asi po 400km se to začlo hřát a ztrácet voda tak sem udělal těsnění pod hlavou
(řetězovka,oleje,svíčka spotřební zboží)(vservise)
udělalo se to a po 500km stejnej problém + startér v piči (startér se udělal uhliky a ty další píčoviny dal ho tam a prej že se neroztočí že je v piči tak sem sehnal jinej ok)
udělalo se těsnění pod hlavou a srovnání hlavy toto vše v hodnotě 11000kč i ta řetězovka atd
po asi 300km znovu voda voda voda skurvená voda (bylo zjištěno to že ve válci neni nikasil ale vložka a prý ta vložka nejde vylisovat nebo že na ni nejde udělat nikasil nevim nerozumim tomu)
Tak sem začal schánět nový válec na Parts Depot stojí 22000tiskč!!!! když sem to viděl tak sem si myslel že mam snad lod ze startreku (jen tak ro zajímavost startér stojí 16tis čuráci japonský)Tak sem sehnal za 800kč zadřený koupil hlavu z tip moto udělal Nový Nikasil,Nový Píst Wiseco Těsnění pod hlavou,termostat,těsnění pod válec vše v hodnotě 10500kč!!(v jiném servise než předtím) a po 700km!!!! zase ta zasraná voda,voda,voda už nevím co dál
Motorka koupena za 20000tis vraženo asi 24500 takže sem mohl mýt Husky sm125 rv2011 to už je jedno.
už nevím co stim dal ted je to na reklamaci,chci jenom říct že v servisech jsou všichní chytrý,namachrovaný a nic neni problém všechno omrdávaj nebudu jmenovat kdo atd.
Díky za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá
driv jsem opravoval ntb,kdyz jsem udelal blbe diagnostiku a zakaznikovi jsem rekl cenu ale pak zjistil ze to bude drazsi..tak to slo za mnou za moji blbost(ale musim uznat ze kdyz byl zakaznik spokojen a pritom jsem mu rekl ze jsem prodelal protoze mel jeste jine dily vadne,tak vetsinou kdyz videl ze predchozi cena plati,tak jeste neco prihodil)...to navysovani cen funguje jen u dalnic a staveb pro stat...protoze je to predem promyslenej podvod
Naposledy editováno 14.01.2014 23:12:52
Test obsahu CO
Třeba se ti tam ta voda dostává jinou cestou. Co nějaký těsnění na vodní pumpě?
Naposledy editováno 14.01.2014 23:08:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá
Katana píše: A není ta voda v převodovce ? = bílá emulze, může být špatná zátka chladiče - neudrží předepsaný tlak, možností je dost = trhlinka kdekoliv.
Taky možnost.. Prasklá hlava, válec nevím..
1 reakcí na tento příspěvek Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá
Naposledy editováno 15.01.2014 07:42:32
ještě dělal startér prej náky ozubený kolečko (něco jako věnec v autě) byl ohlodaný tak sehnal za 800 starší (v yamaze 2500 :D) Vyměněno těsnění pod hlavou a pod válcem hlava srovnaná tak uvidíme jak dlouho to vydrží Mějte se
1 reakcí na tento příspěvek Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá
SuperSic58 píše: Znám x lidí, co si někdy pořídili ojetou 2t dvácu a všichni do jednoho stejná písnička, sraní, pláč, rozebírání, utápění hromady peněz, zoufalství servisů, další prachy v hajzlu, motor nikdy nikomu nejel jak má, ani servisy si nevěděly rady, nakonec se toho zbavovali jako vraku na ND. A přesto se najde vždy nějakej naivka, co to pak koupí a začíná další kolotoč pláče nad rozlitým mlékem a vyhazováním peněz z okna. Je to marný, je to marný, je to marný...
..každou ojetou motorku kupuješ s rizikem že se ti něco "posere".. 2t dvácy mají tu výhodu, že ty motory jsou tak jednoduchý že si to zvládeš dát dohromady i sám doma - hlavní je nešetřit a když už mám motor rozdělanej tak se nezaměřit třeba jen na výměnu pístu, ale nejlíp ho rozdělat celej a změřit co je v toleranci a co už ne. Na to skoro všichni kašlou a pak se diví že se to pořád sere. Stačí to rozdělat jednou, dát dohromady pořádně a minimálně 15-20tkm bude sloužit jak má
DoBuky píše: ..každou ojetou motorku kupuješ s rizikem že se ti něco "posere".. 2t dvácy mají tu výhodu, že ty motory jsou tak jednoduchý že si to zvládeš dát dohromady i sám doma - hlavní je nešetřit a když už mám motor rozdělanej tak se nezaměřit třeba jen na výměnu pístu, ale nejlíp ho rozdělat celej a změřit co je v toleranci a co už ne. Na to skoro všichni kašlou a pak se diví že se to pořád sere. Stačí to rozdělat jednou, dát dohromady pořádně a minimálně 15-20tkm bude sloužit jak má
Přesně si to napsal, koupíš to a hned to musíš komplet rozdělat a vrazit do toho dalších 10 a více tis a i tak neni záruka, že to bude jezdit. Brácha měl to samý Mito co máš ty a byl to horor. Nefungovala tam servo přívěry, nová byla za šílenej randál, tak sme sehnali z ojetiny a tam tam vubec nepasovala, nikdo nebyl sto říct, z jakýho je to typu. Tak se jezdilo bez přívěry, strašně nahovno jízda, jenom to řvalo, vubec to nejelo, hrozně vibrovalo a kolem 9tis to trochu zatáhlo a hned kolem 11 tis zas zdechlo. Jelo to čím dál hůř, tk sme to dali do servisu a ten maník z toho vůbec nebyl, přitom měl na vratech, že dělá motocykly Cagiva(moto Hoffman Kožlany), povařil tam nějakou prasklinu na válci, dal novou volnoběžku a simerinky a vodní pumpu. Vysolili sme 10 táců a motorka chvíli jezdila, stejně nahovno jako před tim. Asi po 500 km se zadřela, nevim, olej tam byl, zkrátka shit. Pak sme to prodali jako vrak za pár drobnejch. Novej majitel do toho nalil dalších 20 tis a stejně to po roce prodával jako zadřenej vrak na díly. Navíc ta spotřeba, píšeš 6,5 l, to mi brala 750ka se 140 koníkama, co uměla valit i 300
1 reakcí na tento příspěvek Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá
SuperSic58 píše: To už nevim, jesli s náma vydrbal, ale bylo vidět, že z tý motorky vubec neni. A to není jedinej případ. Kámoš má DT 125R a vysypal se mu před pár lety motor. Tk to dal do servisu Altmanmoto Smečno a taky z toho ty maníci nebyli. Klasická GO jim trvala 9 měsíců(!!!), prý byl největší průšvih se sehnáním dílů(??) Vysolil ranec, sezóna v hajzlu a i tak už ten motor nejezdí jako dřív a ztrácí se voda a hřeje se víc, než je zdrávo. Nemluvě o spotřebě kolem 8l, to mi bere osobák, když ho honim... Pak měl problém se zakarbonovanym výfukem, ten rozebrat samozřejmě nejde, tk se musel rozřezat flexou a znovu svařit, takže prasárna na vejfuku Mě bejt 16, tk jdu jednoznačně do 4t 125, sedneš a jedeš, neřešíš žádný GO, jen občas seřídíš ventily a vyměníš olej. A spotřeba do 3l. Chci vidět študáka, co bude živit při dnešních cenách motorku, co bere 6 a víc litrů. A že to je slabší jak dvoutakt, tk co, počkám 2 roky, jezdim, a pak pořídím větší moto s jinym řidičákem
A proto jezdím na XT660R který žere 4,5l protože víc peněz na benzín nemám. :D
1 reakcí na tento příspěvek Pořád!!! stejnej problém ztrácíííí se voda ubývá
bucek123 píše: Tak včera moto přivežené domu :) ráno sem se koukl do chladiče a chladící kapalina až po hrdlo takže super ještě mi na motu odpojily přívěru (lanka)jede jak drak tak uvidíme najeto zatím 50km
S odpojenou přívěrou to jede pěkně na prd, buď jen dole nebo jen nahoře, to je jízda uplně k ničemu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2894 | Včera v 15:34 Beranidlo |
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 | posmiros | 4 | 8.4.2024 v 13:12 posmiros |
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 | komatkiller | 8 | 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf |
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 | Anonym1 | 8 | 13.8.2022 v 14:03 vilemx |
Spotřeba Yamaha TDR 125 | Matyas3k | 7 | 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ |