paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Klub příznivců motocyklů Intruder
18.1.2012 v 22:28
Zdravím vás pánové a dámy, bude tomu na jaře rok kdy jsem si pořídil svou druhou motorku Intruder VS 800. Tenhle vetřelec mne nadchnul a věřím, že nejsem jediný. Napadlo mne - co shromáždit všechny příznivce této mašiny? Znám například nadšence Hondy Shadow a vím že existují i nadšenci Kawasaki Vulcan riders. Zajímalo by mě, zda sdílíte se mnou někdo to samé nadšení, spojit všechny jezdce Intrudra, ať už se bude jedna o VL 125 nebo VS 1400.


2 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

12.2.2014 v 13:19 | Nahoru | #1
jo tak o úpravě fakt nic nevím.. celkově jsem docela paf, na to kolik let jezdím a kolik mašinek jsem si sešroubovala v garáži sama, zjišťuju, že o tom vím vlastně uplný prd je fakt, že to byly samé jawky a veteráni, Introše bych se dost bála, nebo jiné novodobé mašiny.. což miale připomíná, kdysi jsem se dohadovala s nějakým týpkem, co všechno znal a všechno uměl.. do mé jawule se od výroby lilo M2T se speciálem a to jsem do ní tankovala celé roky..a neměla jsem jediný problém, dokonce jsem zapoměla na výbrus motoru a nalítala s tím 50 000 bez kontroly.. pak jsem se bavila s nějakým chlapem a on se do mě pustil, že tam seru samý sračky, že si mám koupit Castrol a tankovat natural, jinak tu chudinku oddělám a že ženským by raději motorku do ruky nedal a vůbec ženská na silnici nepatří Jen jsem se usmívala a popřála mu šťastnou cestu a aby mu nezaskočilo za jízdy, když se těma blbostma tak zalyká, ale pak mě to dlouho vrtalo hlavou a nebýt toho, že v tý době byl natural celkem drahej a speciál za babku, asi bych blbec pravděpodobně zbytečně rvala lepší benál jak do jawy, tak do tráboše.. tehdy mě drželo u země to, že dosud to jezdilo dobře a lítalo až moc dobře (jak jawka, tak trabík jezdili 140 jak nic) akorád se to klepalo a trabík někde ztratil střechu..říkala jsem si, že je to zbytečný tam cpát natural. Ale jak vidím, asi jsem na to samé měla myslet i u Introška, co je v manuálu, to platí dvojnásob..žel je tam fakt jen natural, o tom 91 a výš čtu až tenhle týden

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

12.2.2014 v 18:18 | Nahoru | #2
Tirrilca> palivo.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.2.2014 v 09:55 | Nahoru | #3
Tirrilca> V manuálu VS 700-800 r.v.85-97viz.foto jsou dvě normy paliva každá se jinak počítá u nás platí to U.K. Výrobce dává vždy motoru tzv.oktanovou rezervu(třeba změna nadmořské výšky,teplot,zanesení atd.) tyto ,,mantinely´´mají pokrýt všechny teoretický provozní podmínky.Na druhou stranu co mě dost překvapilo jsou hodnoty komprese-udává min tlak 11bar a standard 13až16 novější až17bar!!Při komp. tlaku 13bar a více má dle mě asi smysl použít klidně 98oktan(i viz.tvoje zkušenost) ale ne dle výrobce?








Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki VS 800 Intruder 1993 nemá vý... Suzuki VS 800 Intruder Bzricho 23 Dnes v 12:47 Dusko
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist