globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zaškrcení na 35 kw
 
5.11.2013 v 20:50
Nemáte někdo zkušenost se zaškrcením motoru na 35 kw jen "papírově"? Budu kupovat Yamahu xj6, která má 57 kw a chtěl bych si jí nechat stáhnout. Potřeboval bych poradit kde a od koho si to nechat napsat, abych s tím pak neměl dodatečně nějaké problémy, např. s pojišťovnou, kdyby se něco stalo aby to třeba nepřeměřovali.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaškrcení na 35 kw

6.11.2013 v 17:37 | Nahoru | #31
Orličan> to bylo hrozně teplý

(reakce na) Zaškrcení na 35 kw

6.11.2013 v 19:45 | Nahoru | #32

shock3z píše: Je mi 18, mám uškrceno na 35kw, a rozhodně se necjtím něják v nevýhodě a stíhám krásně, i motorka jede docela v pohodě. Podle mě je to logický, nejřív 50 nebo 125 a pak 35kw a pak teprve plnej céres. Ještě rok to vklidu vydržím a pak odškrtím ( cestou jako jsem to škrtil), někdo si může řikat, že jsem posránek, že to neotevřu. Ale za ty případný problémy mi to fakt nestojí. Buďto si to nech uškrtit a nech to tak na ty dva roky než si to rozšíříš a nebo si kup něco s origo výkonem 35kw. Opravdu nechápu uvyžování některejch mejch vrstevníků



Přesně tak

Zaškrcení na 35 kw

6.11.2013 v 20:19 | Nahoru | #33
Každého věc. Je mu teprve 18.let. Kolik z vás v 16.letech proháněli jawu 350 a neměli jste papíry ve 13nácti na fichtlech a dneska motorky s alu kuframa bez homologace přídavná světla se stejným problémen a spoustu jiného. Málo kdy vám policie uzná nevinu. Skoro vždy za to může motorkář, protože jel moc rychle.

Zaškrcení na 35 kw

6.11.2013 v 20:21 | Nahoru | #34
TomasGSR> Ty jsi teplej normálně, tak buď ticho

1 reakcí na tento příspěvek Zaškrcení na 35 kw

6.11.2013 v 20:22 | Nahoru | #35
shock3z> Kéž by mělo víc mladých "talentů" podobný uvažování jako ty.

Dokázal bych tvrdit, že by se počet úmrtí na motorce o dost snížil

(reakce na) Zaškrcení na 35 kw

6.11.2013 v 21:48 | Nahoru | #36
Parťák> Na druhou stranu by mě zajímala statistika kolik 18-20 letých se zabilo na otevřených moto.
Většinou čtu 25-35 věk.

Zaškrcení na 35 kw

6.11.2013 v 21:55 | Nahoru | #37
And> Ono je to zavádějící. Rozhodně ke každé nehodě (úmrtí motorkáře) nejede televize nebo noviny. Ale je pravda, že ta statistika by mě opravdu zajímala

3 reakcí na tento příspěvek Zaškrcení na 35 kw

6.11.2013 v 22:42 | Nahoru | #38
Asi by bylo nejlepší jakékoli "škrticí sady" legislativně vůbec nepovolit a
bylo by po ptákách (podobných starostech). Však už Komenský pravil "všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest". Tedy není-li někdo schopen vydržeti věku, než bude na takovou a makovou motorku papíry míti, potom by je neměl dostati vůbec.
V Itálii měli před léty předpis, že čerstvý absolvent ŘO nějakou dobu nesměl řídit vozidla nad určitý výkon. A toto zavést v tomto bordelistánu=protekcestánu, byl by konec cucákům, jimž na zlodějnách zbohatlý papínek hned po absolvování fahrschule koupí pětilitrového bramboráka, fracek naloží holky, vruuum... a v první zatáčce 5 křížků u silnice! Popravdě - takových nezodpovědných fracků škoda nebude, hlavně, když s sebou nevezmou někoho nevinného. Což bohužel málokdy jest.

Něco podobného 15letí frajírci se žabožroutskými "mopedauty", starajícími se v 15-ti letech jen o to, jak zařídit, aby to jelo více, než předepsaných 45km/h. A vůbec provoz těchto vozítek nepovolit tam, kde platí značka "zákaz vjezdu traktorů". Když už, tak jen ve městech, ale i tam je omezení 45km/h vs 50km/h dosti sporné. Mopedauta typu Aixam, Ligier, Microcar jsou zlem, jež by nemělo být na silnice vůbec vpuštěno. Už jen proto, jaký to dokáže pubertálním frackům dodat pocit falešné vyspělosti.

(reakce na) Zaškrcení na 35 kw

6.11.2013 v 23:06 | Nahoru | #39

J.M.K. píše: Asi by bylo nejlepší jakékoli "škrticí sady" legislativně vůbec nepovolit a
bylo by po ptákách (podobných starostech). Však už Komenský pravil "všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest". Tedy není-li někdo schopen vydržeti věku, než bude na takovou a makovou motorku papíry míti, potom by je neměl dostati vůbec.
V Itálii měli před léty předpis, že čerstvý absolvent ŘO nějakou dobu nesměl řídit vozidla nad určitý výkon. A toto zavést v tomto bordelistánu=protekcestánu, byl by konec cucákům, jimž na zlodějnách zbohatlý papínek hned po absolvování fahrschule koupí pětilitrového bramboráka, fracek naloží holky, vruuum... a v první zatáčce 5 křížků u silnice! Popravdě - takových nezodpovědných fracků škoda nebude, hlavně, když s sebou nevezmou někoho nevinného. Což bohužel málokdy jest.

Něco podobného 15letí frajírci se žabožroutskými "mopedauty", starajícími se v 15-ti letech jen o to, jak zařídit, aby to jelo více, než předepsaných 45km/h. A vůbec provoz těchto vozítek nepovolit tam, kde platí značka "zákaz vjezdu traktorů". Když už, tak jen ve městech, ale i tam je omezení 45km/h vs 50km/h dosti sporné. Mopedauta typu Aixam, Ligier, Microcar jsou zlem, jež by nemělo být na silnice vůbec vpuštěno. Už jen proto, jaký to dokáže pubertálním frackům dodat pocit falešné vyspělosti.


existují i "fracci" co si na to vydělají sami. A zakázat škrtit je taky blbost. To že se to většinou obchází je věc druhá, ale proč by někdo neměl mít možnost, pokud chce, jezdit na velké moto s omezeným výkonem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaškrcení na 35 kw

7.11.2013 v 07:56 | Nahoru | #40
Podle mě je problém u škrcení i v dnešních motorkách. Většina silničních mašin je podvozkově natolik vyspělá že při rychlostech kterých ta škrcená mašina dosáhne je daleko od limitů a jízda prostě není zábavná.

J.M.K.> Relativně silný auta a motorky trošku staršího data výroby se dneska dají sehnat "za pár korun", často levněji než ty slabší protože velkej silnej motor chce dneska málokdo (hlavně u aut, u motorek se jde obvykle po výkonu). Nemusí to být vždycky synáček bohatých rodičů, na silný auto se dá vydělat "za chvíly" na brigádě.
Snahu donutit mopedauto jet víc chápu, cokoliv co nestačí tempu provozu je nebezpečný jak sobě tak okolí takže když už bych něco takovýho měl tak bych se taky snažil aby to jelo víc. Naopak nechápu jak něco takovýho mohl vůbec někdo homologovat.

Naposledy editováno 07.11.2013 07:58:04

(reakce na) Zaškrcení na 35 kw

7.11.2013 v 09:02 | Nahoru | #41
TomasGSR> Nebylo, jen souhlasím s jeho konkrétním názorem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaškrcení na 35 kw

7.11.2013 v 13:33 | Nahoru | #42
shock3z> Jasný, já tedy jak "idiot" čekal, až mi bude 21, což bylo letos a oni neomezený výkon posunuli až od 24 nebo praxe.. Takže jsem ostrouhal. Ale koupil jsem si FMX 650, je pravda, že to má papírově 27kw, ale ve skutečnosti přetriskováno, dyno, kn a podle brzdy 36kw a řekl bych, že to docela stačí. Vem si 125ccm Hondu, taky jede 190km/h, to moje Honda zase ne, ale výkon naprosto dostačující na normální ježdění. A přiznám se, že jsem včera seděl na Warrioru 1700 a svezení jsem odmítl. Ohromný respekt. Ať si každý říká co chce, ale je to jako bys měl mít první auto Lambo Countouch, bez elektroniky a ohromným výkonem v manálu. Prostě kravina.. Nepřemýšlel bych nad tím... Čekat se vyplatí, protože se toho možná i dožiješ..

(reakce na) Zaškrcení na 35 kw

7.11.2013 v 15:55 | Nahoru | #43

posejpik píše: shock3z> ... A přiznám se, že jsem včera seděl na Warrioru 1700 a svezení jsem odmítl. Ohromný respekt. Ať si každý říká co chce, ale je to jako bys měl mít první auto Lambo Countouch, bez elektroniky a ohromným výkonem v manálu. Prostě kravina.. Nepřemýšlel bych nad tím... Čekat se vyplatí, protože se toho možná i dožiješ..



spíš zetora

(reakce na) Zaškrcení na 35 kw

7.11.2013 v 16:13 | Nahoru | #44

stráťa píše:
Snahu donutit mopedauto jet víc chápu, cokoliv co nestačí tempu provozu je nebezpečný jak sobě tak okolí takže když už bych něco takovýho měl tak bych se taky snažil aby to jelo víc. Naopak nechápu jak něco takovýho mohl vůbec někdo homologovat.



Souhlas

jinak za sebe mohu říct že jezdím na pouhých 25 KW a nemám s tim nějak velký problém... sice by to na 35 asi bylo lepší ale nehrotim to ... myslim že už i tak se na tom dá lehce zabít a těch 35 bych řekl že už je fakt dostatečnejch vzhledem k věku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaškrcení na 35 kw

8.11.2013 v 09:14 | Nahoru | #45
J.M.K.> Jako s těma velkoobjemovejma autama opatrně áno? Není to vždycky o tom, že papínek dělá šrajtofli, třeba lidi v mým okolí co si pořídili takovýhle auta jsou za to často kritizovaný, ale že si to třeba od 16ti poctivě syslej to jim nikdo ani věřit nechce a myslej si, že takovýhle jetý auto stojí statisíce, ale ona to je blbost, protože jak tu někdo psal. Dneska lidi velký objemy nechtěj a tak to prodavají za levno. Např. si kamarad poctivě od mala škudlil peníze (velkej fanda merglu) a když si koupil jety CLK s V8 tam po něm všichni začli řvát, že se u něj doma činil tatík.
A k těm výkonům. Kdyby to mělo být podle toho co tu píšeš, tak každej stroj co má laděnej výfuk nebo dynojet by měl zůstat v garáži, protože to nějakýho poníka přidá a chci vidět jak tě na úřadě donutěj to změřit na brzdě a zapsat do TP

(reakce na) Zaškrcení na 35 kw

9.11.2013 v 11:02 | Nahoru | #46
StrejdaMortymer> Jenže to mícháš jablka s hruškami. Kluk, který si musel na toho "mergla" poctivě vydělat, tak přirozeně i získá respekt, ví, "co jsou peníze" a dokáže si představit, jak by tu ztrátu cítil, kdyby to auto rozsekal. O to víc si jej váží a podvědomě se podle toho chová za volantem.
Kdežto naopak rozmazlený fracek, kterému de facto "rostou peníze na stromě" (=bohatý otec, co si kluk řekne, to hned má), si ničeho takového vážit nebude, žije s pocitem "no jo, když to rozjebu - tak co, fotr koupí novou káru, dyť jde o hovno"... a právě ten pak bude jezdit jako blázen, bez respektu a soudnosti. A i v těchto případech by nebylo od věci rozsortovat i povolené výkonové kategorie i u aut, dle věku a praxe. Už samo o sobě to nutí k zamyšlení, že motorky rozsortované jsou, zatímco v případě auta, 18letý kluk, co si před hodinou vyzvedl ŘP na okrese, hned může kočírovat klidně Testarossu, schopnou jet 280km/h.

Zaškrcení na 35 kw

9.11.2013 v 12:10 | Nahoru | #47
V dnesni dobe uz ti to nikdo papirove neudela a motorku ktera ma v papirech neco, ceho se ti pred tebou chteli zbavit, protoze to odskrtili doma, bych si fakt nekoupila.

Naposledy editováno 12.07.2018 11:40:55

1 reakcí na tento příspěvek Zaškrcení na 35 kw

3.12.2013 v 23:39 | Nahoru | #48
no panove jak to tu tak ctu, tak se to deli na 2 tabory, chran buh abych vam do toho nejak kecal jen prihodim svuj postreh ohledne A2, samozdrejme jsem byl taky slusne nasraty kdyz jsem si uz jako cerstve 24lety vyzvedaval ridicak na moto a auto zaroven ale necekal jsem ze mi jeste nedaji tu neomezenou protoze v dobe kdy jsem slozil zkousky mi bylo pouze "skoro 24" nastal problem jakou motorku, proletel jsem 3x do kola cely forum a mezi tim jsem si uzival papiry na jawce 250 panelka. super stoj ale nechala me v pruseru prakticky na kazdy delsi jizde, jakozto ditko byť pracujici ale prezto chude jsem chtel za minimum penez maximum muziky a tak padla volba na mou aktualni motorku (suzuki gs 500 "94" 34,1 kW) v podstate maximum co mi legislativa dovolí jezdit. Po jawce je to jako ze skodovky do porsche ale po jedny sezone a par tisicich uz to precijen slabne. na bezpecne predjeti, dobrzdeni krizovky a vcasny prijezd kamkoliv to naprosto dostacuje ale ruku na srdce kdo z nas obcas na prazdne silnici nezmagori? nepotrebuju litra+ vzdyt i 6decka ma stejnou maximalku jako talir ale je na tom podstatne vetsi zabava a radost z jizdy i kdyz to ma jen o deci vic nez muzu ridit ted. nejzasadnejsi problem ktery resim ted je ten jestli mi stoji za to kupovat silnejsi masinu GSX600F 63kW a nechat ji seskrtit na 35kw a nebo si priplatim za dalsi kurz autoskoly a uz budu mit neomezenou moznost vyberu, a nebo si hold pretrpim jeste jednu sezonu na gsu a pak si udelam jen "podstatne" levnejsi rozsireni. Tak a jsem zvedavej co mi kdo poradi a za co me kdo odsoudi

p.s. omlouvam se za pravopis a diakritiku jsem po tezky sichte

(reakce na) Zaškrcení na 35 kw

4.12.2013 v 14:25 | Nahoru | #49
Bulit69> to ti to v autoskole nerekli ze na velkou musis pockat do 24ti? Na cem si delal vycvik?

Zaškrcení na 35 kw

1.7.2015 v 22:49 | Nahoru | #50
Mě se třeba nelíbí čekat na velkou motorku do 24 , s praxí do 20 let. S prominutím čuráci s 15let starýma bávama si můžou do takovýho auta sednout hned v 18 ikdyž má auto 110Kw udělají na tom rádoby tuning, klasika větší gumy snížit auto a laďák rozhodí to na co bylo to auto stavěnýa pak ještě jezdi jak .... škoda psát. Nepotkal jsem ještě normálního člověka co má bmw (vyjma motorek)

Na motorky šahaj skoro každej rok a na auta serou, přitom si myslím že auto dokáže víc škody. A navíc kdo má ty řidičáky furt platit? Mělo by to být že uděláš jeden a pak si jen skočíš pro nový papíry.

Naposledy editováno 01.07.2015 22:52:37
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist