chtěl jsem se zeptat, zda se dělalo u Raptora 1000 víc výkonových verzí ? Nějak jsem se ničeho pořádně nedopátral a víceméně našel jen verzi 82kW. Mám ročník 2004 a v TP výkon 73kW tj. nějakých 99 koní. Mám podezření, že by asi mohlo jít o nějakou škrcenou verzi. Pokud by to tak opravdu bylo, jakým způsobem se to dělalo ? Jestli by stačilo přestřihnout pouze nějaký kouzelný drátek, nějaké restrikce v sání, v horším případě řídící jednotka nebo jiné vačky ?
Díky za vaše rady
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
Pepa1098 píše: jinak koukám že to mám k tobě za rohem toš až budu doma tak se stavím jestli teda můžu já budu doma až příští pátek(výkend). ty tam máš motor suzuki jako my ale my máme v základu 98kW no nejjednoduší sekrcení se dělávalo vložením menšího sacího kroužku
Jo, klidně se můžeš zastavit, akorát příští týden už jsem zabitý. Ale některý víkend to budu stejně celé rozhazovat, čekají mě ventily, svíčky, nastavení TPS...tak bych se pak ozval 98kW by se mi taky líbilo :)
Hlavně doufám, že se tu objeví někdo, kdo mi bude schopný poradit
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
edit tak to mám to byl fofr
www.motorkari.cz/forum-detail/
Naposledy editováno 30.01.2014 20:32:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Majklos píše: odškrcení je hračka je to drátek do řídící jednotky foto kterej to je tu dával assasin jdu to hledat. Taky mám 73 kw v tp
edit tak to mám to byl fofr
www.motorkari.cz/forum-detail/
Díky moc...jsem jsem to v rychlosti proletěl a píše se tam i něco o jiných vačkách. Týkalo se to i tebe nebo si jenom stříhal drát?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Rogerer píše: Díky moc...jsem jsem to v rychlosti proletěl a píše se tam i něco o jiných vačkách. Týkalo se to i tebe nebo si jenom stříhal drát?
Střihni drát a uvidíš, pokud nic nepoznáš na výkonu/při jízdě tak mrkni k sacím hrdlům od airboxu zda tam nejsou restrikce, nebo teď je zima tak to udělej obojí... Když to bude furt stejný tak to budou možná ty vačice, ale to jsem viděl pouze jedno TLR co mělo škrcený vačky a kluk pak za nekřesťanský prachy kupoval ostrý... Jen pro zajímavost nebyl Raptor i jinak přemapovanej v ECM(řídící jednotce)? Někde jsem o tom četl, možná by stačilo dát tam ECM a Throttle Body z TLS jestli má stejný štekry a 92kW taky dobrejch
e: mý TLR má v TP 72kW a původ je taky Francie, stačilo šmiknout drát a vyndat restrikce, což udělal už majitel přede mnou
Naposledy editováno 30.01.2014 21:03:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
dewwil píše: Střihni drát a uvidíš, pokud nic nepoznáš na výkonu/při jízdě tak mrkni k sacím hrdlům od airboxu zda tam nejsou restrikce, nebo teď je zima tak to udělej obojí... Když to bude furt stejný tak to budou možná ty vačice, ale to jsem viděl pouze jedno TLR co mělo škrcený vačky a kluk pak za nekřesťanský prachy kupoval ostrý... Jen pro zajímavost nebyl Raptor i jinak přemapovanej v ECM(řídící jednotce)? Někde jsem o tom četl, možná by stačilo dát tam ECM a Throttle Body z TLS jestli má stejný štekry a 92kW taky dobrejch
e: mý TLR má v TP 72kW a původ je taky Francie, stačilo šmiknout drát a vyndat restrikce, což udělal už majitel přede mnou
92kW by byla zas o trochu větší prdel no já se budu modlit aspoň za ten kouzelný drátek a taky doufám, že už to přede mnou někdo neudělal, jinak bych byl nas... jakou zdechlinu jsem si koupil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
dewwil píše: Rogerer> koukám, že to má otevřený laufy tak snad někdo už ty restrikce v sání odstranil a zapomenul jen střihnout ten drát, ale to by bylo strašný při jízdě, bylo by to chudý a střílelo do laufů, no mrkni na to, třeba tam dal někdo jen ty koncovky a na zbytek hodil bobka Možná to vlastnil jen nějakej posera co se to bál otevřít
Restrikcí sem si právě nevšiml, když sem kontroloval vzducháč. Střílet to střílí tak nějak normálně, sem tam si odplivne, na svíčkách jsem chudou směs taky nepozoroval. Spíš bych čekal, že to bude takové trošičku ostřejší, SV co sem měl předtím, se odlepovalo předkem možná i trošku víc jak tohle. A to většina říká, že s tímto nejde jezdit bez tlumiče řízení Maximálku jsem s tím měl asi 230 tacho na dálnici nalepený na nádrži, jestli to má nějaký vypovídající údaj...No a přede mnou je v papírech akorát nějaký pražák Uvidím co tam najdu, až to rozhodím...
e: kolik má raptor průměr sacích hrdel nebo škrtících klapek? V tom by mohl být zakopanej pes, že má úzký sací hrdla, vím, že Bimota s tím experimentovala v modelech SB8R a nejvýkonější verze s motorem TLR měly 59mm a výkon oproti sérii z 99kW to mělo 104 a něco kW, byly to modely Santa Monica A Gobert Replica... Jinak TLS by mělo mít 51-52mm
Naposledy editováno 30.01.2014 21:51:04
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
e: vstřiky to ukrměj
Naposledy editováno 30.01.2014 21:55:21
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
dewwil píše: Rogerer> pokud to má ty hrdla stejný jako TLS tak bude stačit jednotka, popros někoho z okolí s TLS zda by ti ji na jednu projížďku nezapůjčil, ale zeptej se ještě Assassina zda je to Compatible, ale snad bude, on bude vědět na 100% nebo poradí víc, je to guru přes TLS...
Už jsem ho s něčím otravoval, ale říkal, že Raptora nezná jako TL. No půjčit, to se lehko řekne tady těch samohybů tu moc nejezdí...V sobotu zkusím ty hrdla změřit, ať vím, na čem sem
tomasNJ píše: dewwil já bych ten převod nechal tak jak je... jezdil jsem raptora a k tomu sem se párkrát svezl na TL-S a tam mi to přišlo dlouhé až zbytečně
To souhlasím, delší převod bych taky nedával, spíš možná ještě o zub míň. Většinou jezdím do 2 kil a ani to tu nemám pořádně kde roztáhnout...
2 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
mi to tak nějak jalovatělo gdyž jsem držel konstantní plyn a jel třeba na 4-rku...
to jen tak pro zajímavost jestli to dělal jen můj raptor nebo to dělají všechny...
tomasNJ píše: gdyž už si teda na tom odjel sezonu... máš ve 4-5 tis. otáček takové "jalové" místo??
mi to tak nějak jalovatělo gdyž jsem držel konstantní plyn a jel třeba na 4-rku...
to jen tak pro zajímavost jestli to dělal jen můj raptor nebo to dělají všechny...
Jo, něco takového malého tam možná bude. Ale moc se v těchto otáčkách nezdržuju, takže to nepotvrdím ani nevyvrátím
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
Az budu na pc hodim sem fotky
tomasNJ píše: gdyž už si teda na tom odjel sezonu... máš ve 4-5 tis. otáček takové "jalové" místo??
mi to tak nějak jalovatělo gdyž jsem držel konstantní plyn a jel třeba na 4-rku...
to jen tak pro zajímavost jestli to dělal jen můj raptor nebo to dělají všechny...
Jo dela to u vsech i u TL ... Da se to trochu polecit peclivym naladenim
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
assassin> Zkusím na to mrknout. Kdyby to bylo na vačkách, tak to by mě teda moc nepotěšilo Náhodou rozměr origo vaček někde nemáš ?
Nemáte někdo obrázek, kde se propojují piny na servisním konektoru ? Vím, že je to tu snad 100x, ale nemůžu to najít.
Zatím vám všem moc děkuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
Raptor 1000 na prodej Cagiva Raptor 1000 | 3KP | 7 | 9.6.2021 v 17:24 Gahan37 |
Vodítko řetězu Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 | zoom | 10 | 17.5.2021 v 22:15 3KP |
Cagiva raptor kde najdem winko Cagiva Raptor 1000 | ancaaa | 9 | 7.4.2021 v 21:30 strakon |
Regulátor dobíjení Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 | Daniel37 | 14 | 10.11.2020 v 08:31 Ivos |