1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
hAjPR píše: Budiž slouží na jihu Čech dobře
Píšeš "na jihu Čech"
kdyby to byl náhodou nedaleko, tak ať se sem nový majitel přihlásí, třeba získáme nového parťáka do bláta
Naposledy editováno 27.12.2013 20:30:50
Trochu vám ty zážitky závidím, třeba mě to přiměje dodělat kufry, vyměnit nádrž, doladit oziho v navigaci a pak by to snad šlo.
Dík, za práci kterou si s tím dáváš.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Rozhodl jsem se seřídit ventily, sundal jsem nádrž a nevím co dalšího bych měl ještě sundat, abych se k tomu dobře dostal... Asi budu muset vypustit vodu a sundat chladiče, abych se dostal na seřízení výfukových ventilů? Potřeboval bych poradit, kdo s tím máte zkušenosti, co rozdělat a co ne... Vůle ventilů podle tabulek jsem našel 015/015. Díky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Sundáš nádrž, odděláš ventilátor, odpojíš lanko od dekompresoru, odděláš kondenzátor a odpojíš olejovou hadici, prostě aby ses co nejlépe dostal na ventilová víka..
Než sundáš ventilová víka, tak si vše kolem a nad nimi hlavně očisti ať ti tam nenapadá bordel.
Pak odděláš po jednom víčka (bacha na těsnění) a předem ohnutou měrkou 0,15 (jinak se tam nedostaneš) seřídíš ventily.
Povolíš šroubek, strčíš měrku 0,15, utáhneš. Měrka by měla po utažení pod šroubkem chodit ztuha, ale ne úplně na fest. Pak zkontrolovat menší a větší měrkou.
Ventily samozřejmě musíš seřizovat v horní úvrati (TDC) kdy je píst nejblíže k hlavě motoru.
TDC nastavíš, že vyndáš svíčku, otáčíš sekundárem a buď si posvítíš baterkou na píst a budeš koukat až bude v horní úvrati nebo tam strčíš třeba slámku a budeš pomalu otáčet dokud slámka nevyleze do nejvyšší polohy (špejlu tam radši nedávej bo se ti tam taky může zlomit a blblě ji budeš lovit ven).
mitazlit píše: Zdravím všechny a přeji mnoho šťastných kilometrů v novém roce.
Rozhodl jsem se seřídit ventily, sundal jsem nádrž a nevím co dalšího bych měl ještě sundat, abych se k tomu dobře dostal... Asi budu muset vypustit vodu a sundat chladiče, abych se dostal na seřízení výfukových ventilů? Potřeboval bych poradit, kdo s tím máte zkušenosti, co rozdělat a co ne... Vůle ventilů podle tabulek jsem našel 015/015. Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Stygofil píše: Vodu vypouštět nemusíš a chladiče taky nesundávej.
Sundáš nádrž, odděláš ventilátor, odpojíš lanko od dekompresoru, odděláš kondenzátor a odpojíš olejovou hadici, prostě aby ses co nejlépe dostal na ventilová víka..
Než sundáš ventilová víka, tak si vše kolem a nad nimi hlavně očisti ať ti tam nenapadá bordel.
Pak odděláš po jednom víčka (bacha na těsnění) a předem ohnutou měrkou 0,15 (jinak se tam nedostaneš) seřídíš ventily.
Povolíš šroubek, strčíš měrku 0,15, utáhneš. Měrka by měla po utažení pod šroubkem chodit ztuha, ale ne úplně na fest. Pak zkontrolovat menší a větší měrkou.
Ventily samozřejmě musíš seřizovat v horní úvrati (TDC) kdy je píst nejblíže k hlavě motoru.
TDC nastavíš, že vyndáš svíčku, otáčíš sekundárem a buď si posvítíš baterkou na píst a budeš koukat až bude v horní úvrati nebo tam strčíš třeba slámku a budeš pomalu otáčet dokud slámka nevyleze do nejvyšší polohy (špejlu tam radši nedávej bo se ti tam taky může zlomit a blblě ji budeš lovit ven).
Ještě bych dodal, že pomůže inspekční okénko na zapalování při hledání TDC.
dědvševěd píše: Zdravím pánové. Kutnohorský Advík se zabydluje v Jindřichově Hradci. Od prvního dne mi dělá radost. Až trochu potrénuju, tak se ozvu do bláta
Vítej Tak hlavně, ať není moc potřeba zde řešit nějaké závažné technické problémy
Přípravu na naší další cestu můžete sledovat bud na Facebooku nebo na našich webových stránkách
Facebook : https://www.facebook.com/lafrique2015
Web : http://www.lafrique2015.cz/.
3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
HeXedito píše: Zdravím, pánové opět na mě padla deprese způsobená vlastnictvím BMW a chci se zeptat, zda se někomu úspěšně povedlo zmírnit vibrace u LC4. Ptám se proto, že se mi fakt nechce stavět 690 od rally raidu
Nesmíš bejt slečinka ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Štemby píše: Nesmíš bejt slečinka ...
beru to jako NEHeXedito píše: Zdravím, pánové opět na mě padla deprese způsobená vlastnictvím BMW a chci se zeptat, zda se někomu úspěšně povedlo zmírnit vibrace u LC4. Ptám se proto, že se mi fakt nechce stavět 690 od rally raidu
Zkus na ni nalepit samolepku BMW. Myslím že by to mohlo pomoct . A přestavbou 690tky by sis moc nepomohl. Leda od peněz. Je to sice lepší, ale zase na sedle z 690 bys mohl kovat podkovy jak je tvrdý. Na cesty je 640 pohodlnější a na polních cestách už vibrace ani nevnímáš. A ty vibrace mají něco do sebe. Když něco montuješ a spadne ti někam šroubek, nebo matka, nebo podložka a nemůžeš to najít, nastartuješ a za chvilku je na zemi .
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 03.01.2014 18:04:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
téda pane vachmajstr....pardon -Lenko, voni jsou hlava
Ale nijak hrozný to není, pokud by k tomu bylo obuto na něčem civilnějším, tak paráda. Spíše cítím vibrace od kol -drapák, nevyváženost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Klasika píše: Tank> To proto Franto, že máš nainstalován ZmizoVYbracoKondition. Zkráceně ZVYK
Vždy když jsem potřeboval poradit, tak jsem se mohl na Lenku 100% spolehnout.
A i tato odpověď muže někomu připadat jako ftip , ale je to opět 100% pravda
Vzpomínám, když jsem se na LC4 poprvé svezl. Ono to není tak dávno - 2 roky. Ujel jsem asi 1 km po silnici a myslel jsem že mi upadnou ruce a že jsem ztratil podrážky z bot
Dnes žádné vibrace necítím.
storeman píše:
Vždy když jsem potřeboval poradit, tak jsem se mohl na Lenku 100% spolehnout.
A i tato odpověď muže někomu připadat jako ftip , ale je to opět 100% pravda
Vzpomínám, když jsem se na LC4 poprvé svezl. Ono to není tak dávno - 2 roky. Ujel jsem asi 1 km po silnici a myslel jsem že mi upadnou ruce a že jsem ztratil podrážky z bot
Dnes žádné vibrace necítím.
Já začínal na jawce .. poté jsem měl jednobucha aprilii a ted advíka. Nikdy jsem s vybracema neměl problém (nevnímal jsme je). Podle mého to je opravdu jen o zvyku.
Pomuzou penovy rukojeti jako na rallye a gumy do stupacek. Pak je taky rozdil dost v botech. Ja mam dvoje Gearne a v jednech to vibruje hodne a v druhejch malo :)
No ale motorka na dalnicni presuny to neni, to je jasny.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
a musel kupovat nový rám!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |