jo tak o úpravě fakt nic nevím.. celkově jsem docela paf, na to kolik let jezdím a kolik mašinek jsem si sešroubovala v garáži sama, zjišťuju, že o tom vím vlastně uplný prd
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
je fakt, že to byly samé jawky a veteráni, Introše bych se dost bála, nebo jiné novodobé mašiny.. což miale připomíná, kdysi jsem se dohadovala s nějakým týpkem, co všechno znal a všechno uměl.. do mé jawule se od výroby lilo M2T se speciálem a to jsem do ní tankovala celé roky..a neměla jsem jediný problém, dokonce jsem zapoměla na výbrus motoru a nalítala s tím 50 000 bez kontroly.. pak jsem se bavila s nějakým chlapem a on se do mě pustil, že tam seru samý sračky, že si mám koupit Castrol a tankovat natural, jinak tu chudinku oddělám a že ženským by raději motorku do ruky nedal a vůbec ženská na silnici nepatří
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Jen jsem se usmívala a popřála mu šťastnou cestu a aby mu nezaskočilo za jízdy, když se těma blbostma tak zalyká, ale pak mě to dlouho vrtalo hlavou a nebýt toho, že v tý době byl natural celkem drahej a speciál za babku, asi bych blbec pravděpodobně zbytečně rvala lepší benál jak do jawy, tak do tráboše.. tehdy mě drželo u země to, že dosud to jezdilo dobře a lítalo až moc dobře (jak jawka, tak trabík jezdili 140 jak nic) akorád se to klepalo a trabík někde ztratil střechu..říkala jsem si, že je to zbytečný tam cpát natural. Ale jak vidím, asi jsem na to samé měla myslet i u Introška, co je v manuálu, to platí dvojnásob..žel je tam fakt jen natural, o tom 91 a výš čtu až tenhle týden