Téma: Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
6.9.2013 v 13:48
Zdravím, zase sem hodím nějaké ty pindy o tom, co mě potkalo. Jeden večír si tak koukám na tu svoji (motorku). Kukám na gumy, jestli by to už nechtělo vyměnit, zadek OK, předek taky. U té přední se ale zarazím a vidím že jedna (levá) strana gumy je u hrany (cca 1-1,5cm od kraje) sjetá pod výrazně jiným úhlem a že mezi tou ploškou a "normálně" sjetou gumou je zlom, který je po celém obvodu a je více přepálený než zbytek gumy. Pneu prostě není ideálně zakulaceného profilu. Pochybuju, že jsem to skutečně tak sjel. Otázka tedy je, co to může být (nejspíš nějaká ta prasklá obruč, bočnice či čo to je) a jaké vzniká potencionální nebezpečí když na tom budu jezdit (a rozhodně využiju celý profil té gumy)? Samozřejmě je to jen "hobby" ježdění v provozu.
Jinak je to Continental Road Attack, cca 2 roky stará, jednosměsovka.
Díky.










Naposledy editováno 06.09.2013 14:31:28
Anketa: Zahodit to a chodit radši pěšky?
Ne
15%
3
Ne
10%
2
Ano,ale chodit jedině v sandálích s ponožkama
75%
15

1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 16:54 | Nahoru | #1
Pokud vypozoruješ na každou stranu trochu jinej styl své jízdy, tak to může být i tim.
Jinak bych nechal změřit rám, zda ti nejdou šavle mírně do prava (např po menší kolizi motorky). Což bys mohl pro jistotu ověřit jednoduše i sám doma pomocí dvou absolutně rovných laťí (nejprve kontrola rovného uchycení zadního kola).
Jsou borci, co dokáží z jeté pneu určit pár důležitých a přesných info o motorce a geometrii...
Za kontrolu latěma nic nedáš a pak můžeš být klidnější a hledat možný "problém" jinde, nebo sám u sebe

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 18:20 | Nahoru | #2
mm-art-airbrush> jsem po menším crashi, ale tuhle kontrolu jsem dělal, i ráfky. Trochu jsem pocetl a teoreticky je to tím, že jezdím víc utažený zatáčky a rychle to tam sklopím, ale ne na hranu předku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist