paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá
14.1.2014 v 22:11
Takže začnu od znova Koupil jsem Yamahu TDR 125 1998
asi po 400km se to začlo hřát a ztrácet voda tak sem udělal těsnění pod hlavou
(řetězovka,oleje,svíčka spotřební zboží)(vservise)
udělalo se to a po 500km stejnej problém + startér v piči (startér se udělal uhliky a ty další píčoviny dal ho tam a prej že se neroztočí že je v piči tak sem sehnal jinej ok)
udělalo se těsnění pod hlavou a srovnání hlavy toto vše v hodnotě 11000kč i ta řetězovka atd
po asi 300km znovu voda voda voda skurvená voda (bylo zjištěno to že ve válci neni nikasil ale vložka a prý ta vložka nejde vylisovat nebo že na ni nejde udělat nikasil nevim nerozumim tomu)
Tak sem začal schánět nový válec na Parts Depot stojí 22000tiskč!!!! když sem to viděl tak sem si myslel že mam snad lod ze startreku (jen tak ro zajímavost startér stojí 16tis čuráci japonský)Tak sem sehnal za 800kč zadřený koupil hlavu z tip moto udělal Nový Nikasil,Nový Píst Wiseco Těsnění pod hlavou,termostat,těsnění pod válec vše v hodnotě 10500kč!!(v jiném servise než předtím) a po 700km!!!! zase ta zasraná voda,voda,voda už nevím co dál
Motorka koupena za 20000tis vraženo asi 24500 takže sem mohl mýt Husky sm125 rv2011 to už je jedno.
už nevím co stim dal ted je to na reklamaci,chci jenom říct že v servisech jsou všichní chytrý,namachrovaný a nic neni problém všechno omrdávaj nebudu jmenovat kdo atd.
Díky za odpovědi

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

14.1.2014 v 22:33 | Nahoru | #1
Jakožto kluk co chce machrovat jako motorkář nemusíš v každý druhý větě použít vulgární výraz.

1 reakcí na tento příspěvek Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

14.1.2014 v 22:36 | Nahoru | #2
A není ta voda v převodovce ? = bílá emulze, může být špatná zátka chladiče - neudrží předepsaný tlak, možností je dost = trhlinka kdekoliv.

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

14.1.2014 v 22:40 | Nahoru | #3
že ses na to nevysral hned na začátku a nesehnal raději celej motor...

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

14.1.2014 v 22:46 | Nahoru | #4
U nás už sněží

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

14.1.2014 v 22:53 | Nahoru | #5
i u nás

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

14.1.2014 v 22:56 | Nahoru | #6
vzdyt je to jednoduche..dam do servisu ze tam je voda..v servisu me budou rikat ze je to tim a tim,ale me to nezajima..chci vedet cenu a bud se rozhodnu pro jinej servis nebo ne...to ze si reknou treba 20 litru a voda tam furt je,tak jim to tam vratim a bud se snazte nebo cerne ovce a uz si neskrtnete

driv jsem opravoval ntb,kdyz jsem udelal blbe diagnostiku a zakaznikovi jsem rekl cenu ale pak zjistil ze to bude drazsi..tak to slo za mnou za moji blbost(ale musim uznat ze kdyz byl zakaznik spokojen a pritom jsem mu rekl ze jsem prodelal protoze mel jeste jine dily vadne,tak vetsinou kdyz videl ze predchozi cena plati,tak jeste neco prihodil)...to navysovani cen funguje jen u dalnic a staveb pro stat...protoze je to predem promyslenej podvod

Naposledy editováno 14.01.2014 23:12:52

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

14.1.2014 v 23:04 | Nahoru | #7
Pro kontrolu těsnosti těsnění pod hlavou (spalovacího prostoru) používají lepší servisy kontrastní látku která se zbarví při kontaktu s CO. Nasadí se zkumavka na epanzku a nastartuje se motor.
Test obsahu CO
Třeba se ti tam ta voda dostává jinou cestou. Co nějaký těsnění na vodní pumpě?

Naposledy editováno 14.01.2014 23:08:21

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

14.1.2014 v 23:10 | Nahoru | #8
Za to vyjadřování si nalyskej.. Chápu že tě to štve, koho by ne, ale taky jsi prohloupil sám, protože si v servise chcou většinou jen namastit kapsu a práci odfláknou. Když ve válci byla vložka, tak se na ní dal udělat výbrus, pokud tam už teda nebyl poslední a nestálo by tě to skoro nic. Když ti přetěsňovali motor, tak pochybuju že srovnali hlavu a válec a zatepla ještě podotahovali šrouby, aby to pořádně těsnilo. Pokud ale není chyba tady, tak to může týct ještě kolem vodní pumpy do oleje, ale to bys poznal. Pokud příčina není ani tohle, tak ti to teče odněkud venku, nebo se ti motor přehřívá a vyflusne to vodu přepadem. Zkontroluj i termostat jestli funguje nebo ho vyndej a zkus to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

14.1.2014 v 23:19 | Nahoru | #9

Katana píše: A není ta voda v převodovce ? = bílá emulze, může být špatná zátka chladiče - neudrží předepsaný tlak, možností je dost = trhlinka kdekoliv.


Taky možnost.. Prasklá hlava, válec nevím..

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

15.1.2014 v 00:10 | Nahoru | #10
To rčení co tam máš napsáno: "yamaha je yamahá :D" to k tomu úplně sedí, taky co by jsi chtěl když je to yamaha :D normální šuplík

1 reakcí na tento příspěvek Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

15.1.2014 v 07:41 | Nahoru | #11
Huska SM125 z 2011 za 45 litrů? Kde? Beru dvě.

Naposledy editováno 15.01.2014 07:42:32

(reakce na) Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

15.1.2014 v 07:43 | Nahoru | #12
Nikde jsem se nedočetl kam se ta voda ztrácí. Měnil jsi několikrát těsnění pod hlavou, chcalo to tudy? Dovnitř nebo ven?

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

15.1.2014 v 10:46 | Nahoru | #13
nesedí se ti na tý motorce špatně když máš tolik věcí v piči? železo je sice potřeba ale s mírou...

zjistil alespon nekterej ten servis kde ta voda utiká?

(reakce na) Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

15.1.2014 v 10:58 | Nahoru | #14
Fidži_CZ> tak motorku koupil za 20000tis = 20000000kč + co do toho ještě vrazil. Za to jich koupíš ještě víc a novějších

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

15.1.2014 v 21:34 | Nahoru | #15
Mal som TDR125 vymienal som na nej loziska na klukovke,po vymene isla ako elektromobil dodnes na nu spominam... TDR 125 ma vzdy nicasil vo valci, ak tam nebol tak uz nejaky umelec robil " generalku" . K tvojmu problemu ak sa prehrieva vyber termostat a skus pojazdit napis ci nastala nejaka zmena,pripadne moze byt zapchaty chladic- odpoj ho a pusti do neho vodu hadicou, nepises ci motor po chvili zhasne alebo ci stale ide aj ked sa voda straca,ako rychlo sa straca a ci ide z vyfuku para alebo ci tlakuje vyrovnavaciu nadrzku na vodu. inak voda sa do motora dostane iba cez prasknuty blok, prasknuty valec alebo hlavu alebo cez vodnu pumpu . Zalezi ako rychlo sa straca .myslim ze by bolo dobre sa spytat byvaleho majitela urcite vie o tom viac ako ti povedal.

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

17.1.2014 v 15:03 | Nahoru | #16
..když se ti pořád ztrácí voda tak problém třeba bude jinde než pod hlavou ne? ..bejt tebou ten motor rozhodím, kompletně přetěsním (nový gufera, těsnění..) - zas tolik to nestojí (sada těsnění asi 1500, sada gufer taky nějak tak) a měl by být ok.

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

24.1.2014 v 10:25 | Nahoru | #17
Zdravím chlapi tak opravář volal cena opravy 4050:)
ještě dělal startér prej náky ozubený kolečko (něco jako věnec v autě) byl ohlodaný tak sehnal za 800 starší (v yamaze 2500 :D) Vyměněno těsnění pod hlavou a pod válcem hlava srovnaná tak uvidíme jak dlouho to vydrží Mějte se

1 reakcí na tento příspěvek Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

24.1.2014 v 10:50 | Nahoru | #18
Znám x lidí, co si někdy pořídili ojetou 2t dvácu a všichni do jednoho stejná písnička, sraní, pláč, rozebírání, utápění hromady peněz, zoufalství servisů, další prachy v hajzlu, motor nikdy nikomu nejel jak má, ani servisy si nevěděly rady, nakonec se toho zbavovali jako vraku na ND. A přesto se najde vždy nějakej naivka, co to pak koupí a začíná další kolotoč pláče nad rozlitým mlékem a vyhazováním peněz z okna. Je to marný, je to marný, je to marný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

24.1.2014 v 16:57 | Nahoru | #19

SuperSic58 píše: Znám x lidí, co si někdy pořídili ojetou 2t dvácu a všichni do jednoho stejná písnička, sraní, pláč, rozebírání, utápění hromady peněz, zoufalství servisů, další prachy v hajzlu, motor nikdy nikomu nejel jak má, ani servisy si nevěděly rady, nakonec se toho zbavovali jako vraku na ND. A přesto se najde vždy nějakej naivka, co to pak koupí a začíná další kolotoč pláče nad rozlitým mlékem a vyhazováním peněz z okna. Je to marný, je to marný, je to marný...



..každou ojetou motorku kupuješ s rizikem že se ti něco "posere".. 2t dvácy mají tu výhodu, že ty motory jsou tak jednoduchý že si to zvládeš dát dohromady i sám doma - hlavní je nešetřit a když už mám motor rozdělanej tak se nezaměřit třeba jen na výměnu pístu, ale nejlíp ho rozdělat celej a změřit co je v toleranci a co už ne. Na to skoro všichni kašlou a pak se diví že se to pořád sere. Stačí to rozdělat jednou, dát dohromady pořádně a minimálně 15-20tkm bude sloužit jak má

(reakce na) Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

24.1.2014 v 20:33 | Nahoru | #20

DoBuky píše: ..každou ojetou motorku kupuješ s rizikem že se ti něco "posere".. 2t dvácy mají tu výhodu, že ty motory jsou tak jednoduchý že si to zvládeš dát dohromady i sám doma - hlavní je nešetřit a když už mám motor rozdělanej tak se nezaměřit třeba jen na výměnu pístu, ale nejlíp ho rozdělat celej a změřit co je v toleranci a co už ne. Na to skoro všichni kašlou a pak se diví že se to pořád sere. Stačí to rozdělat jednou, dát dohromady pořádně a minimálně 15-20tkm bude sloužit jak má



Přesně si to napsal, koupíš to a hned to musíš komplet rozdělat a vrazit do toho dalších 10 a více tis a i tak neni záruka, že to bude jezdit. Brácha měl to samý Mito co máš ty a byl to horor. Nefungovala tam servo přívěry, nová byla za šílenej randál, tak sme sehnali z ojetiny a tam tam vubec nepasovala, nikdo nebyl sto říct, z jakýho je to typu. Tak se jezdilo bez přívěry, strašně nahovno jízda, jenom to řvalo, vubec to nejelo, hrozně vibrovalo a kolem 9tis to trochu zatáhlo a hned kolem 11 tis zas zdechlo. Jelo to čím dál hůř, tk sme to dali do servisu a ten maník z toho vůbec nebyl, přitom měl na vratech, že dělá motocykly Cagiva(moto Hoffman Kožlany), povařil tam nějakou prasklinu na válci, dal novou volnoběžku a simerinky a vodní pumpu. Vysolili sme 10 táců a motorka chvíli jezdila, stejně nahovno jako před tim. Asi po 500 km se zadřela, nevim, olej tam byl, zkrátka shit. Pak sme to prodali jako vrak za pár drobnejch. Novej majitel do toho nalil dalších 20 tis a stejně to po roce prodával jako zadřenej vrak na díly. Navíc ta spotřeba, píšeš 6,5 l, to mi brala 750ka se 140 koníkama, co uměla valit i 300

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

25.1.2014 v 09:30 | Nahoru | #21
Nemusíš to hned rozdělat.. prostě záleží na jakej kus narazíš. Taky jezdím bez serva (nějakej dobrodruh ustřihal dráty) a jezdit se tak dá - záleží jak si přívěru nastavíš. Za co těch 10 tis proboha? Nevydrbal s váma trochu? ..já si na tom dělám všechno co můžu sám a nemám si na co stěžovat. Jestli se kousla - píšeš že tam olej byl, takže předpokládám že oilmaster "fungoval" (teda spíš do doby než se to kouslo). Na spotřebu nekoukej, protože v 16cti letech si někdo asi těžko legálně koupí na papíréch dvácy s 11ti kw něco většího. Teda koupit může, jezdit ne

