Vybírám nové ( v uvozovkách) Auto
Potřeboval bych poradit z vašich osobních zkušeností.
Nejsem rozhodnutý jaký tip a styl auta.
Cenu bych si představoval do 15o,ooo Kč.
Auto si zřejmně nechám přivést z DE.
Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti
moji favoriti jsou :
Škoda - Superb - nejradši
- Octavia Druhé generace
Seat - Altea
- Altea XL
- Toledo
Volkswagen - Pasat
Barva - Nejraději černá ( samozřejmně není podmínkou)
Motor - 1,9 Tdi - 2,0 Tdi
Výbava - Klimatizace ( digitální)
-Komplet v elektrice
-Rád bych si dopřál i litá kola - nejlépe ( originální koncernové)
-Kůže ( není podmínkou )
-Pokud možno ce nejlepší výbavu
Převodovka- u Seata manuální u Škody Superb a Octavia II. může být automatická ( skoro bych jí i radši)
Tak a těd Babo rad´skutečně nevím .
Altea je dost rodiná což zatím není aktuální ale snad se časem dočkám =)
Za případné chyby se omlouvám sem disgrafik =(
Díky woky
2 reakcí na tento příspěvek Výber auta
Standa: odpojovani dvou válců ze 4 je dobrej vtip a rozhodne je to hodne pokrokový, americkej predpotopni hemi odpojuje valce uz asi 10let
assassin píše: PetrL3: vzhledem k tomu kolik a za kolik se jich vali po vrakacich tak bych ho neměnil:)
Standa: odpojovani dvou válců ze 4 je dobrej vtip a rozhodne je to hodne pokrokový, americkej predpotopni hemi odpojuje valce uz asi 10let
Cadillac mel odpojovani 2 nebo 4 valcu v sestilitrove V8 nekdy v roce 1980, Mitsubishi prodavalo Colt 1.4 se 2 odpojovanymi valci ze 4 taky tak nejak. Jenze holt nebyl benzin tak drahej, tak to nikdo nechtel.
1 reakcí na tento příspěvek Výber auta
VW spravil terno s rotačnými 1,9TDi, ktoré v svojej dobe predbehli asi aj nemecké prémiové značky. Druhá vec je, že zatiaľ čo ostatní zareagovali a nabehli na moderné diesle, VW tie rotačky nechal bez zzmeny hádam 10 rokov, čo mne osobne nevadí, lebo to boli asi najúspornejšie motory sveta. Ale kultúra chodu je dosť slabá, takže sa to hodí/hodilo max. do nižšej strednej triedy. Ale VW to pchal roky aj do passatu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
PetrL3 píše: Prosímtě, teď mi ukaž, jakej si odborník a poraď mi, po kolika km by se měl vyměnit olej v převodovce u oktávky. Téma milionkrát probíraný, tak určitě na to máš nějakej názor.
Náplň převodovky je doživotní.To znamená 6 let nebo 300 tis.km. To je totiž dnešní udávaná životnost vozu.
Naposledy editováno 25.10.2013 10:47:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
standamz píše: Náplň převodovky je doživotní.To znamená 6 let nebo 300 tis.km. To je totiž dnešní udávaná životnost vozu.
přesně tak.komu stačí 6let,nebo 300tis.,at nemění.kdo chce převodovku jako novou i po 300tis.km.,tak at co 2roky vymeni olej1 reakcí na tento příspěvek Výber auta
Keď si vezmem, v jakom traktore jazdím ja, tak rotačka je vrchol techniky, ale VW jednoducho nejaký líder vo vývoji techniky nie je. Akurát dokáže spraviť perfektný marketing, aby dostal do veľkej série to, na čom pohoreli iní v minulosti. Aj to je umenie.
Standamz, keby to odpínanie valcov bolo také terno, tak BMW to mohlo používať už dobrých 10 rokov pri Bivanos motoroch bez škrtiacej klapky.
Naposledy editováno 25.10.2013 10:56:09
Když se na to ptali na ČVUT, tak prý odborníci řekli určitě měnit.
Dolph-cz píše: přesně tak.komu stačí 6let,nebo 300tis.,at nemění.kdo chce převodovku jako novou i po 300tis.km.,tak at co 2roky vymeni olej
Co 2 roky to měnit nebudu, ale díky za názor. Taky si právě myslím, že pokud to má najet víc, než je udávaná životnost, tak by se to mělo měnit alespoň někdy.
1 reakcí na tento příspěvek Výber auta
jean192 píše: Assassin, šak ja mám rotačkové diesle rád, tie motory bez námahy vedie chodiť okolo 5L, švagor má na tom 365t. km (260t. km natočil on) a menil akurát váhu vzduchu 3x a posledných 20t. km mu blbne RJ, tak nemá dobrý výkon.
Keď si vezmem, v jakom traktore jazdím ja, tak rotačka je vrchol techniky, ale VW jednoducho nejaký líder vo vývoji techniky nie je. Akurát dokáže spraviť perfektný marketing, aby dostal do veľkej série to, na čom pohoreli iní v minulosti. Aj to je umenie.
Standamz, keby to odpínanie valcov bolo také terno, tak BMW to mohlo používať už dobrých 10 rokov pri Bivanos motoroch bez škrtiacej klapky.
Ale já jsem to odpojování uvedl pouze jako příklad. Nemá cenu se toho pořád chytat. Stejně tak jsem mohl uvést dvoustupňové olejové čerpadlo, sběrné výfukové potrubí integrované v hlavě, atd. Co z toho jsou dobré věci ukáže až čas. Šlo o to že s každou novou platformou jsou tam nové řešení, né jak u některých značek, kde je jeden motor s mírnými úpravami 15 let. Někdo ty nové nápady zkoušet musí.
Naposledy editováno 25.10.2013 12:50:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
karf píše: Ono to máš těžký. Třeba jedeš na lyže, tak sklopíš opěrku v zadním sedadle a lyže protáhneš z kufru. To je něco, co nemá subaru outback, legaxy, nemaj to audi a4, a6 (nebo se za to připlácí a nikdo to nedělá), možná některý bmw to maj, nemá to hjundaj...
nebo si zvykneš, že při zamykání podržením tlačítka na dálkáči zavřeš všechny okna. má to škoda, vw, možná audi, některý fordy, některý peugeoty.
nebo si zvykneš, že se v zimě nemusíš doprošovat aby tě někdo zatlačil když nemáš 4x4
nebo si zvykneš, že máš po ruce hafo různejch schránek na kravinky, na nožejk, na propisku s blokem, na brejle, na kapesníky, na telefon, na vestu...
pak zjistíš, že ten "vrak s nápisem Škoda" je docela vymyšlenej a říkáš si, proč auto za milion nemá takovou a takovou blbost. oktávka/superb 1.8tsi 4x4 rozhodně neni špatný auto
- zavírání oken tlačítkem na dálkáči - standart i mimo koncernové vozy, včetně A6. Hjondé tím nemyslím....
- v zimě se nikoho nedoprošuju, mám 4x4 i bez toho jsem ve spoustě případů dojel dál než někteří v předohrabu. Tohle je jednoznačně v ridiči a zkušenostech, ne v autě.
- hafo schránek - ano, jsou auta těmito blbostmi lépe vybavená, ale nevisím na tom - kdo to má potom vše v těch tisících schránek hledat a zase tolik blbostí s sebou nevozím. Navíc si auto nekupuji kvůli schránek, ale kvůli jízdním vlastnostem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
Akorat ten nedostatek prihradek me drti, tech je tam fakt malo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
radimXVZ píše: ...ale kvůli jízdním vlastnostem...
a to je? subaru?