1 reakcí na tento příspěvek Touratech R 1200 Rallye
0.4T?
1 reakcí na tento příspěvek Touratech R 1200 Rallye
Jak píše Seikos - do alp bohatě stačí sériová moto a na poušť budou asi vhodnější kousky. Tohle bude kousek pro bohatý individualisty...
Dave81 píše: Ze zkušenosti vím, že hodnotit motorku z fotek může být ukvapený. Nejdůležitější stejně je jak se na tom jede, prd o tomhle projektu vím, jen odhaduju, že cena bude v kategorii, kterou pro mě nemá cenu řešit.
Jak píše Seikos - do alp bohatě stačí sériová moto a na poušť budou asi vhodnější kousky. Tohle bude kousek pro bohatý individualisty...
Souhlas,pěknej střízlivej názor...
Já jen dodám,že se mi to líbí!
2 reakcí na tento příspěvek Touratech R 1200 Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Touratech R 1200 Rallye
Naposledy editováno 13.11.2013 18:09:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Touratech R 1200 Rallye
KubaLC8 píše: 0.35t?
0.4T?
Ideální do pouště Vždyť i na dálkových rallye se používají čím dál větší kubatury a čím dál těžší motorky
2 reakcí na tento příspěvek Touratech R 1200 Rallye
nemá již žádnou vizuální spojitost s rallye motorkama. Nepochybuju, že si svoje příznivce najde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Touratech R 1200 Rallye
Mann píše: No myšlenka to není úplně špatná a 1/2 t to taky zákonitě nemusí vážit. Řekl bych, že se TOURATECH krásně trefil do mezery na trhu. Žádné z dnes vyráběných velkoobjemových cendur
nemá již žádnou vizuální spojitost s rallye motorkama. Nepochybuju, že si svoje příznivce najde
Ale jo, urcite najde, bude k videni na GG, Makarske, Stelviu, ve Faru a podobne hard offroad akce
Mann píše: No myšlenka to není úplně špatná a 1/2 t to taky zákonitě nemusí vážit. Řekl bych, že se TOURATECH krásně trefil do mezery na trhu. Žádné z dnes vyráběných velkoobjemových cendur
nemá již žádnou vizuální spojitost s rallye motorkama. Nepochybuju, že si svoje příznivce najde
Souhlas,kdo se bude chtít odlišit a přesto vlastnit Baworáka,tohle bude jasná volba...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Touratech R 1200 Rallye
Jinak psali že šla váha dolů o 24kg má to aktivní podvozek.No asi to nebude tak špatný.A k tý hmotnosti ,vzpomente si jak jezdily dakar před 20lety měli tam 60l benzínu a hmotnost měli taky kolem 200kg.Dneska jezděj 14denní motokros.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Touratech R 1200 Rallye
KubaLC8 píše: Ale jo, urcite najde, bude k videni na GG, Makarske, Stelviu, ve Faru a podobne hard offroad akce
Ne každý kdo si koupí Panigale musí mít obroušené slidery, ne každý kdo vlastní KTM ADV nebo něco podobného se musí vracet z projížďky či výletu jak kolchozník z podzimní orby. Když se model líbí a bude mít na to dostatek žetónků tak si to prostě koupí a bude používat dle vlastního gusta. Co je na tom špatně? Že to bude vlastnit pár snobů, kteří k motorkám jinak nemají žádný vztah? To je jiná kapitola a tento koncept za to nemůže. Osobně bych uvítal více takových úpravců a nejen pro BMW. Na fotce vypadá jak vypadá - realný výsledek může být přesně opačný, osobně bych na něčem takovém s radostí a hrdě pracoval. Je to prostě snaha něco udělat jinak.
Tak bych raději viděl nové SUPER TÉNÉRE v tomto provedení, ale ....
[img]
Naposledy editováno 14.11.2013 12:40:01
TOLI. píše: sseba1> Taky si v autě koukáš pod přední kolo? Je to kravina koukat máš minimálně 5m před sebe a to jde i stimhle.
Jinak psali že šla váha dolů o 24kg má to aktivní podvozek.No asi to nebude tak špatný.A k tý hmotnosti ,vzpomente si jak jezdily dakar před 20lety měli tam 60l benzínu a hmotnost měli taky kolem 200kg.Dneska jezděj 14denní motokros.
přesně tak,motorkos,nikoli dloudobá vytrvalostní soutěž..servis po každé jizdě..tehdy to tak uplně nebylo a ani nešlo...ale vše má vývoj a je to v pořádku..
2 reakcí na tento příspěvek Touratech R 1200 Rallye
a) je to KONCEPT neboli SHOWBIKE. Není to motorka na prodej. Prostě firmy si čas od času staví takové stroje pro publicitu a výstavy a třeba testování výrobních postupů nebo technologií apod. Tohle je motorka postavená pro radost jednoho ze spolumajitelů a slouží jako showbike na předvádění aktivního podvozku Touratech Suspension by Tractive řady DDA.
b) já mám osobně stroj, který je koncepcí hodně podobný tady tomu - taky s pevným kokpitem a vysokým stromečkem atd. Když nevíte, jaká je ergonomie při jízdě ve stupačkách, tak nekritizujte to, čemu nerozumíte. Na téhle motorce se pochopitelně dá jet v sedě - na přejezdech. Letos jsem s ní najel v Maroku přes 4500km a z toho polovinu na přejezdech po silnici a většinou v sedě. Ale je to stavěné na jízdu ve stupačkách a všechno je tomu podřízené - výška a úhly řídítek, tvar kapotáže v místech kde se motorka drží koleny i sklon a umístění přístrojů - tak aby na ně člověk mohl ve vteřině mrknout a zase se mohl dívat dopředu.
c) hmotnost je o 25kg nižší než originál, takže se dá spočítat že ta motorka váží 213kg. Moje má těsně nad 200kg (s bezdušovými ráfky, dvoukotoučem a ABS) a velké "dakarské" pouštní speciály měly kolem 190kg, takže to je pořád snesitelné. Pochopitelně kdyby se vyhodil telelever a nahradil klasickou vidlí a místo bezdušových ráfků by se použily užší a lehčí a vpředu třeba jiné brzdy, tak by se dalo na tuhle hmotnost dostat taky. U tohodle showbiku to nebyla priorita. Kdyby chtěli, mohli kapotáže udělat z karbonu a určitě by oproti laminátu taky ušetřili apod.
d) ta trubková konstrukce, která nahrazuje "stromeček" je svařená z duralových trubek a oproti klasickému stromečku z duralových plechů ušetřili 50% hmotnosti. Ty štosy, které ta část dostává, jsou obrovské - zejména při pádech. Na své motorce jsem to musel 2x zesilovat, protože setrvačná energie přístrojů (roadbook nebo elektronický roadbook, tripmaster a případně GPS dokážou při pádu ten hliníkový profil v pohodě ohnout - pokud maska není dělaná jako nosná. Kdyby to nenastříkali žlutou barvou, ani si toho v kokpitu nevšimnete. Vedle je prostor na nějaké látkové tašky na drobné vybavení, protože jinde na té motorce není prostor kam dát třeba telefon, tracking nebo nabíječky apod.
e) stavěli to od srpna do října. Prvního listopadu už ta motorka jezdila. Má najeto 2200km offroad - při testování toho podvozku DDA. To byl celý princip. Jak někdo psal, stačí nalepit samolepku na kokpit a vyrazit - a oni s ní skutečně vyráží - do Namibie, kde má spolumajitel firmy svojí offroad základnu.
f) Naživo vypadá podstatně líp než na fotkách. Osobně bych na ní dal naprosto jiné polepy ale asi nebyl čas, polepy tiskli a lepili o víkendu těsně před výstavou. Pochopitelně že se nemusí líbit každému ale minulou sobotu nám představili tři nové motorky - plně naloženou 1190 Adventure R, nové R1200GS Adventure a tenhle koncept. Bylo tam 100 lidí ze 38 zemí. NIKDO, podotýkám NIKDO ten večer nefotil ani neprohlížel ty dva další - všichni lezli kolem téhle rallye. Na výstavě byla totální magnet. Na stánku jsem byl 3 dny a když pominu novinářský den, tak během normální výstavy byly kolem ní prakticky neustále lidi. Je to showbike a jako showbike to taky fungovalo.
Jinak všechny informace jsou zde:
Touratech R1200GS Rallye na EICMA
Naposledy editováno 15.11.2013 12:57:20
Tak bych raději viděl nové SUPER TÉNÉRE v tomto provedení, ale ....
[img] ja to chapu, ze 98% majitelu vsech motorek nikdy nepozna limity stroje, at si s tim jezdi kazdej kdo chce kam chce. Kupce si to urcite najde a predpokladam, ze jich nebude malo, protoze Ikona GS, prestavena TT na "special" je uz neco. To nerikam nijak rypave! i ja jsem mrdal co travi 50% casu jizdy na silnici
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 0 | 26.5.2024 v 22:25 Tom73x |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |