1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaškrcení na 35 kw
shock3z píše: Je mi 18, mám uškrceno na 35kw, a rozhodně se necjtím něják v nevýhodě a stíhám krásně, i motorka jede docela v pohodě. Podle mě je to logický, nejřív 50 nebo 125 a pak 35kw a pak teprve plnej céres. Ještě rok to vklidu vydržím a pak odškrtím ( cestou jako jsem to škrtil), někdo si může řikat, že jsem posránek, že to neotevřu. Ale za ty případný problémy mi to fakt nestojí. Buďto si to nech uškrtit a nech to tak na ty dva roky než si to rozšíříš a nebo si kup něco s origo výkonem 35kw. Opravdu nechápu uvyžování některejch mejch vrstevníků
Přesně tak
1 reakcí na tento příspěvek Zaškrcení na 35 kw
Dokázal bych tvrdit, že by se počet úmrtí na motorce o dost snížil
3 reakcí na tento příspěvek Zaškrcení na 35 kw
bylo by po ptákách (podobných starostech). Však už Komenský pravil "všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest". Tedy není-li někdo schopen vydržeti věku, než bude na takovou a makovou motorku papíry míti, potom by je neměl dostati vůbec.
V Itálii měli před léty předpis, že čerstvý absolvent ŘO nějakou dobu nesměl řídit vozidla nad určitý výkon. A toto zavést v tomto bordelistánu=protekcestánu, byl by konec cucákům, jimž na zlodějnách zbohatlý papínek hned po absolvování fahrschule koupí pětilitrového bramboráka, fracek naloží holky, vruuum... a v první zatáčce 5 křížků u silnice! Popravdě - takových nezodpovědných fracků škoda nebude, hlavně, když s sebou nevezmou někoho nevinného. Což bohužel málokdy jest.
Něco podobného 15letí frajírci se žabožroutskými "mopedauty", starajícími se v 15-ti letech jen o to, jak zařídit, aby to jelo více, než předepsaných 45km/h. A vůbec provoz těchto vozítek nepovolit tam, kde platí značka "zákaz vjezdu traktorů". Když už, tak jen ve městech, ale i tam je omezení 45km/h vs 50km/h dosti sporné. Mopedauta typu Aixam, Ligier, Microcar jsou zlem, jež by nemělo být na silnice vůbec vpuštěno. Už jen proto, jaký to dokáže pubertálním frackům dodat pocit falešné vyspělosti.
J.M.K. píše: Asi by bylo nejlepší jakékoli "škrticí sady" legislativně vůbec nepovolit a
bylo by po ptákách (podobných starostech). Však už Komenský pravil "všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest". Tedy není-li někdo schopen vydržeti věku, než bude na takovou a makovou motorku papíry míti, potom by je neměl dostati vůbec.
V Itálii měli před léty předpis, že čerstvý absolvent ŘO nějakou dobu nesměl řídit vozidla nad určitý výkon. A toto zavést v tomto bordelistánu=protekcestánu, byl by konec cucákům, jimž na zlodějnách zbohatlý papínek hned po absolvování fahrschule koupí pětilitrového bramboráka, fracek naloží holky, vruuum... a v první zatáčce 5 křížků u silnice! Popravdě - takových nezodpovědných fracků škoda nebude, hlavně, když s sebou nevezmou někoho nevinného. Což bohužel málokdy jest.
Něco podobného 15letí frajírci se žabožroutskými "mopedauty", starajícími se v 15-ti letech jen o to, jak zařídit, aby to jelo více, než předepsaných 45km/h. A vůbec provoz těchto vozítek nepovolit tam, kde platí značka "zákaz vjezdu traktorů". Když už, tak jen ve městech, ale i tam je omezení 45km/h vs 50km/h dosti sporné. Mopedauta typu Aixam, Ligier, Microcar jsou zlem, jež by nemělo být na silnice vůbec vpuštěno. Už jen proto, jaký to dokáže pubertálním frackům dodat pocit falešné vyspělosti.
existují i "fracci" co si na to vydělají sami. A zakázat škrtit je taky blbost. To že se to většinou obchází je věc druhá, ale proč by někdo neměl mít možnost, pokud chce, jezdit na velké moto s omezeným výkonem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaškrcení na 35 kw
J.M.K.> Relativně silný auta a motorky trošku staršího data výroby se dneska dají sehnat "za pár korun", často levněji než ty slabší protože velkej silnej motor chce dneska málokdo (hlavně u aut, u motorek se jde obvykle po výkonu). Nemusí to být vždycky synáček bohatých rodičů, na silný auto se dá vydělat "za chvíly" na brigádě.
Snahu donutit mopedauto jet víc chápu, cokoliv co nestačí tempu provozu je nebezpečný jak sobě tak okolí takže když už bych něco takovýho měl tak bych se taky snažil aby to jelo víc. Naopak nechápu jak něco takovýho mohl vůbec někdo homologovat.
Naposledy editováno 07.11.2013 07:58:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaškrcení na 35 kw
posejpik píše: shock3z> ... A přiznám se, že jsem včera seděl na Warrioru 1700 a svezení jsem odmítl. Ohromný respekt. Ať si každý říká co chce, ale je to jako bys měl mít první auto Lambo Countouch, bez elektroniky a ohromným výkonem v manálu. Prostě kravina.. Nepřemýšlel bych nad tím... Čekat se vyplatí, protože se toho možná i dožiješ..
spíš zetora
stráťa píše:
Snahu donutit mopedauto jet víc chápu, cokoliv co nestačí tempu provozu je nebezpečný jak sobě tak okolí takže když už bych něco takovýho měl tak bych se taky snažil aby to jelo víc. Naopak nechápu jak něco takovýho mohl vůbec někdo homologovat.
Souhlas
jinak za sebe mohu říct že jezdím na pouhých 25 KW a nemám s tim nějak velký problém... sice by to na 35 asi bylo lepší ale nehrotim to ... myslim že už i tak se na tom dá lehce zabít a těch 35 bych řekl že už je fakt dostatečnejch vzhledem k věku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaškrcení na 35 kw
A k těm výkonům. Kdyby to mělo být podle toho co tu píšeš, tak každej stroj co má laděnej výfuk nebo dynojet by měl zůstat v garáži, protože to nějakýho poníka přidá a chci vidět jak tě na úřadě donutěj to změřit na brzdě a zapsat do TP
Kdežto naopak rozmazlený fracek, kterému de facto "rostou peníze na stromě" (=bohatý otec, co si kluk řekne, to hned má), si ničeho takového vážit nebude, žije s pocitem "no jo, když to rozjebu - tak co, fotr koupí novou káru, dyť jde o hovno"... a právě ten pak bude jezdit jako blázen, bez respektu a soudnosti. A i v těchto případech by nebylo od věci rozsortovat i povolené výkonové kategorie i u aut, dle věku a praxe. Už samo o sobě to nutí k zamyšlení, že motorky rozsortované jsou, zatímco v případě auta, 18letý kluk, co si před hodinou vyzvedl ŘP na okrese, hned může kočírovat klidně Testarossu, schopnou jet 280km/h.
1 reakcí na tento příspěvek Zaškrcení na 35 kw
p.s. omlouvam se za pravopis a diakritiku jsem po tezky sichte
Na motorky šahaj skoro každej rok a na auta serou, přitom si myslím že auto dokáže víc škody. A navíc kdo má ty řidičáky furt platit? Mělo by to být že uděláš jeden a pak si jen skočíš pro nový papíry.
Naposledy editováno 01.07.2015 22:52:37