec mne nadchnul a věřím, že nejsem jediný. Napadlo mne - co shromáždit všechny příznivce této mašiny? Znám například nadšence Hondy Shadow a vím že existují i nadšenci Kawasaki Vulcan riders. Zajímalo by mě, zda sdílíte se mnou někdo to samé nadšení, spojit všechny jezdce Intrudra, ať už se bude jedna o VL 125 nebo VS 1400.


(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

9.2.2014 v 16:23 | Nahoru | #271
rancher> ano je to jeden z dalších dobrých článků který jsem si přečetl, ale ani tenhle nepopisuje škodlivost vysokooktanového benzínu na starší typy motorů, opravdu mi není jasné čím by mohl škodit, na zimu ho dávám do všech svých motorek včetně skůtra, do introše i během sezony, a nemám s tím problém...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

9.2.2014 v 16:35 | Nahoru | #272

rancher píše: bandar57> www.cmn.cz/clanek-118/
edit. těch článků je více, ale obecně ne pro všechny motory je "lepší" dobré...



Článek jsem si přečetl.Takže,pokud motor není na toto oktanové číslo upavený,je to bezpředmětné.Pouze dát do nádrže,když má moto zimní spánek.V autě mám však větší
dojezd.U moto jsem to nezkoušel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

9.2.2014 v 16:43 | Nahoru | #273
Kalimero2> Test u auta... vzhledem k vyšším teplotám u motky motor "cinká", zkoušel jsem halb und halb, spotřeba klesla o litr, což vzhledem k ceně není takové terno...

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

9.2.2014 v 16:46 | Nahoru | #274
rancher> jediné co mě napadá, že by to mohl být eventuelně podobný problém, který jsme s příchodem moderních syntetických olejů kdysi řešili u modelářských spalovacích motorů, a to že ten také dokázal rozpouštět usazeniny a karbon, všude kam se dostal, tudíž i k pístním kroužkům, a jak se uložení kroužků v drážkách vyčistilo, tak při nižší viskozitě synt.oleje motory začali postupně ztrácet kompresi a všeobecně se projevila větší vůle u všech uložení které minerál stačil vytěsnit, mě však při používání vysokooktanového benzínu u introše naštěstí nic podobného nepotkalo

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

9.2.2014 v 18:14 | Nahoru | #275

rancher píše: Kalimero2> Test u auta... vzhledem k vyšším teplotám u motky motor "cinká", zkoušel jsem halb und halb, spotřeba klesla o litr, což vzhledem k ceně není takové terno...



Já mám zrovna ten Renault.Tak výkon nulovej. Ale to , že by mohlo dojít ke špatnému mazání
při startu čtu poprvé. Zajímavé a dobrá informace.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

9.2.2014 v 19:48 | Nahoru | #276
Kalimero2> ono to právě nebylo takový to klasický škubání, ale takový to jak přidáš a ono nic, a pak se to najednou chytlo. Ale jak jsem uváděl, dlouho to stálo, a tři litry beňoše tam ani nebylo, a já ani neměl přepnuto na rezervu, tak uvidíme příště, dneska jsem nabouchal nádrž do plna, ale už jsem to nenatáčel pač jsem chvátal pryč, tak to musím zkusit příště

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

9.2.2014 v 20:02 | Nahoru | #277
Pilňas> Jestli to dlouho nejelo tak muže byt usazený bordel nebo voda v karbecu nebo staré svíčky atd. Je toho dost a podle me zkušenosti se to dlouho zahřívá tak si to měl studeny jinak držím palce at ti vetřelce slouží bez závad

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

9.2.2014 v 21:26 | Nahoru | #278
kajman78> jo, jako když tam budou nějaký běžný pičovinky tak to vychytám, hlavně aby mě nevypeklo něco většího, je to z bazáče, a nikdy nevíš co se s tím těch 18let dělo, měl to ale jeden majitel (Němec) což je taky poměrně rare, tak uvidíme

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

10.2.2014 v 08:37 | Nahoru | #279
Pilňas> Škubání můžou dělat membrány karburátoru, koukni jestli nejsou překlesaný...




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

10.2.2014 v 12:02 | Nahoru | #280
rancher> Motor ti cinká protože na více-oktanový není stavěný (nízká komprese+špatný předstih) aby to mělo smysl musíš mít aspoň snímač detonačního spalování který umí upravit předstih popř.bohatost

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

10.2.2014 v 13:34 | Nahoru | #281
coffman> Což málokdo má, takže jezdím na to, co je předepsáno...

3 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

10.2.2014 v 16:14 | Nahoru | #282
mě docela dobře matete čoveče.. pokud to šlo, brala jsem natural 98, občas se našla benzina, kde 98 neměli a musela jsem se spokojit s 95..a v Práglu jsem měla pod nosem bohužel jakousi žlutou benzínku, na které byla šťáva drahá jak prase (41Kč/l) ale zase jen nějaká cizí značka/super 98. Tak u toho stojanu stavěli všichni kluci na mašinách a ostatních si nevšímali..tak jsem tam vlezla taky
Pak ten cinkot.. nevím, už když jsem na něm jezdit začala, jsem si všimla jemného cinkání, ale totéž jsem registrovala i u dvou jiných Introšů, oběma to jemně cinkalo do toho brumlání.. každopádně s naturalem jsem neregistrovala žádný změny.. každopádně potom s tím benzínem od těch žluťasů to bylo zajímavý.. Moto táhla jak blázen, spotřeba skoro žádná, Jirka si možná bude pamatovat, debatovali jsme o tom.. až mě podezřívali, že tam tajně po cestách něco přilejvám moc často jsem tam vzhledem k cenám nejezdila, jen asi 4x, každopádně vždycky nás to oživilo, páč u mojí práce byla benzinka levná, nejlepší byl jen nat 95, ale po třetím tankování to bylo pokaždý polochcíplý, líný a nijaký..už jsem tam natankovat nechtěla, na žlutou jsem jela před dlouhou trasou, vzala plnou a dojela bez tankování až do Chodova.. zpátky to taky skoro nežralo, přitom už jsem plnila na Shell naturalem, prostě jak kdyby ta motorka dostala živou vodu a dlouho byla jak závoďák..

edit: v příručkách je taky toto: Používejte bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 91 nebo vyšším. Bezolovnatý benzin může prodloužit životnost zapalovacích svíček a životnost součástí výfukového systému.
Pokud se objeví střílení do výfuku nebo klepání motoru, použijte benzin o vyšším
oktanovém čísle nebo jiný druh paliva, neboť mezi druhy paliva jsou velké rozdíly.

Tak by mě po tomhle nenapadlo, že mi může 98 škodit... každopádně v článku debatovali o 100, tu teda netankuju a ještě jsem to ani nepotkala

no a jinak se informuju tady: http://vs800.wz.cz/Menu/ tak ani tady, ani jinde jsem nenašla něco o předepsaném palivu je tam pouze: natural.

Naposledy editováno 10.02.2014 16:32:49

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

10.2.2014 v 21:43 | Nahoru | #283
Tirrilca>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

10.2.2014 v 22:08 | Nahoru | #284
Pilňas> Každopádně bych to nechal cele zkontrolovat a nachystat na sezónu začne brzo uz se otepluje a jestli ti mužů poradit tak to hod Generalovi a ten ti přesně rekne jak je na tom tvoje motorka a určitě ti ju dá taky dohromady

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

10.2.2014 v 22:11 | Nahoru | #285
Tirrilca> Taky si nemyslím že by lepší benzin vadil motce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

10.2.2014 v 22:31 | Nahoru | #286
Tirrilca> Zkusím vysvětlit svůj názor. Pro tvůj motor výrobce určil min.91oktan.benzín(dle manuálu)To je dáno mnoha faktory-komprese,tvar spal. prostoru,poměrem vrtání x zdvih,tepl. poměry,atd.Na tento benzín je nastaven i předstih zážehu,svíčky směšov.poměry.Pokud ale motor více zatěžuješ nebo má třeba dost zanesený spal. prostor není na škodu použít o něco vyšší okt. číslo. Zvýšení oktan. č.paliva znamená pouze to že je možné směs pal.+vzduchu před zapálením více stlačit a zahřát bez rizika detonačního spalování(neřízené samovznícení-klepání motoru-snižuje výkon+ničí motor)=můžu použít jinou konstrukci motoru tím vyšší střední tlak na pístu=vyšší kroutící moment motoru při stejném objemu.Pokud použiji vysoko-oktanový benzín v motoru kde ho,,nepotřebuji´´stane se toto: je hůře zapalitelný+déle hoří=k expanzi nedojde v ten nej. okamžik což není moc super,může dojít i k snížení výkonu.Moderní motory pomocí různých čidel dokáží přesně určit okamžik a kvalitu zážehu a pomocí datových map v ř.j.motoru upravit bod zážehu,směšovací poměr a další pro optimalizaci chodu mot.Pokud máš karburátor jde max.se pokusit ručně nastavit směš.poměr popř.doladit svíčky možná někdo umí poladit i předstih.Dle mně to ale nemá smysl a je lepší mít motor v top stavu a seřízen tak jak určuje výrobce a samozřejmě kvalitní palivo.

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

11.2.2014 v 11:19 | Nahoru | #287
Pilňas> kdyby jsi se rozhodl dát motku na JIPku ke Generálovi (což by bylo to nejlepší rozhodnutí) tak se ho optej co tankuje do svojí Máši má teď sice nabito, ale určitě by jste se domluvili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

11.2.2014 v 18:59 | Nahoru | #288
coffman> takže jestli to chápu, v podstatě jsem nevědomky díky náhodám tankovala dobře.. couračky po Praze s pomalým tempem, kochačky po památkách a to ploužení se kouzelnou přírodou, jedna skvělá benzina co prodávala záhadný benzín po němž moto nějak přichcíplo, netáhlo, líná jak pras*, po té jsem tehdá natankovala ten na té drahé vosecí benzínce a lítalo to zase jak ďábel..cesty Popelín - Praha a nebo Praha - Vary jsem brala pod krkem. Pokud to šlo, brala jsem 98, tu ale nemají na každé benzínce, takže 95 to jistila, což je samo o sobě celkem normální tankování.. dojezdy mám kolem 300 km, cesty domů byly kolem 440 a momentálně kdybych jela na otočku (to už asi nehrozí, bolel by mě kombajn..) tak těch 600 dám, s mím štěstím na bloudění nejspíš víc.. zatěžování motoru.. já ani nevím, mě každý říká, že buď čaruju, nebo jezdím nechutně úsporně, každopádně rychlík nejsem, jen když je to fakt štreka.. jinak se držím předpisů, teda v rámci možností, abych nelhala co se týče lesních cestiček tady u nás.. tak to teda..to je věčně jízda na střídačku, ale furt je to o hodně lepší, než cesta z rachoty v Práglu... to jsem mnohdy popojížděla na semaforech jak blbec a zežralo mi to samozřejmě i těch 6 litrů.. jak moc zatěžuju motor vlastně skutečně nevím, snažím se s ní mazlit, ne jí trápit.. vždyť u mě má i vlastní peřinu jenže někdy to jinak nejde a abych vůbec někam dojela, musím zabrat za plyn na doraz

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

11.2.2014 v 21:14 | Nahoru | #289
kajman78> jasan, nejdřív to musím pořádně zkusit, ten první pokus byl takovej všelijakej, znovu se budu opakovat, že na pár kapek v nádrži s nezapnutou rezervou jsem naopak po ulici lítal v sobotu podezřele dlouho Ale je pravda že s tím budu muset někam zajet na pořádnej seštelung

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

11.2.2014 v 21:29 | Nahoru | #290
benal jak benal, doporucuji nedavat kerosin

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

11.2.2014 v 21:38 | Nahoru | #291
teď mi napsal pán zprávu, že vetřelce měl, a že ho neměl rád, a je tam vyfocený na takovým tom rychlým skůtru, tak jsem mu akorát odepsal, že každý má jiný vkus

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

11.2.2014 v 21:48 | Nahoru | #292
Pilňas>

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

12.2.2014 v 10:15 | Nahoru | #293
pijanst> Hmm něco na tom bude i na některejch benzínkách se toho asi drží

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

12.2.2014 v 10:28 | Nahoru | #294
Tirrilca> Dle mě je 98 a výš pro tvůj motor nevhodný(i zbytečně drahý) viz.třeba tady http://www.motorkar...va-paliva-14694.html záleží ale taky zda není motor nějak upravený.

2 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

12.2.2014 v 13:19 | Nahoru | #295
jo tak o úpravě fakt nic nevím.. celkově jsem docela paf, na to kolik let jezdím a kolik mašinek jsem si sešroubovala v garáži sama, zjišťuju, že o tom vím vlastně uplný prd je fakt, že to byly samé jawky a veteráni, Introše bych se dost bála, nebo jiné novodobé mašiny.. což miale připomíná, kdysi jsem se dohadovala s nějakým týpkem, co všechno znal a všechno uměl.. do mé jawule se od výroby lilo M2T se speciálem a to jsem do ní tankovala celé roky..a neměla jsem jediný problém, dokonce jsem zapoměla na výbrus motoru a nalítala s tím 50 000 bez kontroly.. pak jsem se bavila s nějakým chlapem a on se do mě pustil, že tam seru samý sračky, že si mám koupit Castrol a tankovat natural, jinak tu chudinku oddělám a že ženským by raději motorku do ruky nedal a vůbec ženská na silnici nepatří Jen jsem se usmívala a popřála mu šťastnou cestu a aby mu nezaskočilo za jízdy, když se těma blbostma tak zalyká, ale pak mě to dlouho vrtalo hlavou a nebýt toho, že v tý době byl natural celkem drahej a speciál za babku, asi bych blbec pravděpodobně zbytečně rvala lepší benál jak do jawy, tak do tráboše.. tehdy mě drželo u země to, že dosud to jezdilo dobře a lítalo až moc dobře (jak jawka, tak trabík jezdili 140 jak nic) akorád se to klepalo a trabík někde ztratil střechu..říkala jsem si, že je to zbytečný tam cpát natural. Ale jak vidím, asi jsem na to samé měla myslet i u Introška, co je v manuálu, to platí dvojnásob..žel je tam fakt jen natural, o tom 91 a výš čtu až tenhle týden

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

12.2.2014 v 18:18 | Nahoru | #296
Tirrilca> palivo.




(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

12.2.2014 v 21:16 | Nahoru | #297
Kalimero2> takže od 95 tudíž by 98 neměla být na závadu.. podle tp k téhle. V manuálech je jen ten natural, ble já už mám hlavu jak lítací balon..

Klub příznivců motocyklů Intruder

12.2.2014 v 22:09 | Nahoru | #298
Zdar, o víkendu má bejt celkem pěkně, tak jí zase asi prubnu u nás v ulici

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

12.2.2014 v 22:27 | Nahoru | #299
Byla tu řeč o tom jak nedrží sytič ve vytažený poloze (Pilňas,Tirrica).Je to častá bolest těchto Introšů a i já to tak měl.Jen tak, moje zkušenost,třeba to někomu trochu pomůže.
To táhlo má zespodu tři ďůlky.V tom držáku táhla je taky zespodu šroubek (červík),pružinka a kulička.Při vytahování by mělo být slyšet i cítit v každý poloze (jsou tři)slabý cvaknutí.Ta pružinka je tak titěrná věc že často urezne,praskne nebo tam už vůbec neni.Od táhla vede lanko a pod nádrží se rozdvojuje do každýho karbce zvlášť.Uvnitř karbeců je konec lanka zavěšenej do pístku kterej pomocí pružin uzavírá trysku sytče.Vytahováním táhla silou překonáváš ty dvě pružiny v karburátorech a tu správnou polohu má zajistit právě ta kulička zapadající do těch důlků v táhle.Zkoušel jsem to několikrát opravit ale nikdy to moc dlouho nevydrželo.A jelikož pro start studenýho motoru je důležitá právě ta nejzaší poloha a člověk potřebuje mít při startování levou ruku pro vymáčknutí spojky (aby se ulehčilo baterce a netočilo se i se stuhlou převodovkou),naštval jsem se a udělal jsem si tam na malej pantík západku která mi to v tý,maximálně vytažený poloze bezpečně podrží.Nastartuju (čapne to hned),odkloním západku, pomalu zasouvám táhlo a zároveň držím plynem otáčky motoru tak aby to nezdechlo,počkám tak dvě až tři minutky a pomalu jedu.Žádný dlouhý zahřívání na místě.Introše mám už osm let,nikdy jsem s tím v servisu nebyl,benzín tankuju N 95 a pořád jede jako ďas.Pokusím se sem dát i dva obrázky.Na jednom je západka odkloněná a sytič zasunutý,na druhým je táhlo zcela vytažený a podepřený západkou.

Naposledy editováno 12.02.2014 22:40:11

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

12.2.2014 v 22:31 | Nahoru | #300









Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... kolemjdoucí22 21 5.5.2023 v 12:44 pizda


TOPlist