Téma: Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
6.9.2013 v 13:48
Zdravím, zase sem hodím nějaké ty pindy o tom, co mě potkalo. Jeden večír si tak koukám na tu svoji (motorku). Kukám na gumy, jestli by to už nechtělo vyměnit, zadek OK, předek taky. U té přední se ale zarazím a vidím že jedna (levá) strana gumy je u hrany (cca 1-1,5cm od kraje) sjetá pod výrazně jiným úhlem a že mezi tou ploškou a "normálně" sjetou gumou je zlom, který je po celém obvodu a je více přepálený než zbytek gumy. Pneu prostě není ideálně zakulaceného profilu. Pochybuju, že jsem to skutečně tak sjel. Otázka tedy je, co to může být (nejspíš nějaká ta prasklá obruč, bočnice či čo to je) a jaké vzniká potencionální nebezpečí když na tom budu jezdit (a rozhodně využiju celý profil té gumy)? Samozřejmě je to jen "hobby" ježdění v provozu.
Jinak je to Continental Road Attack, cca 2 roky stará, jednosměsovka.
Díky.










Naposledy editováno 06.09.2013 14:31:28
Anketa: Zahodit to a chodit radši pěšky?
Ne
15%
3
Ne
10%
2
Ano,ale chodit jedině v sandálích s ponožkama
75%
15

1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 15:00 | Nahoru | #1
Mě to dělaj všechny gumy na předku, levá strana oblouček a pravá ploška, je to tím, že do levé zatáčky to pustím plynule, kdežto do pravý jsem se přistihl, že moto víc podsekávám kontra řízením než do levé...vada pneu to není, je to vada stylem jízdy pilota

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 15:06 | Nahoru | #2
dewwil> Dělám to podobně, do levý jdu pomale a nechám se vynýst a do pravý lehce kontra a utahuju a utahuju, ale mám to sjeté přesně naopak ale přijde mi to, že ve finále projíždím obě zatáčky stejně...možná do těch levých se těsně před apexem ještě víc položím - jakoby jsem chtěl z tý mašiny spadnout...možná je to ono
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist