no panove jak to tu tak ctu, tak se to deli na 2 tabory, chran buh abych vam do toho nejak kecal jen prihodim svuj postreh ohledne A2, samozdrejme jsem byl taky slusne nasraty kdyz jsem si uz jako cerstve 24lety vyzvedaval ridicak na moto a auto zaroven ale necekal jsem ze mi jeste nedaji tu neomezenou protoze v dobe kdy jsem slozil zkousky mi bylo pouze "skoro 24" nastal problem jakou motorku, proletel jsem 3x do kola cely forum a mezi tim jsem si uzival papiry na jawce 250 panelka. super stoj ale nechala me v pruseru prakticky na kazdy delsi jizde, jakozto ditko byť pracujici ale prezto chude jsem chtel za minimum penez maximum muziky a tak padla volba na mou aktualni motorku (suzuki gs 500 "94" 34,1 kW) v podstate maximum co mi legislativa dovolí jezdit. Po jawce je to jako ze skodovky do porsche ale po jedny sezone a par tisicich uz to precijen slabne. na bezpecne predjeti, dobrzdeni krizovky a vcasny prijezd kamkoliv to naprosto dostacuje ale ruku na srdce kdo z nas obcas na prazdne silnici nezmagori? nepotrebuju litra+ vzdyt i 6decka ma stejnou maximalku jako talir ale je na tom podstatne vetsi zabava a radost z jizdy i kdyz to ma jen o deci vic nez muzu ridit ted. nejzasadnejsi problem ktery resim ted je ten jestli mi stoji za to kupovat silnejsi masinu GSX600F 63kW a nechat ji seskrtit na 35kw a nebo si priplatim za dalsi kurz autoskoly a uz budu mit neomezenou moznost vyberu, a nebo si hold pretrpim jeste jednu sezonu na gsu a pak si udelam jen "podstatne" levnejsi rozsireni. Tak a jsem zvedavej co mi kdo poradi a za co me kdo odsoudi
p.s. omlouvam se za pravopis a diakritiku jsem po tezky sichte