Jinak je to Continental Road Attack, cca 2 roky stará, jednosměsovka.
Díky.
Naposledy editováno 06.09.2013 14:31:28
1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
Varianta 2: vícesměsová pneumatika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
Stejně si myslím, že na vině bude Tvůj jezdecký styl projíždění zatáček (nebo styl předchozího majitele) - a to že na jednu stranu klopíš jinak než na druhou, asi u nás amatérů taky tak neobvyklé není
Spíš jezdi víc plynule a třeba se Ti to na příští sadě gum najednou zázrakem nezjeví
Naposledy editováno 06.09.2013 14:22:03
Edit: foto je v úvodním příspěvku.
Naposledy editováno 06.09.2013 14:37:02
Edit: písměnka
Naposledy editováno 06.09.2013 14:40:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
nick_obsazen píše: seikos> Kdyby to bylo tak jednoduché, tak to sem nedávám :D ale díky, pneu je jednosměsovka, Continental Road Attack, už mají kolem 2 let. Stejně mě čeká výměna, ale rád bych to nechal na podzim. Ad 1., nevím co to je agresivně, ale klopím na obě strany
jo, podle fotky vidím. Tak já to mám úplně stejné. Prostě levé zatáčky jezdím agresivněji, protože do nich lépe vidím.
A v místě kde na gumě často jezdím táhlé rychlé zatáčky ji mám výrazněji sjetou než na středu nebo úplně na boku. To bude asi i tvůj (a nejenom tvůj) případ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
edit: zadní Conti Road Atack I mě vydržela vzadu 5 tis km sjetá bez vzorku, ale ne na plátno
Naposledy editováno 06.09.2013 15:07:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
Edit: tak málo =O je fakt, že to jsou docela "lepidla", ale ne kdo ví jaký
Naposledy editováno 06.09.2013 15:09:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
nick_obsazen píše: seikos> V tomhle máš možná pravdu, že do levých lépe vidím a jedu je tím pádem rychleji (ty říkáš agresivněji), zkusím to zvážit. Díky!
Spíše zvaž, jestli to tam nebylo před 14ti dny
Naposledy editováno 06.09.2013 15:33:11
nick_obsazen píše: JardelT> Není ono? Kazíš mi plány většina je vychvaluje, ale kdo ví co jezděj...do Pirellek bych nešel...v hlavě mám nějakej blok, že je to předraženej krám až ty Z8 vyhodíš, dej recenzi!
Edit: tak málo =O je fakt, že to jsou docela "lepidla", ale ne kdo ví jaký
Pirelli Angel ST jsou aktualne levne, protoze vysly GT. A ja musim dodat, ze i GT za ty penize stoji
1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
Jinak bych nechal změřit rám, zda ti nejdou šavle mírně do prava (např po menší kolizi motorky). Což bys mohl pro jistotu ověřit jednoduše i sám doma pomocí dvou absolutně rovných laťí (nejprve kontrola rovného uchycení zadního kola).
Jsou borci, co dokáží z jeté pneu určit pár důležitých a přesných info o motorce a geometrii...
Za kontrolu latěma nic nedáš a pak můžeš být klidnější a hledat možný "problém" jinde, nebo sám u sebe