1 reakcí na tento příspěvek Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

25.1.2014 v 11:12 | Nahoru | #22
To už nevim, jesli s náma vydrbal, ale bylo vidět, že z tý motorky vubec neni. A to není jedinej případ. Kámoš má DT 125R a vysypal se mu před pár lety motor. Tk to dal do servisu Altmanmoto Smečno a taky z toho ty maníci nebyli. Klasická GO jim trvala 9 měsíců(!!!), prý byl největší průšvih se sehnáním dílů(??) Vysolil ranec, sezóna v hajzlu a i tak už ten motor nejezdí jako dřív a ztrácí se voda a hřeje se víc, než je zdrávo. Nemluvě o spotřebě kolem 8l, to mi bere osobák, když ho honim... Pak měl problém se zakarbonovanym výfukem, ten rozebrat samozřejmě nejde, tk se musel rozřezat flexou a znovu svařit, takže prasárna na vejfuku Mě bejt 16, tk jdu jednoznačně do 4t 125, sedneš a jedeš, neřešíš žádný GO, jen občas seřídíš ventily a vyměníš olej. A spotřeba do 3l. Chci vidět študáka, co bude živit při dnešních cenách motorku, co bere 6 a víc litrů. A že to je slabší jak dvoutakt, tk co, počkám 2 roky, jezdim, a pak pořídím větší moto s jinym řidičákem

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

25.1.2014 v 13:24 | Nahoru | #23
Samej servis.. nevím, já si radši všechno dělám sám, aspoň pak mám trochu jistotu. Kdyby klasickou GO dělali okolo 3 měsíců tak to ještě možná pochopím, že by válec posílali na nikasil do zahraničí, tak by to chvíli zabralo. Koukám že u těch Yamah se voda ztrácí nějak často, zlatej ital . Vejfuk je jasnej, ale když umíš vařit tak to žádná prasárna není . Já šel do 2T a rozhodně toho nelituju. A omezený Ačko si ani dělat nebudu, protože na takový to vyblbnutí po okreskách mi Mito bohatě stačí

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

26.1.2014 v 00:12 | Nahoru | #24
Měl sem DT a ten stejný problém, nechávál sem zarovnat hlavu i válec a ani to nepomhlo - spíš naopak. Nakonec sem tam dal těsnění, pod to těsnění sem si vystřihl ze starého těsnění kroužek okolo spalovacího prostoru a držalo to...

(reakce na) Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

28.1.2014 v 21:05 | Nahoru | #25

SuperSic58 píše: To už nevim, jesli s náma vydrbal, ale bylo vidět, že z tý motorky vubec neni. A to není jedinej případ. Kámoš má DT 125R a vysypal se mu před pár lety motor. Tk to dal do servisu Altmanmoto Smečno a taky z toho ty maníci nebyli. Klasická GO jim trvala 9 měsíců(!!!), prý byl největší průšvih se sehnáním dílů(??) Vysolil ranec, sezóna v hajzlu a i tak už ten motor nejezdí jako dřív a ztrácí se voda a hřeje se víc, než je zdrávo. Nemluvě o spotřebě kolem 8l, to mi bere osobák, když ho honim... Pak měl problém se zakarbonovanym výfukem, ten rozebrat samozřejmě nejde, tk se musel rozřezat flexou a znovu svařit, takže prasárna na vejfuku Mě bejt 16, tk jdu jednoznačně do 4t 125, sedneš a jedeš, neřešíš žádný GO, jen občas seřídíš ventily a vyměníš olej. A spotřeba do 3l. Chci vidět študáka, co bude živit při dnešních cenách motorku, co bere 6 a víc litrů. A že to je slabší jak dvoutakt, tk co, počkám 2 roky, jezdim, a pak pořídím větší moto s jinym řidičákem


A proto jezdím na XT660R který žere 4,5l protože víc peněz na benzín nemám. :D

1 reakcí na tento příspěvek Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

1.2.2014 v 13:03 | Nahoru | #26
Tak včera moto přivežené domu :) ráno sem se koukl do chladiče a chladící kapalina až po hrdlo takže super ještě mi na motu odpojily přívěru (lanka)jede jak drak tak uvidíme najeto zatím 50km

(reakce na) Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

3.2.2014 v 15:10 | Nahoru | #27

bucek123 píše: Tak včera moto přivežené domu :) ráno sem se koukl do chladiče a chladící kapalina až po hrdlo takže super ještě mi na motu odpojily přívěru (lanka)jede jak drak tak uvidíme najeto zatím 50km



S odpojenou přívěrou to jede pěkně na prd, buď jen dole nebo jen nahoře, to je jízda uplně k ničemu.

Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá

4.2.2014 v 18:38 | Nahoru | #28
a důvod odpojení lanek? bez nich tě jízda začne pěkně srát
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 Včera v 15:34 Beranidlo
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist