V květnu jsem od souseda dostal (zdarma) Wartburga 353 ve verzi deluxe, předělanýho na pick up.
Už dlouho jsem měl v plánu si udělat vozítko na pole, který by aspoň trošku lítalo. No a bylo to dobrá shoda náhod. Auto jsem kompletně očesal (až na malý kus podlahy, na kterém jsou přední sedačky a pedály), zgenerálkoval jsem si motor, opravil spojku, řazení, zainvestoval nějaký drobný do materiálu a šlo se na to. V tuto chvíli vypadá bugina trošku jinak než na fotkách (pár trubek a křížů navíc, na střeše je tato hračka ( http://www.tuningst...irena-125db-12v.html (125db, důchodci se s tím straší parádně ), prahy jsou uřezaný a včera jsem se nasral, koupil plechy, elektrody, a začal jsem vyrábět kapotu).
Jinak trošku toho technickýho chlubení -
Výkon wartburga je tuším 50 koní - mám převrtaný trysky v karburátoru a kuchlej výfuk - troufám si tvrdit 55 koní. Při celkové váze okolo 350kg to dává hodně srandy. Koho zajímá spotřeba, tak při poklidné jízdě se dostanu k 13l/100km, když tomu dávám na silnici kotel tak těch 30, no a když s tím dělám bordel v lese tak to ani nemá cenu měřit . 0 - 100 dávám za 8,6 sekundy. Záleží jak se nažeru a jak zrovna v ten den funguje ono "přesné a dokonalé" řazení pod volantem.
Kdo má zájem slyšet jak to vrčí, na uloz.to jsem nahrál video, je to cesta od hádku (Ochoz u Brna) na kraj Pozořic. http://uloz.to/xtad...3-09-03-16-41-10-avi
P.S. kdo si chcete zajezdit, dovalte benzín. Já su pro
Naposledy editováno 05.01.2014 01:22:13
1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9
1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9
1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9
Ja1 - Ze začátku jsem měl vlhké sny o jiném rámu (tenhle už moc let nevydrží), pohonu 4x4 a podobných věcech. Proveditelné to všechno je, ale stálo by mě to moc času . Edit.
Naposledy editováno 02.01.2014 12:36:07
1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9
E: Pokud si tam teda do te doby na tebe nepocka nejake cajtik. Internet a nastvani spoluobcane (hlavne naplava z Brna) sou svine. Tak bacha
Naposledy editováno 02.01.2014 18:15:10
Jinak ten rám by každopádně chtěl vyztužit, namontovat pořásné kšíry a kor jezdit s tím bez přilby a obleku je též hazard a k tomu "vykuchanému" výfuku... akorát to víc řve, ale motor ztratí na výkonu a bude jen víc žrát. Když už, tak to chce mít přesně odladěný výfuk (trojitý s komorami) a oddělené sání se třemi karbci. Vídal jsem takto upravené motory W353 v Trabantech a lítalo to jako zajíc střelený solí do p**ele.
1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9
Snažím se s tím lítat mimo silnice, ale zrovna ta cesta co je na videu mě vždycky lákala. Jsou tam parádní zatáčky, docela dobrej povrch a projede tam tak 10 aut za hodinu, a policajti žádní. Jel jsem tam minimálně už 100x za tu dobu co bydlím v Ochozi, a nikdy jsem tam nepotkal PČR. Co by tam taky dělali? 90tku tam snad ani nepřekročíš s normálním autem a vozítek co mám já taky moc není.
Jinak vypadá to teď vcelku jinak. Na bocích je místo dveří trubka, a mezi ní a "podlahou" je karisíť. Za sedačkama je kříž, na střeše je kříž a vzadu ještě pár nepodstatných trubek. Co se týče helmy, tak s ní jezdím od té doby co jsem to narval do stromu. Kdybych letěl o 10 cm jinde, tak je po mě a budou mě identifikovat podle prdele.
Nevím jestli víš jak vypadá zevnitř ten první tlumič na wartburgovi, ale jsou tam 4 přepážky, vždycky do cca. 2/3 šířky toho tlumiče napřeskáčku zasebou. No a ten dědula co to měl předemnou to tam místama vyplnil vatou. Jezdil s tím do leso pro dřevo a potřeboval aby to dělalo co nejmenší rámus. Já jsem to všechno i s přepážkama vyházel, a tu obdélníkovou komoru jsem nahradil dvojitým kuželem (sice jedna komora, ale spočítal jsem si tvar vůči délce a průměru kolene, velikosti výfukových kanálů apod., takže ten výfuk není jen zmršenej.) To že to teďka řve, protože tam není žádnej tlumič, je pravda, ale jede to líp (0-100 měření). Spotřeba je zvýšená kvůli převrtaným tryskám v karburátoru.
seikos píše: By mě zajímalo, kolik ty trubičky vydrží, když to půjde na boudu. No a chtělo by to nějaký pořádný veliký kola
Naprostý souhlas! Jezdil sem dva roky rodeocross,nemáš tam pásy a při první "boudě" tě to zamáčkne.Určitěs na tom strávil spoustu času,ale ještě to raděj dodělej.Je to od pohledu nebezpečné.
1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9
Svíčka se mi zasírá ta prostřední, nevím čím to je. vždycky to tak měsíc jezdí a pak to chvilkama jede na dva nebo na tři válce. Svíčku čistím a vypaluju furt dokola než se naseru, koupím novou a celej kolotoč jede odznova. Místo výstroje si beru hodně vrstev... Bunda, dvě mikiny, dvoje kalhoty, rukavice a helmu... myslím že dostačující.
1 reakcí na tento příspěvek Buggy Wartburg 353 - Evžen 0.9
Stavěl sem před 7 lety a prakticky jsem se na tom naučil základy. Motor byl 105, přední náprava trabi a hromada práce. Ta věc se dokázala rozjet i po zadních. Přez boudu to šlo jednou tak v osmi pětkách a nápravy byly zlámaný několikrát. No ještě že už to je pryč, časem bych se v tom zabil.
Když už se tu baví pohromadě tolik lidí, nemáte náhodou někdo doma nějaký kulatý samostatný světla? Nějaký na buginu prostě, když je teďka přes zimu ve 4 tma tak s tím není žádná prdel.
Motor je ale komplet překopaný, jiné hlavy, předělané kanály i klika, větší karbec... ve výsledku téměř trojnásobný výkon oproti originálu. Ale životnost motoru nebude nic extra.
http://www.motorkari...=25&&pgr=162