Objevil jsem na youtube koncepci zajímavého motoru.
Co si o tom myslíte? Nevíte jestli už to někdo zkonstruoval?
1 reakcí na tento příspěvek Paut Motor
1 reakcí na tento příspěvek Paut Motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paut Motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paut Motor
dewwil píše: PetrXX> na excentrech v kluzných ložiskách, tudíž "na volno", bude to háklivý hodně na vyvážení celýho klikového ústrojí...
Díky.
No člověče, nebude to pak náchylné na obrácený chod? Já si neumím představit, jak donutit celé to ústrojí aby šlo směrem, kam má..?
1 reakcí na tento příspěvek Paut Motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paut Motor
dewwil píše: .zelenac.jk.rx> dva z nich jsou kompresory, z toho co jsem pochopil z videa...
Tak to já podle schěmatu chápu že to jsou 4 válce a současně 4 kompresory. A je to kombinace 4T rešení sání přes tlakem otevíraný ventil a 2T výfukového kanálu. Hodně zajímavý.
Sací ventil bez rozvodu a přímý vstřik paliva.
Naposledy editováno 06.11.2013 06:47:38
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paut Motor
petrvtr_new píše: Je to rozhodne zajimave, ale nejak nerozumim tomu, v cem je prinos takoveho reseni. Nasli jste nekdo nejake dalsi info?
4x přeplňovaný čtyřválec 2T s přímým vstřikem s kruhovým schématem a tudíž bez vibrací
Já tomu přínosu rozumím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paut Motor
seikos píše: 4x přeplňovaný čtyřválec 2T s přímým vstřikem s kruhovým schématem a tudíž bez vibrací
Já tomu přínosu rozumím
Přesně tak jak říká Seikos.
Přeplňovanej 2T to je masakr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paut Motor
seikos píše: Tak to já podle schěmatu chápu že to jsou 4 válce a současně 4 kompresory. A je to kombinace 4T rešení sání přes tlakem otevíraný ventil a 2T výfukového kanálu. Hodně zajímavý.
Sací ventil bez rozvodu a přímý vstřik paliva.
jj je to tak. Akorat ty hlavni loziska budou dost namahana. Tipuji ze mozna tak 30.000 otacek
Naposledy editováno 06.11.2013 09:42:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paut Motor
Nemluvě o motorech s protiběžnými písty (opposed), kde jeden píst odkrývá plnicí a druhý výfukové kanály.
Hlavně u naftového dvoutaktu (se vstřikem) odpadají problémy s únikem čerstvé směsi do laufu.
Jinak souhlas s tím, že ten motor bude mít vysoké nároky na ložiska a hlavně to zavání "systémem lakatoš" - kvůli o výměně jednoho lágru všechno rozebrat.
Katana> S tím periodickým rozběhem a zastavováním pístu je to pravda, ale upřímně řečeno - jinak se to ani prakticky udělat nedá. Hlavně, pokud jde o jednoduchost a tak potažmo spolehlivost řešení. Spalovací turbina má jedinou výhodu v malé měrné váze na jednotku výkonu, vysokých otáčkách a chodu bez vibrací, ale těžko to říct o účinnosti - měrná spotřeba turbiny je oproti pístovému motoru několikanásobná. Což platí i pro parní motory - jak pístový, tak turbinu.
A motory na způsob Wankelu také mají kupu nedostatků, hlavně též vyšší spotřebu a ještě ke všemu nízkou životnost těsnicích lišt (v tomto je Wankelmotor slepou uličkou). A zrovna u wankelu stojí za vysokou spotřebou hlavně naprosto nedokonalý tvar spalovacího prostoru.
Zx-10RCarlos píše: jj je to tak. Akorat ty hlavni loziska budou dost namahana. Tipuji ze mozna tak 30.000 otacek
Tak otáčky se dají elektronicky regulovat. S účinností 2T motoru s čtyřnásobným přeplňování kompresorem (bez turboefektu) bude 10 tis otáček bohatě stačit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paut Motor
seikos píše: 4x přeplňovaný čtyřválec 2T s přímým vstřikem s kruhovým schématem a tudíž bez vibrací
Já tomu přínosu rozumím
Bez vibraci? Naopak si troufam tvrdit ze vyvazit tohle bude temer nemozne. Jsou tam velike posouvajici hmoty. To se rozhodne vyvazit neda vyvazkem na setrvacniku.
A kdoví, jak to bylo s Teslovými vynálezy... Edisonoj se to nehodilo do krámu, tak nechali Teslu prohlásit bláznem a jeho patenty skončily kdoví kde pod zámkem. Nicméně ten Teslovo vůz, poháněný "volnou energií", logicky vypadá jako prostý el.mobil, jež místo čerpání z akumulátoru chytá energii anténami z elmag. pole šířeného silným vysílačem. Myšlenka tohoto bezdrátového přenosu není nereálná, ale pro vyšší výkony těžko prakticky realizovatelná.