Odkaz YZF-R1
Jedná se o bývalou okruhovku, kterou kamarád osobně opravoval a lakoval, v roce 2009 měla najeto kolem 45000km, chybělo zadní sedlo, stupačky, má vařenou a rovnanou podsedlovku, snad každá kapota byla vařená, kolečka má víc do síly...
Neříkám že neni opravená dobře, ale jen ať každý ví pro co jede
najedu za rok 30 tisíc, mám ju tři roky. předtim jsem nechával dělat horní ramena, přesně rok na to jsem dělal horní aji spodní plus silentboky stabilizátorů atd, prostě komplet předek. jo, rok neni moc ale na to že jsem to ten rok najel na nejrozbitějších okreskách široko daleko ne zrovna pohodovým tempem se vůbec nedivím. materiál plus práca 10 litrů za komplet předek neni nic strašnýho ale jo, kamoš když viděl jak je řešená zadní a hlavně přední náprava tak prohlásil že to je "deus ex machina"
ale na olej si dávám bacha, vím že alfinka je vybíravá
jinak akorát jezdím a to stylově
kamoš si pořídil taky alfu, taky twin sparka ale sportwagon a souhlasil že aji když to auto má svý specifika, občas svou hlavu a někde chce péči větší, nechtěl by zpětně nic jinýho- jak říkám, alfa vytváří silnou závislost
Tímto se s tebou i s tvou ne moc povedenou jízlivostí loučím
kott píše: Tak mladej a už práská. Znovu se potvrzuje že jsme pronárod zkurvenejch práskačů. Ať si každej prodává co chce. Každej den na nás ze všech stran číhá něco na prodej. Je to jen o štěstí, stejně si svýho kupce najde. Práskači všech českých zemí, spojte se!!!
ty seš ale kus vola1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na bývalou okruhovku...
Naposledy editováno 02.02.2014 21:22:05
2 reakcí na tento příspěvek Pozor na bývalou okruhovku...
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na bývalou okruhovku...
Naposledy editováno 03.02.2014 09:27:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na bývalou okruhovku...
giovanny71 píše: Do Italie jezdím rád,,Italy jako lidi mám taky rád..ale přesně jako spousta Italů nemám rád Alfa Romeo...Nechci nikomu brát iluze,,ale Alfa co se týka servisu,,myslím to že vlezeš pod hever a chceš na tom něco opravit to je přímo katastrofa,,,například,, přední ramena,, horní ramena,, výměna spojky,,tady je nutné rozebrat pulku auta,,nemluvě o cenách dílů,,dvouhmota na 156JTD téměř 20 tis ,,, Koncern 8tis!! nemluvím o tom kolik náprava vydrží!! Servisoval jsem dvě a do každé z nich týpci nasypali přes 70 tis,,, ..Já jsem svého času taky měl alfu 156..víc mne tahali na laně neži to jezdilo po svých,, je pravda že Alfa je něcim svá a má jak se říká duši,,ale ta duše je hodně černá...ale najdou se i takovi co jim to jezdí,ale za mne Alfa ne.
Dvouhmota stojí 11000, ale zatím nikoho kdo by ji musel měnit neznám, komplet repase přední nápravy 9000, přičemž nejslabší stránkou jsou horní ramena ale i ta pokud se nekoupí nějaký polský musí vydržet nějakých 50000 km a stojí 1300/ks. Spodní vydrží minimálně dvojnásobek. Po 200000 km mlátí stabilizátor a nové siletbloky stojí 100 Kč/ks. Ten podvozek je citlivej na naše silnice, ale tím odlišnosti od jiných aut v podstate končí. Mě teda na laně zatím nikdo nikdo netahal a auto bych neměnil
3 reakcí na tento příspěvek Pozor na bývalou okruhovku...
Rád bych Vám poskytl informace ze strany MotoTrade, aby si každý mohl udělat obrázek, jak to s touto motorkou bylo od doby, kdy jsme ji koupili, až po prodej, který proběhl tuto sobotu.
Takže, motorku jsme rozhodně nedovezli ze zahraničí my, vykupovali jsme ji v ČR, a to od 4-tého majitele. Motocykl jsme neopravovali, ani jsme do něj jinak nezasahovali. Na motorce byly vidět stopy po předchozím poškození a provedené opravě, což jsme samozřejmě i při prodeji novému majiteli sdělili, a vždy to takto děláme. (V popisu inzerátu jsme nepsali „nehavarováno“ - jedná se o zaklikávací funkci políčka při zadávání inzerátu, kde se zaklikává aktuální stav – tedy jestli je moto aktuálně havarováno, či nikoliv). Stav ujetých km odpovídal opotřebení a stavu motocyklu, takže naši prodejci rozhodně neměli jinou možnost, jak případné dřívější stočení km zjistit. Motorka je v opravdu dobrém stavu, bylo o ni dobře pečováno.
Jak jsem řekl na začátku – motorka se již prodala, majitel ví, co kupoval, o stavu byl informován.
Děkuji všem, co nám věří a mají s námi kladnou zkušenost.
Roman Lumbert, MotoTrade
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na bývalou okruhovku...
Miira píše: trochu nechpu jak ma prodejce/bazarista vedet kompletni historii motorky kterou mu tam nekdo proda - skutecnost ze stav motorky "streli" od pohledu je vec druha. Nejde ale ocekavat od kazdeho bazaristy, aby byl detektivem a po vykupu motorky ji rozebral do sroubku aby se neozval nejaky Jouda ze tu motorku nahodou asi zna a bazarista je podvodnik, protoze logicky bazarista musi vedet o historii vse...nebo dokonce s ni najel 200tis a stocil na 19tis a jezdil s ni na okruhu.
Uz vidim typka jak dojede do bazaru ze ma motorku na prodej - samozrejme nepadena a skoro nejezdila aby dostal maximalni prachy Ten bazar motorku nedoku...l
Timto nechci nikoho obhajovat, jen by bylo vhodne vzit se do role obou stran a tim spise pokud si "zachrance" zvoli takovouto retoriku.
je jasný že bazarista ví prd o historii motorky (pokuď třeba nebyla u něj koupena jako nová a servisovaná) ale předpokládám že když má někdo bazar, tak tomu aspoň trochu rozumí a pozná v jakym je aktuálnim stavu (a z toho může usoudit jak bylo o motorku postaráno) a hlavně se nesnaží motorku prodat za každou cenu, a jsme u toho že uvádí nepravdivé informace.
bohužel je bazar s motorkama byznys jako každý jiný a každý se snaží co nejrychleji a nejvíce zbohatnout, to znamená co nejlíp nakoupit a co nejlíp prodat
Maartyy píše: petrvtr_new> Shodou okolnosti, kdyz uz ste to tak rozalfovali, ten co daval dokupy tu R1, tak jezdi s tagem, alfa 166 2.0ts a povedlo se mu rozbit vanu. Opravoval to 3 dny pred vanocema, v prujezdu. Celkem prcovni bylo, kdyz musel povolit celou predni napravu a spustit motor, aby sundal rozbitou vanu, kdyz tam daval jinou, tak zjistil ze nepasuje, ze stejneho motoru, stejneho roku vyroby ta vana tam proste nesedla. Takze musel sehnat jinou. Jinak napravy se na tom serou prevazne zadni. I dvouhmota se menila. Uz misto ni koupili koktavu L&K, je to sice zebrinak (nejvyssi vybava bez vyhrivanych zrcatek atd..) ale konecne jim to i neco vydela a alfa pujde do sveta, tak snad to nekdo koupi za tech 15 000,- jinak olej je u tech aut taky kapitola sama pro sebe...
Nj, 2.0TS je problematickej motor, je tězko pochopitelné, že motor co má 110 kW ma nároky na olej jako 500k závodní speciál. Ostatní motory tento problém nemají. Zadní nápravu u 166 neznám, ale pokud vím tak tam trpí akorát unibal. Na mojí 147 je po 200000km na tachu zadní náprava naprosto OK a v původním stavu. To že musel spustit nápravnici není nic neobvyklého ani hrozného. Holt některý auta jsou už složitější než byla felicie a nekteré věci se samodomo dělají hůř
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na bývalou okruhovku...
Dost smutny tady...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na bývalou okruhovku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na bývalou okruhovku...
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na bývalou okruhovku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na bývalou okruhovku...
MotoTrade píše: Zdravím všechny motorkáře a děkuji za všechny reakce k tomuto tématu, ať už kladné nebo záporné.
Rád bych Vám poskytl informace ze strany MotoTrade, aby si každý mohl udělat obrázek, jak to s touto motorkou bylo od doby, kdy jsme ji koupili, až po prodej, který proběhl tuto sobotu.
Takže, motorku jsme rozhodně nedovezli ze zahraničí my, vykupovali jsme ji v ČR, a to od 4-tého majitele. Motocykl jsme neopravovali, ani jsme do něj jinak nezasahovali. Na motorce byly vidět stopy po předchozím poškození a provedené opravě, což jsme samozřejmě i při prodeji novému majiteli sdělili, a vždy to takto děláme. (V popisu inzerátu jsme nepsali „nehavarováno“ - jedná se o zaklikávací funkci políčka při zadávání inzerátu, kde se zaklikává aktuální stav – tedy jestli je moto aktuálně havarováno, či nikoliv). Stav ujetých km odpovídal opotřebení a stavu motocyklu, takže naši prodejci rozhodně neměli jinou možnost, jak případné dřívější stočení km zjistit. Motorka je v opravdu dobrém stavu, bylo o ni dobře pečováno.
Jak jsem řekl na začátku – motorka se již prodala, majitel ví, co kupoval, o stavu byl informován.
Děkuji všem, co nám věří a mají s námi kladnou zkušenost.
Roman Lumbert, MotoTrade
------------
jasný vysvětlení. Je vidět, že máš "koule" se ozvat. Přeju ať se daří..
Salut TM
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | Včera v 22:26 Ghostik |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |